SM-Liigan tulevaisuus

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 671
Vaikuttaa ettei Hölö ole oppinut mitään Lahden vuosilta. No otetaan viikonloppu turpaan sitten väsyneenä.
Josko nyt vain luotettaisiin Hölöön ja hänen arviointikykyynsä. Sulla on kyllä välillä ihmeen negatiivisia reaktioita. Mitä tuolla tarkoitat, ettei ole oppinut mitään Lahden vuosilta?

Hifkillä ja Kärpillä on onneksi myös pelit ensi viikolla ke, pe, la. Viime kaudella Lukko tuli myöhästyneellä lennolla suoraan Sveitsistä Tampereelle vähän ennen matsin alkua ja oli Ilvestä selvästi parempi.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
3 445
Josko nyt vain luotettaisiin Hölöön ja hänen arviointikykyynsä. Sulla on kyllä välillä ihmeen negatiivisia reaktioita. Mitä tuolla tarkoitat, ettei ole oppinut mitään Lahden vuosilta?

Hifkillä ja Kärpillä on onneksi myös pelit ensi viikolla ke, pe, la. Viime kaudella Lukko tuli myöhästyneellä lennolla suoraan Sveitsistä Tampereelle vähän ennen matsin alkua ja oli Ilvestä selvästi parempi.
Viime kaudella CHL oli Lahtelaisten mielestä syy huonolle alkukaudelle. Ipalla ei nyt toki sitä pelkoa. Älytöntä silti viedä ykköskenttä Ranskaan. Sano mitä sillä voitetaan? Itse näen vain hävittävää.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 671
Älytöntä silti viedä ykköskenttä Ranskaan. Sano mitä sillä voitetaan? Itse näen vain hävittävää.
En osaa sanoa mitä sillä voitetaan vai voitetaanko mitään. En minä ole joukkueessa mukana tai millään tavoin asiantuntija tällaista arvioimaan. Luotan ihan 100 % Hölön ja muun tiimin ammattitaitoon.
 
Ylös