SM-Liigan yleisömäärät - nyt ja jatkossa

Keltavihreä

Luottopelaaja
En tiedä kuinka Nordiksella yleisömäärä ilmoitetaan, onko myydyt liput vai paikallaolijat, tai missä paikallaolijat aikaansa viettävät kun eivät ole katsomossa.
Olin kerran loppuunmyydyllä Nordiksella, ja ihmettelin kun tyhjiä penkkejä oli arviolta tuhat.
Ite en oo aikaisemmin kiinnittänyt huomiota tähän, mutta hämmentää silti alarivien tyhjyys, mutta ilmeisesti normisrttoä sitten.

Lima

Luottopelaaja
Liigassa taitaa kaikki ilmoittaa myydyt liput. Huomaa aina siittä, kun pudotuspelien alkaessa yleisömäärät pienenevät vaikka hallissa on enemmän porukkaa.

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
En tiedä kuinka Nordiksella yleisömäärä ilmoitetaan, onko myydyt liput vai paikallaolijat, tai missä paikallaolijat aikaansa viettävät kun eivät ole katsomossa.
Olin kerran loppuunmyydyllä Nordiksella, ja ihmettelin kun tyhjiä penkkejä oli arviolta tuhat.
Juuri IFKoolla on erittäin paljon yritys kausareita joista kovin moni ei käy katsomassa kaikkia pelejä

julli65

Luottopelaaja
Laitan tähän ketjuun. Omaan silmään telkkarin välityksellä ei näyttänyt lähimainkaan noin täydeltä.

Päinvastoin ennen kuin yleisömäärä kerrottiin, niin ihmettelin et eipä oo noin tyhjää nordista ihan hetkeen nähnyt silloin ku hallin saa täyteen ottaa. Ite aattelin et joku nelosella alkava määrä.

Toki en peliä paljon katsellut ja näkyi lähinnä alarivejä, mut jos jokin Hakametsään vertaa, niin noin tyhjillä alariveillä ei +5000 ois ikinä päästy.
Juu.Samaa kattelin ei millään ollu noin paljon väkee.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Pelicans - TPS 1728
tapu - KooKoo 3258 :oops:
tapun 2 edellistä kotipeliä yhteensä 6538 o_O

IhanJuniori

Junioripelaaja
Hieman eri luvun sain itse, kun laskin yhteen noiden kahden viimeisen Tapparan kotipelin katsojamäärät yhteen.
3820+3258=7078
Täälä käsi pystyyn virheen merkiksi!

KissaKala_

Luottopelaaja
Hieman eri luvun sain itse, kun laskin yhteen noiden kahden viimeisen Tapparan kotipelin katsojamäärät yhteen.
7000 :) Ilmeisesti joku pieni kämmi käynyt alkuiperäisellä laskijalla. En nyt silti lähtisi tästä vittuilemaan, koska tuo luku on edelleen yhtä säälittävä

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

KissaKala_

Luottopelaaja
On mennyt enemmän. Kerho-pelissä ei ollut yläkatsomokaan avattu kuin yhden lohkon osalta.
Oli avattu täsmälleen samanverran, kuin tälläkin hetkellä on. Alakatsomoihin, erityisesti anniskeluosastolle tällä hetkellä myyty vähän vähemmän. Varmaan aika lähellä hpk pelin lukemia ollaan, ei kyllä edellä vielä olla millään