Asylum
Luottopelaaja
Gunnarsson jatkaa Ilveksessä, sovittuna mikäli Malek pääsee Pohjois-Amerikkaan. Launch ulos varmaan tämän/ensi viikon aikana jossa julkistetaan ainakin valmennus joka toki jo tiedossa.
Haikuri, is that you?
Gunnarsson jatkaa Ilveksessä, sovittuna mikäli Malek pääsee Pohjois-Amerikkaan. Launch ulos varmaan tämän/ensi viikon aikana jossa julkistetaan ainakin valmennus joka toki jo tiedossa.
Ogelin jantteri, ostarigangsteri... lähde luokkaa "trust me bro", vai johdetaanko Tampereen Ilvestä nykyään Pohjois-Helsingistä käsin?Gunnarsson jatkaa Ilveksessä, sovittuna mikäli Malek pääsee Pohjois-Amerikkaan. Launch ulos varmaan tämän/ensi viikon aikana jossa julkistetaan ainakin valmennus joka toki jo tiedossa.
Siis ihanko tosissaan Gunnarsson jää odottamaan Malekin päätöksiä? Epäilen.Gunnarsson jatkaa Ilveksessä, sovittuna mikäli Malek pääsee Pohjois-Amerikkaan. Launch ulos varmaan tämän/ensi viikon aikana jossa julkistetaan ainakin valmennus joka toki jo tiedossa.
Huomioi myös Maple Leafs -historia.Mistäs tällainen tupsahti? Edelleen kiinnostaa nimittäin kaikki Pardubicesta, kun kuulemani mukaan Pavlat ei tule yksin.
"Trust me bro" ennen kuin toisin todistetaanOgelin jantteri, ostarigangsteri... lähde luokkaa "trust me bro", vai johdetaanko Tampereen Ilvestä nykyään Pohjois-Helsingistä käsin?
Niemelä menee suoraan Röönporin kakkosmieheks, Mouhijärvi voittaa 5 seuraavaa mestaruutta ja kolonisoi talousvaikeuksissa kärvistelevät HPK:n ja SaiPan omiksi farmiseuroikseen. Sillä välin me täällä tapellaan, halutaanko mieluummin Bryggman vai Luoto ja sitten syksyllä ihmetellään kun meillä pelaakin Miro Ruokonen. Jotain tollasta?Eli Gunnari Tapparan nelosveska, launchi voidaan unohtaa ja meillä ei ole valmennusta, koska kukaan ei kykene Toronto paineisiin.
Tää on jo pelottavan realistinen.Niemelä menee suoraan Röönporin kakkosmieheks, Mouhijärvi voittaa 5 seuraavaa mestaruutta ja kolonisoi talousvaikeuksissa kärvistelevät HPK:n ja SaiPan omiksi farmiseuroikseen. Sillä välin me täällä tapellaan, halutaanko mieluummin Bryggman vai Luoto ja sitten syksyllä ihmetellään kun meillä pelaakin Miro Ruokonen. Jotain tollasta?
Alkanut seuraamaan Ilvestä Instagramissa, ei muutaMikä tämä Joona Luoto huhu oli? Onko vain jonkun heitto?
Sanoiko joku haikuri?Luulisi että Haikurille olis riittänyt jo ne aiemmat viisi eri nimimerkkiä. Oma suosikkini oli tämä "kaupungin bisnesmaailmassa aktiivisesti pyörivä".
Melkeenpä parhaiten tietää kuka on uusi Tulokas, kun @Genoway ilmestyy paikalleGenoway on mun lempparihahmo täälä. Ilmaantuu aina paikalle kun joku haikurin alter egoista käy heittämässä petroolia kamiinaan
Olet myös minun!Genoway on mun lempparihahmo täälä. Ilmaantuu aina paikalle kun joku haikurin alter egoista käy heittämässä petroolia kamiinaan
Ja sinä minun!Olet myös minun!
Varmasti pikku hengen nostatusta…ja tapparaan menee…Alkanut seuraamaan Ilvestä Instagramissa, ei muuta