IhanJuniori
Junioripelaaja
Tähän nyt giffi siitä mailan varastamisestaKetä se on? En muista.
Kummelihahmo?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän nyt giffi siitä mailan varastamisestaKetä se on? En muista.
Kummelihahmo?
KUKA se on? Saatana tässä mitään porilaisia olla.Ketä se on? En muista.
Kummelihahmo?
Mikä se on?KUKA se on? Saatana tässä mitään porilaisia olla.![]()
kyllä Ikoselle tila täytyy löytyä…sieltä sit vaan olemassa olevia kaupaks tai vuokralle…Eiköhän tässä käy niin, että Haapala sieltä tulee ja joku muu nappaa Ikosen.
Ihan samaMikäköhän on KidJämsenin tilanne?
kyllä Ikoselle tila täytyy löytyä…sieltä sit vaan olemassa olevia kaupaks tai vuokralle…
Sisään ja ulos, kaikista pitää maksaa.Björkqvis & Ratinen kauppatavaraksi ja Haapala & Ikonen sisään.
Todennäköisesti parempi kuin Haapala.Ihan sama
Ottaisitko oikeasti mielummin Jämsenin kuin Haapalan?Todennäköisesti parempi kuin Haapala.
Sisään ja ulos, kaikista pitää maksaa.![]()
Alkuviikko miksei kuulu jo?
Riippuen sopimusehdoista, ja Jämsenin kunnosta. Haapalan vammat ovat Tillulla hyvin tiedossa. Muistissa mm. edelliset pleijarit häneltä. Kotipelit pelit pystyi pelaamaan nippa nappa. Aiemmin olen todennut, että tarvitsee tehdä tarkka riskianalyysi hänestä. Sama toki koskee Jämseniä.Ottaisitko oikeasti mielummin Jämsenin kuin Haapalan?
Vai eikö tutkani toimi? 100/100 Haapala.
No eipä siinä. Ei olisi ensimmäinen hyvin erikoinen kirjoitus sinulta verrattuna siihen, miten minä näen Ilveksen asiat.
Samaa asiaa eli Ilvestä katsotaan, mutta sinä näet jotain ihan muuta kun minä. Ei niinku juuri mitään samaa.
Nyt muuttui jo tarina. Alkuperäisessä kirjoituksessa kirjoitit et Jämsen olisi todennäköisesti parempi. Tuo kirjoitus antaa selvästi ymmärtää, että puhutaan vain ja ainoastaan näiden kahden herran mahdollisista tulevista peliesityksistä Ilveksen paidassa eikä sopimusehdoista. Ja kun suoraan vertasit näitä kahta, niin esitin vastaväitteen.Riippuen sopimusehdoista, ja Jämsenin kunnosta. Haapalan vammat ovat Tillulla hyvin tiedossa. Muistissa mm. edelliset pleijarit häneltä. Kotipelit pelit pystyi pelaamaan nippa nappa. Aiemmin olen todennut, että tarvitsee tehdä tarkka riskianalyysi hänestä. Sama toki koskee Jämseniä.
Tuskin vaihtoehdot laituria mietittäessä rajoittuu näihin kahteen henkilöön.
Ontario ReignMikäköhän on KidJämsenin tilanne?