Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Luojan kiitos ettei ainakaan meille tullut.KooKoo kertoi nyt Sasha.
Luojan kiitos ettei ainakaan meille tullut.KooKoo kertoi nyt Sasha.
RobottiMikähän on Joken lempinimi Rooballe?
En tiedä uunotetaanko minua, mutta minulle väitettiin tänään, että Ilves hakee vielä pelaajistoon täydennystä ennen liigakautta.
Pitää paikkansa..muutama hyökkääjä ja pakki..
Ei ole tarkkaa tietoa..hyviä vapaana olevia taitaa olla nihkeesti..varmaankin katseet suunnattu NHL leireiltä tippuviin pelaajiin tai näin itse tekisin..Olikohan mitään uutta tällä rintamalla? Tokihan tässä on vielä yli viikko kun Ilves aloittaa liigakauden.
Alkuviikko?
Ei ole tarkkaa tietoa..hyviä vapaana olevia taitaa olla nihkeesti..varmaankin katseet suunnattu NHL leireiltä tippuviin pelaajiin tai näin itse tekisin..
Eikö niitä pitänyt olla jopa muutama tulossa? Saatais nyt edes yksi haaviin! Tällä hetkellä meillä on esimerkiksi 12 hyökkääjää+junnut, puolustajia 7+junnut.Ei ole tarkkaa tietoa..hyviä vapaana olevia taitaa olla nihkeesti..varmaankin katseet suunnattu NHL leireiltä tippuviin pelaajiin tai näin itse tekisin..
Kun ei riitä raha kilpailla muita Euroopan isoja sarjoja vastaan niin ei vaan riitä. Urheilulehden Liigaliitteessä oli juttu missä kerrottiin että maksukyvyssä, Sveitsi, Ruotsi, Tsekki ja Saksa edellä, lisäksi Allsvenskan eli Ruotsin Mestis ryövää jo osan pelaajista Liigalta!Eikö niitä pitänyt olla jopa muutama tulossa? Saatais nyt edes yksi haaviin! Tällä hetkellä meillä on esimerkiksi 12 hyökkääjää+junnut, puolustajia 7+junnut.
Johansson toisi kiekkolisuutta mitä meillä ei Pellin lisäksi liikaa ole. Aika radikaali ero siinä osa-alueella viime kauteen verrattuna.Sebu Soini ei ainakaan tällä hetkellä näytä siltä, että olisi valmis ottamaan isompaakin roolia joukkueessa niin siksi toivoisin Simme Johanssonia takaisin. Simme on molempiin päihin laatupelaaja (toki hyökkäyspäähän enemmän annettavaa) ja olisi sellainen "vakuutus" tohon pakistoon mikäli Pelli tai Gazda loukkaantuisi pahemmin.
Toki Masin kävisi myös enemmän kuin hyvin.
Aika näyttää mitä Tillu keksii.
Siä ois toi Alvarezin Robiini vapaana jos on alkanut kotikulmat ahdistamaan.Tämä on automaattinen tiedoitus
Ilves etsii ja kartoittaa pelaajia. Parin kanssa on jo neuvotteluyhteyskin, mutta mitään julkaistavaa ei ole tässä kohtaa. Kiitämme mielenkiinnosta Ilvestä kohtaan.
Alvarezista paras (ainoa) muisto on, kun ei meinattu päästää Areenalle sisään. Sinänsä harmi, että loppujen lopuksi pääsi.Siä ois toi Alvarezin Robiini vapaana jos on alkanut kotikulmat ahdistamaan.
On kyllä tosiaan erikoisen ohut tällä hetkellä rosteri. Viime kaudella oli huomattavasti enemmän rotaatioo. En tiedä miksi nyt näin, mutta loukkaantumisia tulee väkisin. Saa ainakin sitten omat junnut peliaikaaKohta olisi hyvä niitä vahvistuksia tulla. Ei tarvi kun pari loukkaantumista niin paskat housussa joudutaan toimimaan.
Naapurilla kaksi pätkätyömiestä kolmosessa, ja B. Rautiainen kakkosessa. Ihailtavan laaja rosteri heillä. Eiköhän tässä odotella sitä kuuluisaa verorajaa.On kyllä tosiaan erikoisen ohut tällä hetkellä rosteri. Viime kaudella oli huomattavasti enemmän rotaatioo. En tiedä miksi nyt näin, mutta loukkaantumisia tulee väkisin. Saa ainakin sitten omat junnut peliaikaa
Joo ei sekään vakuuttavan laaja ole. Ja NHL leirit vasta alkamassa.Naapurilla kaksi pätkätyömiestä kolmosessa, ja B. Rautiainen kakkosessa. Ihailtavan laaja rosteri heillä. Eiköhän tässä odotella sitä kuuluisaa verorajaa.
Ihan loogisen kokoinen rosteri. Ilves lähti säästöbudjetilla kauteen, ihan niinkuin moni muukin joukkue. Silmiinpistävän ohuilla rostereilla kaikki ovat liikkeellä. Laurellia vaan rohkeasti kehiin siihen asti, kunnes Tillu lyö pöytään seuraavan hankinnan.On kyllä tosiaan erikoisen ohut tällä hetkellä rosteri. Viime kaudella oli huomattavasti enemmän rotaatioo. En tiedä miksi nyt näin, mutta loukkaantumisia tulee väkisin. Saa ainakin sitten omat junnut peliaikaa