Battery sanoi:Jättäydyn pois leikistä. Tuli äkkilähtö etelän auringon alle. 8)
Dominaattori sanoi:Mielestäni Batteryn tilalle saa tulla joku jos haluaa. Annetaan aikaa vaikka kolmannen kierroksen loppuun. Varaan siihen asti Batteryn puolesta mielestäni parhaimman saatavilla olevan pelaajan. Mikäli kolmannen kierroksen jälkeen ei ketään ole ilmottautunut, mennään loppuun asti 13 joukkueen voimin ja Batteryn joukkueeseen varattuja pelaajia ei voi varata. Katsotaan myös N-CoRen tilannetta samassa kohtaa.
Saat vaihtaa joukkueen nimeä. Pelaajat ja varausvuorot pysyvät samanaTupsukorva35 sanoi:Voisin kyllä vaihtaa mielelläni Tapparan JYPiin. Vai onnistuuko? Vaihdetaan vain nimien paikkaa. Eli minun JYPissäni olisi aiemmin varaamani pelaajat. Ei toki ongelmaa, jos pysyn tämän hetken edustamassani seurassa.
Timo sanoi:Sellainen ehdotus vielä, että kauden lopussa katsottaisiin kenen joukkue keräsi eniten tehopisteitä hyökkääjien ja puolustajien osalta. Maalivahtien torjunta% Päästettyjen maalien keskiarvot. Ja kuka keräsi parhaan +/- tilaston. Mitä mieltä?
Dominaattori sanoi:Saat vaihtaa joukkueen nimeä. Pelaajat ja varausvuorot pysyvät samanaTupsukorva35 sanoi:Voisin kyllä vaihtaa mielelläni Tapparan JYPiin. Vai onnistuuko? Vaihdetaan vain nimien paikkaa. Eli minun JYPissäni olisi aiemmin varaamani pelaajat. Ei toki ongelmaa, jos pysyn tämän hetken edustamassani seurassa.
Suoritin vaihdon joka on nähtävissä avausviestissäTupsukorva35 sanoi:Dominaattori sanoi:Saat vaihtaa joukkueen nimeä. Pelaajat ja varausvuorot pysyvät samanaTupsukorva35 sanoi:Voisin kyllä vaihtaa mielelläni Tapparan JYPiin. Vai onnistuuko? Vaihdetaan vain nimien paikkaa. Eli minun JYPissäni olisi aiemmin varaamani pelaajat. Ei toki ongelmaa, jos pysyn tämän hetken edustamassani seurassa.
Hyvä homma! Tätä tarkoitinkin!
Itseasiassa aika ois alkanu kuluun vasta neljältä eli kuuteen asti oli aikaa.Lorppa sanoi:Oliks aikaraja 2 tuntia? edellisestä nyt kulunu 1.59 joten oletan et voin nyt paril minuutil viivyttää
Seuraavana vuorossa olis Battery mut ilmeisesti mennää suoraa koikkaajaan?