Ohhoh. Tapu myynyt melkein 9000 tämän päivän matsiin.
No ei ole "myynyt". Ilmaislippuja jaettu tuhansia.Ohhoh. Tapu myynyt melkein 9000 tämän päivän matsiin.
Mutta rahat ovat saaneet silti, kun Modulight on liput Tapparalta ostanut.No ei ole "myynyt". Ilmaislippuja jaettu tuhansia.
Ei ole silti sama asia. Mainostavatkin tuota niinkuin siellä olisi nyt 9000 ihmistä käynyt lippuluukuilla.Mutta rahat ovat saaneet silti, kun Modulight on liput Tapparalta ostanut.
Ei ole silti sama asia. Mainostavatkin tuota niinkuin siellä olisi nyt 9000 ihmistä käynyt lippuluukuilla.
Tappara on nyt kaksi kautta jäänyt yleisössä ja tunnelmassa Ilvestä niin paljon jälkeen, että siellä on tarvinnut tekohengittää näennäisesti asiaa. On kova imagotappio jäädä kiinnostuksessa kaupungin kakkos-seuraksi. Ovat silti onnistuneet puhaltamaan ilmaa todella hyvin tyhjähköön patjaansa! Kausikorttikampanja ja nämä alkukauden tempaukset onnistuneet Ilvestä paremmin.
Tämä toki näkyy kauden jälkeen tuloksessa.
Toisaalta mainostulot/yhteistyökumppanit arvostavat näkyvyyttä ja eikös t*ppara ole tuossa myynnissä vielä Ilvestä edellä.
Myös ihmiset tuovat ihmisiä, se että uutisoidaan buumista ja isoista yleisömääristä tuo jostain syystä lisää katsojia. Samoin menestys.
Mikäli Ilves olisi myös tehnyt yhtäpaljon työtä yleisömäärien eteen oltaisiin vielä isommin edellä. Nyt ollaan edellä nipin napin, mutta euromääräisesti varmasti vielä isommin. En lähtisi tähän tuudittautumaan, ja pieni tunne on Ilveksen mukavoitumisesta asiaan.
Kaipaisin myös Ilvekseltä kampanjoita juuri esim kouluihin josta saa uusia faneja ja puhetta välituntikeskusteluihin ja toreille.
Maanantaipeli, Sport vastassa ja jos 10.000 puhkaistaan on se koko areenan ajan kovin temppu johon voitaisiin vastata ja pitäisikin!! Monessa pelissä sitä on pohtinut Ilveksen heikkoa reagointia tilanteisiin, esim. katsomojen avaamiseen ja kamppiksiin!! Nyt olisi syysloma ja tähän kun olisi paukauttanut jotain kiinnostavaa oheishommaa ei jäätäisi kakkos-seuraksi tällä viikolla.
Kyllä Tappara rahat niistä lipuista saa silloin, kun joku(tässä tapauksessa Modulight) ne seuralta ostaa jakaakseen ne pois. Joten kyllä tämä taloudellisesti lipunmyynnin osalta näkyy tuloksessa aivan normaalisti. Eri asia sitten, mikä on todellinen yleisömäärä paikalla.
Kyllä Tapparan mainonta on silti harhaanjohtavaa. Tuosta saa sen kuvan että ihmiset, siis fanit, olisivat ostaneet noin paljon lippuja ja sehän ei pidä paikkaansa. Ymmärsit varmasti mitä tarkoitin.Sama asia kuin mikä? Alkuperäinen viesti oli, että Tappara on myynyt tuon verran lippuja ja se pitää paikkansa.
Jos vetovoimasta puhutaan, niin ei tietenkään ole sama asia kuin kerätä tuollainen yleisömäärä "normaalisti", mutta ei niin kukaan väittänytkään.
Mitkä tempaukset ovat onnistuneet paremmin kuin Ilveksellä? Ja eikös nuo kausikorttikampanjakin ollut niin että myivät halvemmalla kuin Ilves?Tappara on nyt kaksi kautta jäänyt yleisössä ja tunnelmassa Ilvestä niin paljon jälkeen, että siellä on tarvinnut tekohengittää näennäisesti asiaa. On kova imagotappio jäädä kiinnostuksessa kaupungin kakkos-seuraksi. Ovat silti onnistuneet puhaltamaan ilmaa todella hyvin tyhjähköön patjaansa! Kausikorttikampanja ja nämä alkukauden tempaukset onnistuneet Ilvestä paremmin.
Tämä toki näkyy kauden jälkeen tuloksessa.
Toisaalta mainostulot/yhteistyökumppanit arvostavat näkyvyyttä ja eikös t*ppara ole tuossa myynnissä vielä Ilvestä edellä.
Myös ihmiset tuovat ihmisiä, se että uutisoidaan buumista ja isoista yleisömääristä tuo jostain syystä lisää katsojia. Samoin menestys.
Mikäli Ilves olisi myös tehnyt yhtäpaljon työtä yleisömäärien eteen oltaisiin vielä isommin edellä. Nyt ollaan edellä nipin napin, mutta euromääräisesti varmasti vielä isommin. En lähtisi tähän tuudittautumaan, ja pieni tunne on Ilveksen mukavoitumisesta asiaan.
Kaipaisin myös Ilvekseltä kampanjoita juuri esim kouluihin josta saa uusia faneja ja puhetta välituntikeskusteluihin ja toreille.
Maanantaipeli, Sport vastassa ja jos 10.000 puhkaistaan on se koko areenan ajan kovin temppu johon voitaisiin vastata ja pitäisikin!! Monessa pelissä sitä on pohtinut Ilveksen heikkoa reagointia tilanteisiin, esim. katsomojen avaamiseen ja kamppiksiin!! Nyt olisi syysloma ja tähän kun olisi paukauttanut jotain kiinnostavaa oheishommaa ei jäätäisi kakkos-seuraksi tällä viikolla.
Mutta rahat ovat saaneet silti, kun Modulight on liput Tapparalta ostanut.
Mitkä tempaukset ovat onnistuneet paremmin kuin Ilveksellä? Ja eikös nuo kausikorttikampanjakin ollut niin että myivät halvemmalla kuin Ilves?