Rauno Repomies
Tähtipelaaja
No vastaan nyt vielä tähän.Tämä meni näköjään sinulta ihan McTorsoiluksi.
Heti, kun koitetaan jotain kysyä tai haastaa, tartutaan niihin kohtiin missä ei kysytä mitään, ja ne kysymykset sivuutetaan täysin. Odotin enemmän sinulta, varsinkin kun tykkäät näistä asioista aina niin paljon vääntää. Harmi, jos se sinun tapauksessa näin menee, että vain sinä saat esittää kysymyksiä, mutta itse et vastaa, kun sinulta kysytään.
Ensinnäkin vastasin sinulle jo. Esko on tämän kauden aikana nyt lanseerannut tämän huhuosion isommin, joten meidän pitää tietysti odottaa että nämä siirrot tapahtuvat jotta voimme todeta että mikä se lopullinen prosentti on. Mutta kyllä esim. Repo ja Heljanko olivat ensin Urheilucastin skuuppeja. Samoin Raannan sopimusneuvottelut jne. Mutta tottakai siellä on sellaisiakin huhuja mitkä pyörivät eri paikoissa ja joku niitä sitten laittaa Eskolle.
Kyllä aika hyvin olet ymmärtänyt. Jotkut huhut osuvat, jotkut eivät, mutta aika pitkälti kaikki näistä mitä hän podissaan tuo ilmi on sellaisia, mitkä hän skuuppaa tai tuo ilmi ns. varmana sopimuksena. Media sitten siteeraa häntä ainakin pitäisi, mutta aina ei sitä myöskään tee. Lähde pitäisi aina medialla olla.Ymmärsinkö myös oikein, että Heljangon siirtyessä Tapparaan, Revon HIFKiin, Ruohomaan ja Rubinin Kärppiin, niin nämä kaikki voidaan lyödä Beskon skuupeiksi? Karjalaisesta en tiedä, mikä huhu tämä on ja kuka Karjalainen on kyseessä. Ja näiden lisäksi myös Marjalaa huhuili Ilvekseen sekä Rafkinia ja Aku Rätyä Kärppiin. Nämä nimet poimittu Jatkoajan palstalta. Jos nämä kaikki toteutuvat niin näistäkin skuuppi Beskolle?
En nyt jaksa sinulle hakea yksitellen kaikkia nimiä mitä tuolla podcastissaan on luetellut ja koska, kun itse et jaksa tai kuten sanot "halua tukea hänen podcastiaan".
Niin ei se kai ole minun tehtävä sinulle näitä sitten perata.
Yllättävän paljon nyt kuitenkin näyttää kiinnostavan, mutta olisi pitänyt olla aloittamatta tätä jo heti näiden hienojen nimitysten myötä.Mulle riitti Riku Heleniuksen haastattelu Beskon podcastista. Siinä antoi hyvin tilaa vieraalle puhua uraa läpi ja oli miellyttävää kuultavaa. Tästä haastattelusta ja haastattelijana annan Beskolle golf-aplodit. Pari vuotta sitten annoin mahdollisuuden muille jaksoille, mutta en henkilökohtaisesti jaksanut sitä mainosten tulvaa ja teinimäistä uhoilua, sekä angstia Beskolta. Tämän lisäksi pidän kyseistä henkilöä yhtä mätänä kuin Aleksi Valavuorta, niin en tätä kautta hänen podcastiaan halua tukea.