SM-Liigan toimitusjohtajana aloittaa ensi kaudella Kati Kivimäki kun Riku Kallioniemi väistyy tjn hommista.
Onko odotettavissa jotain selkeitä muutoksia esimerkiksi Liigan markkinointiin, some työskentelyyn ja muutenkin Liigan päivittämiseen 2020 luvulle.
Mielestäni Liiga puuhastelee tällä hetkellä sellaisella 90 luvun mentaliteetillä, ja tähän olisi saatava muutoksia erittäin pikaisesti että tuote ei kuolisi kasaan.
Avaan aamuisin twitterin ja siellä on 250 NHL aiheista twiittiä, löytyy highlight pätkiä, video klippejä maaleista, taklauksista ja oikeastaan kaikesta kiinnostavasta mitä yön kierroksella on tapahtunut.
Liiga twitter julkaisee yhden twiitin päivässä jossa kerrotaan pelien tulokset. Toivottavasti tälläinen ei tule jatkumaan enää ensi kaudella koska tällä hetkellä Liigan näkyvyys on käytännössä nolla. En voi ymmärtää kuinka vaikeata se olisi palkata osaavia some henkilöitä töihin Liigalle ja sitä sisältöä tuotettaisiin oikeesti laadukkaasti sinne sosiaaliseen mediaan.
Siellä sosiaalisessa mediassa ne tulevaisuuden kannattajat ovat.