Ei ainakaan esiintynyt omaan muistiini minään tietäjänä.katso liitettä 9387
Tälläistä ainakin naapurin foorumilla, eikös tämä kaveri ollut suht tietäjäkin? Vai muistanko väärin?
Voi olla, että sekoitan toiseen kirjoittajaankin.Ei ainakaan esiintynyt omaan muistiini minään tietäjänä.
Mr Peter ainakin jotain siellä tiennyt. Toki ei mitään punakone tasoaVoi olla, että sekoitan toiseen kirjoittajaankin.
Aika harvoin nämä äijän huhut on osuneet kohdilleen, mutta lähden mukaan tähän. Henrik Haapalan ja Kalle Väisäsen kautta meidän ketjut olisi:Maltaan kostuttamalta kieleltä kuultu, että Henrik Haapalaa voisi alkaa sovittelemaan hahmotelmiin. Tarjosin IPAn ja kysyin itselleni baariMikolta mitäs viinaa toi absintti on?
Mä todellakin niin toivon, että tää osuu. Ensi viikolla pitäisi olla julki.
Ps. niin ja lähde saa palkkansa "konsernilta".
Katsotaan millä prosentilla EFM lähtee tän kauden huhuihin. Uskoa veljet, uskoa!
Stransky-Najman-LöökeAika harvoin nämä äijän huhut on osuneet kohdilleen, mutta lähden mukaan tähän. Henrik Haapalan ja Kalle Väisäsen kautta meidän ketjut olisi:
Suomi-Mäntykivi-Lööke
Haapala-Najman-Väisänen
Stransky-Nättinen-Meskanen
Ratinen-Borg-Björqkvist
Könönen-Bau-Kos
-> Kyllähän tuo kelpaisi. Vaikka jättäisi Väisäsen pois tuosta.
Ohhoh! Oon muutaman kerran ennenkin sanonut, että mielestäni EFMn "kynä" on palstan parhaita. Toivotaan, että myös sisältö on tällä kertaa timanttia.Maltaan kostuttamalta kieleltä kuultu, että Henrik Haapalaa voisi alkaa sovittelemaan hahmotelmiin. Tarjosin IPAn ja kysyin itselleni baariMikolta mitäs viinaa toi absintti on?
Mä todellakin niin toivon, että tää osuu. Ensi viikolla pitäisi olla julki.
Ps. niin ja lähde saa palkkansa "konsernilta".
Katsotaan millä prosentilla EFM lähtee tän kauden huhuihin. Uskoa veljet, uskoa!
0-100 varmuus?
Voitko kysyä myös missä kunnossa hän on?Nyt kun kuulemani on vahvistettu kahdesta suunnasta, taidanpa kaataa lasin viiniä ja odottaa uutista.
Veikkaan että aika rapeassa kun polttarit olleet juuri.Voitko kysyä myös missä kunnossa hän on?
Palstalla vähänkään aikaansa kuluttaneet tietää, että nämä ovat ihan fifty-sixty tason heittoja. Uskoo ken haluaa, mutta ei pakko hei! Itse uskon kun näen.
Edelleen uskon mitä lähteeni sanoi mutta kaikkea siitä sopimuksesta en tiedä.Kertohan sekin jotain ettei Bryggman sopimusta ole minnekkään muualle tuotu julki. Henkka käsittääkseni menee Italiassa naimisiin. Katsellaan rauhassa mihin seuroihin herrat päätyy.Jos Henkka saadaan, tuohan se isosti iloa siihen pettymykseen, minkä "varmat" huhut Brygmannista jätti jälkeensä. Toki kyseessä ihan eri profiilin pelurit. Molempi parempi.