Kolpy
Vakiokokoonpanossa
Todellakin. Kiekkosukua ja pelannut isossa kaukalossa.Naapuriin huhutaan John Quennevilleä, kelpaisko meille?
Todellakin. Kiekkosukua ja pelannut isossa kaukalossa.Naapuriin huhutaan John Quennevilleä, kelpaisko meille?
Ei meille tuota huhuta.Naapuriin huhutaan John Quennevilleä, kelpaisko meille?
Aika väsynyttä on toi läppä. Voisitko jo lopettaa?Ei meille tuota huhuta.
Onko teidän seura ottanut riskin ja odottelee työluvan saantia.
Sitä saa mitä tilaa. Ehkä ensi kerralla mietit pari kertaa uudestaan että kannattaako regata foorumille ja tulla levittelemään ties mitä päästä keksittyä paskaa.Aika väsynyttä on toi läppä. Voisitko jo lopettaa?
Mitäs nyt on tapahtunut?Sitä saa mitä tilaa. Ehkä ensi kerralla mietit pari kertaa uudestaan että kannattaako regata foorumille ja tulla levittelemään ties mitä päästä keksittyä paskaa.
En jaksa koko viestihistoriaa kaivaa, mutta ihan perus haikuri-tason päästä keksittyjä "huhuja" ja kaiken huippuna tuo "pisnes maailmassa ilveksen koetaan pettäneen kaikki!11!"Mitäs nyt on tapahtunut?
Itse pyörin aika tiukasti Tampereen yrityselämässä ja siellä Ilves ei ole kovassa huudossa just nyt. Monet yhteistyökumppanit/sponsorit kokevat tulleensa ”petetyiksi” . Mahalaskulla Pendon kanssa voi olla ikäviä vaikutuksia☹️.
Niemelään on itellä kyllä täysi luotto
Haapala etsii paikkaa Tampereelta, Lempäälästä kuultua.
Lähtee veks, ei tarvi spekuloida
Pyrkii Pohjois-Amerikkaan
Ja Ilves tekee kuulemma satojen tuhansien tappiot!En jaksa koko viestihistoriaa kaivaa, mutta ihan perus haikuri-tason päästä keksittyjä "huhuja" ja kaiken huippuna tuo "pisnes maailmassa ilveksen koetaan pettäneen kaikki!11!"
Tosi kovat lähteet sulla täytyy olla jos sanot, että meillä on rahat loppuSisältä kuultuna rahat ovat loppu, vahvistuksia tarvittaisiin,Mutta ei ole ainakaan nyt tulossa ketään ellei tillu tee massia jostain
Onko tässä samat lähteet läheltä?Sisältä kuultuna rahat ovat loppu, vahvistuksia tarvittaisiin,Mutta ei ole ainakaan nyt tulossa ketään ellei tillu tee massia jostain
Kuulin kohtalaisen luotettavasta lähteestä että Haapala olis lähellä sopparia meille ens kaudeks on samalta kylältä kotosin, en tiä sit kuinka käy, no saa nähdä mutta tämmöstä täältä
Itsellä taasen hyvin Henkan tunteva lähteeni tiesi kertoa virityksistä Tampereelle paluusta.. mutta hyvin tosiaan mahdollista, että jatkaisi ulkomailla.
Tätä samaa kuulin minä ja ihan kohtuu läheltä
Minä kuulin ulkona taasen, että rahat eivät ole loppu.Sisältä kuultuna rahat ovat loppu, vahvistuksia tarvittaisiin,Mutta ei ole ainakaan nyt tulossa ketään ellei tillu tee massia jostain
Joo mutta uskottava takaportti auki ku.....Tosi kovat lähteet sulla täytyy olla jos sanot, että meillä on rahat loppu
Siis siitä kii löytääkö Tillu rahanteko koneen jostain. Ei paljosta.ellei tillu tee massia jostain
Mahtaa Tillua vituttaa, kun toimistolla ja kaupassa myyjillä päät kilkkaa yhteen, mutta ite on tehtävä kaikki. Ei ihmekään, että Project Are on vaiheessa, kun täytyy painaa numeroa fanipaitaan ja koittaa samalla saada aitioita kaupaks...Sisältä kuultuna rahat ovat loppu, vahvistuksia tarvittaisiin,Mutta ei ole ainakaan nyt tulossa ketään ellei tillu tee massia jostain
Itse kuulin myös saman suuntaista. Tai en kuullut siis vaan luin Ilveksen tilinpäätöstiedotteesta. Että ei mulla nyt ihan Mökkeli-tason lähteet ole.Minä kuulin ulkona taasen, että rahat eivät ole loppu.
Ilves otti minuun yhteyttä ja sanoi, että rahat on loppu ja ketään ei ole tulossa....Itse kuulin myös saman suuntaista. Tai en kuullut siis vaan luin Ilveksen tilinpäätöstiedotteesta. Että ei mulla nyt ihan Mökkeli-tason lähteet ole.
En tiedä kuka sun lähde on, mutta kannattaa miettiä varmaan kahteen kertaan ottaako sen puheita kuuleviin korviin. Ilveksellä taitaa olla tilillä 5M€ korville rahaa, ei se loppu ole. Eikä ole edes lähelläkään.Sisältä kuultuna rahat ovat loppu, vahvistuksia tarvittaisiin,Mutta ei ole ainakaan nyt tulossa ketään ellei tillu tee massia jostain
Sähän hyvin tiedät tilin saldonsanotaan näin että kuulin asian eilen ihan suoraan johtoportaaseen kuuluvalta. No pojat on poikiaEn tiedä kuka sun lähde on, mutta kannattaa miettiä varmaan kahteen kertaan ottaako sen puheita kuuleviin korviin. Ilveksellä taitaa olla tilillä 5M€ korville rahaa, ei se loppu ole. Eikä ole edes lähelläkään.
Oliko sama kaveri joka sulle Henkasta kertoi?Sähän hyvin tiedät tilin saldonsanotaan näin että kuulin asian eilen ihan suoraan johtoportaaseen kuuluvalta. No pojat on poikia