1931-Ilves
Vakiokokoonpanossa
Luin jostain että huo-rat tam-pe-re olisivat ainakin huutaneetKuuliko joku edes, että mitä väsynyttä paskaa ne yritti siellä eteläpäädyssä huutaa? Itse en saanut selvää / kuullut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luin jostain että huo-rat tam-pe-re olisivat ainakin huutaneetKuuliko joku edes, että mitä väsynyttä paskaa ne yritti siellä eteläpäädyssä huutaa? Itse en saanut selvää / kuullut
Huora TampereKuuliko joku edes, että mitä väsynyttä paskaa ne yritti siellä eteläpäädyssä huutaa? Itse en saanut selvää / kuullut
ei jeesusHuora Tampere
Huora Tampere
Jopa naapureiden "Haista vittu Tampereen Ilves" kuulostaa kekseliäältä tuon rinnalla.
Selittelikö narrikaverit sulle näitä heidän kannattajaporukan huutoja meikäläisille?Niin ymmärrän ja minustakin voi vähän kuittailla tuosta historiasta.
Olin pelissä jokeri- ja ilvesporukalla, niin olihan se kiusallista heille selitellä huutelua. Etenkin kun eivät mitään Venäjän seikkailun suurimpia faneja olleetkaan...
Huoraksi itseään huusivatKuuliko joku edes, että mitä väsynyttä paskaa ne yritti siellä eteläpäädyssä huutaa? Itse en saanut selvää / kuullut
Ymmärrän mutta ei kai siinä heille mitään henk kohtaista ollutkaan. Vaikka kyllä kannattajan täytyy kestää niin mekin ollaan jouduttu monet sekoilut kestämään. Mut ei onneksi ryssä touhuja. Minä odotin henk kohtasesti jo tifossa rankkaa ryssä kuittia…niin monet kerrat työni puolesta näiden helvetin toppahousujen kans vääntänyt ihan vitun hyvä et rajat on kiinni.Niin ymmärrän ja minustakin voi vähän kuittailla tuosta historiasta.
Olin pelissä jokeri- ja ilvesporukalla, niin olihan se kiusallista heille selitellä huutelua. Etenkin kun eivät mitään Venäjän seikkailun suurimpia faneja olleetkaan...
Miksi oli kiusallista?Olin pelissä jokeri- ja ilvesporukalla, niin olihan se kiusallista heille selitellä huutelua. Etenkin kun eivät mitään Venäjän seikkailun suurimpia faneja olleetkaan...
Tässähän sä myös itsekin jo sanot, että mistä ne huutelut oli peruja.Niin ymmärrän ja minustakin voi vähän kuittailla tuosta historiasta.
Jotain koittivat piipittää…kiva kun saadaan aina joku hiljaseks milloin väsynyt rap artisti ja milloin päädyllinen jokeri piipertäjiä…Luin jostain että huo-rat tam-pe-re olisivat ainakin huutaneet
Jossei muuten, niin Armaliksesta nyt viimeistään jo kiihottuu.
Olisit kysynyt suoraan et tuntuko pahalta ja tarviiko aamulla lähteä terapiaan kun Ilves fanit kiusaa… ja jos ei suurimpia khl faneja ollut mut kannattivat kuitenkin sitä?Niin ymmärrän ja minustakin voi vähän kuittailla tuosta historiasta.