Prophet sanoi:M_M sanoi:Tiedätkö sinä varmasti, että uusi "diktaattori" ja pääomistaja toimisi pitkässä juoksussa väistämättä Ilveksen parhaaksi?
Yksittäisen pääomistajan mukanaan tuomat ongelmat on niin surullisen monta kertaa nähty useammankin urheiluseuran kohdalla...
Eipä sillä, etteikö Sjöblom olisi voinut olla se täydellinen pääomistaja, joka johdattaa Ilveksen pitkäkestoiseen menestykseen. Itse en todellakaan tiedä riittävästi Sjöblomin taustoista ja motiiveista, jotta kykenisin muodostamaan hänestä tässä vaiheessa luotettavaa mielikuvaa.
Tämä olisi hyvä kaikkien muistaa. Täällä porukkaa meuhkaa kädet korvilla, silmät kiinni ja kassit vaahdossa, kuinka Ilves on jälleen sössinyt. Voisiko kuitenkin olla niin, että vaikka Sjöblom on tehnyt näennäisesti kovaa duunia hallilla, ovatkin todelliset työt jääneet vähemmälle? Eli hän on tavallaan "kalastellut" porukkaa puolelleen, mutta ne, jotka näkevät myös taustalle, ovat nähneet jotain sellaista, jota julkisuuteen ei voi avata. Kyseessä voi olla Sjöblomin persoonaan, taustaan tai Ilveksen ajan toimintaan liittyviä seikkoja.
Voi toki olla, että Sjöblom olisi ihan aidostikin "paras omistaja ikinä missään", mutta mistäs näistä tietää? Me näemme vain pintaraapaisun, eli julkisuuskuvan. Itse olen sitä mieltä, että jos kerran uutta omistajaa ollaan todella etsimässä, niin etsitään sitten kerralla sellainen/sellaiset, jonka/joidenka motiivit ovat taatusti selvillä.
raakamies sanoi:Kerrotko sitten esimerkit näistä laajapohjaisesti omistetuista menestystarinoista? Ja ennenkaikkea laajapohjaisesti johdetuista?
Nestori sanoi:Vaikka periaatteessa poistankin varmistimen aina kun näen Jouni Jääskeläisen säätämässä, niin myönnettävä on myös se, että Sjöblomin tiedotustilaisuus oli pettymys. Kaveri tietää taatusti mistä häntä syytetään. Kyllä kyllä, todistustaakka on syyttäjällä, mutta kirkkain otsin hoettu "mistään en mitään tiedä enkä ymmärrä", "minulla on laaja tuki" alkoi kuulostaa jo hieman perussuomalaisten sanahelinältä.
Selvää on, että hallituksen tulee nyt toimia todella nopeasti ja kertoa kannattajakunnalle mistä oikeasti on kyse. Seuran nosteeseen ja kansan liikkumiseen liittyvä dynamiikka ei nyt siedä jääskeläismäistä mutinaa ja arroganttia vaikenemista.
Ja totta on edelläkin mainittu: vaikka Sjöblom on mediassa toiminut näkyvästi ja faneja kosiskelevasti - missä ei mitään vikaa -, niin mies Ilveksen nousun takana on Tuomas Tuokkola. Hän ja upeasti taistellut joukkue ei ansaitse fanien hylkäystä.
Etenkään juuri nyt.
Ikurin Vire sanoi:Jussi Pesonen @Pessotto29 1 min
M.T. never left the building! #ilves #liiga
Ikurin Vire sanoi:Jussi Pesonen @Pessotto29 1 min
crowli sanoi:Ikurin Vire sanoi:Jussi Pesonen @Pessotto29 1 min
mitä tää tarkottaa :O
raakamies sanoi:Silloin kannattaa antaa Sjöblomille mahdollisuus joka kuitenkin selvästi näyttää AITOA sitoutumista seuraan tämän puuhasteluporukan sijaan.
Ilves Hockey Oy, Viiri Viidessä Vuodessa
Vesa Kainulainen
hallituksen puheenjohtaja
Dirty deed sanoi:Lisäksi kiinnostaa mitkä ovat nämä "ilvesläiset perinteet ja arvot" joihin tiedotteessa viitataan?