Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

yellowgreen

Luottopelaaja
Tampereella on kaksi seuraa. Tai no se toinen ei oo ihan Tampereella pääsääntösesti, mutta Jatkiksella sitä voidaan hyvin silti tarkoittaa.

Toutain

Luottopelaaja
Tampereella on kaksi seuraa. Tai no se toinen ei oo ihan Tampereella pääsääntösesti, mutta Jatkiksella sitä voidaan hyvin silti tarkoittaa.

Luulisi, että tämän ovat kaikki huomioineet. En mä ainakaan nostanut kyseistä juttua tänne olettaen, että se välttämättä Ilvestä koskisi.

Blackhawk

Luottopelaaja
Ja KooKoo tuskin haluaa maksaa nelosen laiturilleen 100 kilon vuosipalkkaa.
Ei Kappe ole enää niin kallis. Oli parhaiden kausiensa jälkeen, mutta Oulun stintti puristi löysät pois, kuten yleensä on tapana.

Kettu

Vakiokokoonpanossa
Änäri-Jurmon siirto Kouvolaan viime kaudella meni hyvin, oli hyödyllinen veto seuralle sekä pelaajalle. Tällä kaudella voisi änäri-Väisänen mennä Kouvolaan, ja vaihtokaupassa voitaisiin ottaa vaikka Radek Koblizek tai Vilmos Gallo.

Luikaus

Luottopelaaja
Änäri-Jurmon siirto Kouvolaan viime kaudella meni hyvin, oli hyödyllinen veto seuralle sekä pelaajalle. Tällä kaudella voisi änäri-Väisänen mennä Kouvolaan, ja vaihtokaupassa voitaisiin ottaa vaikka Radek Koblizek tai Vilmos Gallo.
Juu, Kultanen aivan varmasti hyväksyisi tällaisen diilin. :D :D :D

Kettu

Vakiokokoonpanossa
Juu, Kultanen aivan varmasti hyväksyisi tällaisen diilin. :D :D :D
Seiskapuolustaja Jurmo vaihdettiin ykköspakkiparin Rautaseen. KooKoon suuntaan vähäsen rahaa ja iso lahjakortti Hookiin, niin KooKoon Tillu saattaa Rablizekin/Gallon itse Tampereelle vievään junaan.

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa
Toivotaan että Kouvolasta juna ei tuo ketään. Katselisin itse tuonne Tps.n suuntaan. Siellä on muutamia pelaajia mille olis käyttöä…