yellowgreen
Luottopelaaja
Mä toivon, että Tillu vääntää jatkoja Frimanille.
Missäs kanavalla facebookissa?Facebookissa huhua, että Isokala uinut verkkoon. Totuuspohjasta ei mitään hajua.
Linkkiä tähän? Ei ainakaan isosta puskarariosta löytynyt mitään.Tampereen puskaradio. Ei siis kannata liikaa innostua
Taas mennään.
Varmaan luotettava huhu jos löytyy puskaradiosta.Tampereen puskaradio. Ei siis kannata liikaa innostua
Tää. Roskaradion juttuihin ja huhuihin ei usko edes flat earth -hörhöt.Varmaan luotettava huhu jos löytyy puskaradiosta.
Outo paikka koko Facebook .. siellä nuoret, kauniit ja vähäpukeiset tytöt ovat kovasti kiinnostuneita minusta ja ystävyydestäni. Olen kuin mikäkin Danny.Facebookissa huhua, että Isokala uinut verkkoon. Totuuspohjasta ei mitään hajua.
Tuleppas twitteriin niin näet mitä on todellinen suosioOuto paikka koko Facebook .. siellä nuoret, kauniit ja vähäpukeiset tytöt ovat kovasti kiinnostuneita minusta ja ystävyydestäni. Olen kuin mikäkin Danny.
Mää olen joTuleppas twitteriin niin näet mitä on todellinen suosio
Jos Jukurit tyhjentää siirtorajalla, niin olisiko tässä täydennystä laituriosastoon.
Tuttu mies ennestään. Ollut Liigassa ihan tehokaskin, mutta jostain syystä se viimeinen askel on aina jäänyt ottamatta. Ei siis mikään sateentekijä, mutta kokenut ja osaa tehdä maaleja.Alexander Ruuttu - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Alexander Ruuttu, 1992-12-09 Chicago, IL, USA Finland. Most recently in the Liiga with Jukurit. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Kyllä itsellä olisi toive napsun tai oikeastaan todella monta napsua kovempi nimi. Ja tietty ennen kaikkea varmempi nimi.Jos Jukurit tyhjentää siirtorajalla, niin olisiko tässä täydennystä laituriosastoon.
Tuttu mies ennestään. Ollut Liigassa ihan tehokaskin, mutta jostain syystä se viimeinen askel on aina jäänyt ottamatta. Ei siis mikään sateentekijä, mutta kokenut ja osaa tehdä maaleja.Alexander Ruuttu - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Alexander Ruuttu, 1992-12-09 Chicago, IL, USA Finland. Most recently in the Liiga with Jukurit. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Juu sopii hyvin noihin lähes Mestis tason joukkueisiin ihan hyvin. Meillä taitaa samaa sarjaa olla jo tarpeeksi hyvin nytkin valikoimassaKyllä itsellä olisi toive napsun tai oikeastaan todella monta napsua kovempi nimi. Ja tietty ennen kaikkea varmempi nimi.
Ruuttu on ihan ok Liiga pelaaja noissa pienemmissä seuroissa.