Soho
Tähtipelaaja
Joo kuten itse olen aiemmin kommentoinut, niin en usko haettavan sentteriä P-Amerikasta. Kunhan vaan sanoin, että näköjään Gagner aikoo jatkaa uraansa, kun kerran Ruotsissa joukkueen mukana treenailee.Pelimies varmasti on edelleen, mutta meillä on tarve sentterille ennemmin kuin laiturille ja varsinkin ennemmin kuin oikean laidan pelaajalle. Gagner ei ole täysipainoisesti pelannut sentterinä kauden 2014-15 jälkeen. Tuon jälkeen ollut lähinnä laituri joka ”pystyy pelaamaan myös keskellä”, ja pari viime kautta itseasiassa oikeastaan täysin laituri. Noissa Pohjois-Amerikan senttereissä on aina se riski, etteivät sopeudu Euroopassa sentteriksi. Riski on huomattavasti isompi vielä jos kaveri on pelannut siellä Pohjois-Amerikassakin viimeksi täyden kauden sentterinä kymmenen vuotta sitten.
Itse veikkaan Tillun verkkojen olevan Ruotsin vesillä. Joku joka on jäänyt SHL:ssä pieneen rooliin tai Allsvenskanista.
Eetu Koivistoinen muuten voisi olla yksi mielenkiintoinen nimi. On ollut jopa katsomossa osan Luulajan peleistä ja edellisessä sai peliaikaa vain vajaat 10 minuuttia. Rasitteena tosin kahden vuoden soppari.