Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Janko

Luottopelaaja
Mitäs nyt on tapahtunut? :D
En jaksa koko viestihistoriaa kaivaa, mutta ihan perus haikuri-tason päästä keksittyjä "huhuja" ja kaiken huippuna tuo "pisnes maailmassa ilveksen koetaan pettäneen kaikki!11!"

Itse pyörin aika tiukasti Tampereen yrityselämässä ja siellä Ilves ei ole kovassa huudossa just nyt. Monet yhteistyökumppanit/sponsorit kokevat tulleensa ”petetyiksi” . Mahalaskulla Pendon kanssa voi olla ikäviä vaikutuksia☹️.

Niemelään on itellä kyllä täysi luotto
Haapala etsii paikkaa Tampereelta, Lempäälästä kuultua.
Lähtee veks, ei tarvi spekuloida
Pyrkii Pohjois-Amerikkaan

IhanJuniori

Junioripelaaja
Sisältä kuultuna rahat ovat loppu, vahvistuksia tarvittaisiin,Mutta ei ole ainakaan nyt tulossa ketään ellei tillu tee massia jostain
Onko tässä samat lähteet läheltä? :)
Kuulin kohtalaisen luotettavasta lähteestä että Haapala olis lähellä sopparia meille ens kaudeks on samalta kylältä kotosin, en tiä sit kuinka käy, no saa nähdä mutta tämmöstä täältä
Itsellä taasen hyvin Henkan tunteva lähteeni tiesi kertoa virityksistä Tampereelle paluusta.. mutta hyvin tosiaan mahdollista, että jatkaisi ulkomailla.
Tätä samaa kuulin minä ja ihan kohtuu läheltä

Miika Lundin

Luottopelaaja
Sisältä kuultuna rahat ovat loppu, vahvistuksia tarvittaisiin,Mutta ei ole ainakaan nyt tulossa ketään ellei tillu tee massia jostain
Mahtaa Tillua vituttaa, kun toimistolla ja kaupassa myyjillä päät kilkkaa yhteen, mutta ite on tehtävä kaikki. Ei ihmekään, että Project Are on vaiheessa, kun täytyy painaa numeroa fanipaitaan ja koittaa samalla saada aitioita kaupaks...

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Itse kuulin myös saman suuntaista. Tai en kuullut siis vaan luin Ilveksen tilinpäätöstiedotteesta. Että ei mulla nyt ihan Mökkeli-tason lähteet ole.
Ilves otti minuun yhteyttä ja sanoi, että rahat on loppu ja ketään ei ole tulossa....

Sitten heräsin.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
En tiedä kuka sun lähde on, mutta kannattaa miettiä varmaan kahteen kertaan ottaako sen puheita kuuleviin korviin. Ilveksellä taitaa olla tilillä 5M€ korville rahaa, ei se loppu ole. Eikä ole edes lähelläkään.

E: piti kirjoittaa että tilillä 500K€, toivotaan että olisi 5M löysää.

Viimeksi muokattu:

Mökkeli

Rivipelaaja
En tiedä kuka sun lähde on, mutta kannattaa miettiä varmaan kahteen kertaan ottaako sen puheita kuuleviin korviin. Ilveksellä taitaa olla tilillä 5M€ korville rahaa, ei se loppu ole. Eikä ole edes lähelläkään.
Sähän hyvin tiedät tilin saldonsanotaan näin että kuulin asian eilen ihan suoraan johtoportaaseen kuuluvalta. No pojat on poikia