dr Origo
Luottopelaaja
Pakko kyllä todeta että vaikuttaa pahalle.
Pakko kyllä todeta että vaikuttaa pahalle.
En minäkään, sitä löytyy aivan tarpeeksi kaikilta muilta tuon porukan jäsenistä.Hänen kiekko-osaamista en tiedä, itse en sitä näe aivan välttämättömänä.
Joo kyllä pelaaja tausta on aika yliarvostettua mutta onko edes semmosta fanin taustaa kun meille tätä kumminki myydäänEn minäkään, sitä löytyy aivan tarpeeksi kaikilta muilta tuon porukan jäsenistä.
Älä unohda Heikki Hiltusta.Miten edistettäis yhteistä hyvää, ja hankittais nimiä alle Arto Järvelän ja Jyri Rönnin potkujen saamiseksi. Eivät tee liigalle mitään hyvää, toinen ei saa tuomareita kuriin, ja toinen on muuten vaan ihan älytön pelle. Väitän että tähän lähtisi muistakin liigajoukkueista kannattajia mukaan!! Tämä koronapelleily nyt oli vaan kirsikka kakun päälle, naurettavaa touhua. Liigan taso laskee!!
Olen itse eri mieltä.
Raikas tuulahdus setämieskulttuuriin.
Perttula teki kyllä siellä virheitäkin, mutta varmaan isoin syy oli luottaa Korpisaloon, joka kyllä kieltämättä puuhasteli siellä.Porissa vastaava raikas tuulahdus pari vuotta sitten meni niin, että rouva tuulahduksen niskaan kaadettiin muutamakin likasanko, taustapirujen toimesta. Uusi ja asioista tietämätön henkilö huomaa tulleensa kusetetuksi parin vuoden jälkeen ja hallitusten pirut ovat pesseet omat kätensä. Sitten vaan uutta toimaria tulilinjalle.
Mieluummin palkkalattia. Sitäpaitsi turha tässä nyt mitään palkkakattoa miettiä kun viimeisen kymmenen vuoden aikana on Ässät ja HPK voittaneet mestaruuden.Jos Jokerit liigaan takaisin tulee niin mielestäni pitäisi jonkin sortin "palkkakatto" tulla.
Jos Jokerit liigaan takaisin tulee niin mielestäni pitäisi jonkin sortin "palkkakatto" tulla.