jalkakynä
Luottopelaaja
Vs: Share Ilveksen joukkorahoitushanke
Jossakin välissä tuli kirjoitettua "omalla nimellä", mutta luovuin siitä. Minun henkilöllisyyden ja nimimerkin todentaminen on niin yksinkertaista, että mikäli jaksaa nähdä hieman edes vaivaa niin se selviää nopeasti. Ainakin toistaiseksi mennään näillä.
Robert ja Nollakulma sanoi:Prophet sanoi:Olisiko paikallaan oman ketjun avaaminen koskien Säätiötä ja joukkorahoitusta? Nyt tätä äärettömän tärkeää ja kiinnostavaa keskustelua käydään ainakin kahdessa ketjussa (tämä Sharen syyskokous -ketju sekä Ilveksen nykytilanne -ketju, osittain myös Positiivisuusketjussa). Tilannetta olisi huomattavasti helpompi seurata, kun ei tarvitsisi kahlata montaa ketjua läpi. Lisäksi tuolla Ilveksen nykytilanne -ketjussa käsitellään samanaikaisesti mm. joukkuetta ja yleisömääriä ym. ajankohtaista, jolloin keskustelu velloo suuntaan ja toiseen.
Kuka tahansa voi tietysti perustaa uuden ketjun, mutta modet voisivat tämän toteuttaa, koska tällöin saataisiin sirrettyä Säätiötä ja joukkorahoitusta koskevat kirjoitukset vanhoista ketjuista uuteen.
Ei mulla muuta.
Ihan vinkkinä myös että Huikuri & Soipio voisivat kääntää nimimerkkinsä oikeiksi nimiksi tai perustaa uuden omalla nimellään (Karjalaisen tavoin). Vaikka iso osa meistä tietää/tajuaa ketkä noiden xxx ja xxx nimimerkkien takana on. On varmasti porukkaa (ja kohta varmasti kasvavissa määrin) ketkä ihmettelevät onko tuo asiasta kirjoittava nyt jotain Sharen porukkaa vai kirjoitteleeko mutuja.
Tällöin ei jäisi epäselvyyttä viestien tulosuunnasta, ja varmasti tuo lehdistökin tästä palstasta kiinnostuu entistä enemmän.
Jossakin välissä tuli kirjoitettua "omalla nimellä", mutta luovuin siitä. Minun henkilöllisyyden ja nimimerkin todentaminen on niin yksinkertaista, että mikäli jaksaa nähdä hieman edes vaivaa niin se selviää nopeasti. Ainakin toistaiseksi mennään näillä.