Stadingradin valloitus 2.0 10.10.2026

Niin ymmärrän ja minustakin voi vähän kuittailla tuosta historiasta.

Olin pelissä jokeri- ja ilvesporukalla, niin olihan se kiusallista heille selitellä huutelua. Etenkin kun eivät mitään Venäjän seikkailun suurimpia faneja olleetkaan...
Selittelikö narrikaverit sulle näitä heidän kannattajaporukan huutoja meikäläisille?
Ei ole pakko olla niin Pessin Villeä. Se aika on ohi!

Olin pelissä jokeri- ja ilvesporukalla, niin olihan se kiusallista heille selitellä huutelua. Etenkin kun eivät mitään Venäjän seikkailun suurimpia faneja olleetkaan...
Ymmärrän mutta ei kai siinä heille mitään henk kohtaista ollutkaan. Vaikka kyllä kannattajan täytyy kestää niin mekin ollaan jouduttu monet sekoilut kestämään. Mut ei onneksi ryssä touhuja. Minä odotin henk kohtasesti jo tifossa rankkaa ryssä kuittia…niin monet kerrat työni puolesta näiden helvetin toppahousujen kans vääntänyt ihan vitun hyvä et rajat on kiinni.

Miksi oli kiusallista?

Tässähän sä myös itsekin jo sanot, että mistä ne huutelut oli peruja.

Hieno reissu. Hesoissa aina on tapahtumaa. Varsinkin, kun ollaan keravalaisten vieraina!

Lauantaina sitten seuraava otatus. Saa nähä vetääkö zambonikuskit areenalla Nallin, Elorinteen ja kumppaneiden yli. Tänään (no eilen) oli lähellä ettei vetäny meikäläisten yli.

Ryssät (ja natsit) vittuun!

Onko siellä kiihotuttu katsomossa?

1000043322.jpg

Olisit kysynyt suoraan et tuntuko pahalta ja tarviiko aamulla lähteä terapiaan kun Ilves fanit kiusaa… ja jos ei suurimpia khl faneja ollut mut kannattivat kuitenkin sitä?

Ihan mielenkiinnosta, miten tämä selittely meni? "Niin että kun te hylkäsitte Liigan ja liityitte siihen Putinin pehmeän vallan sarjaan, niin siitä nuo tuolla vaan muistuttavat".

Terveiset Helsingistä uudelta käyttäjältä keskellä yötä. (Humalassa).
Luultavasti myös ensimmäinen ja viimeinen viesti.

Heti alkuun sanottava, että todella ISO HATUNNOSTO suuresta invaasiosta Helsinkiin tukemaan paikallista seuraa, joka ei tue nykypäivänä kannattajakulttuuria.

Monta vuotta liigaa ”sivusta” seuranneena on hieno nähdä, että liigassa on nykyään seura jonka kannattajat toteuttaa, sitä mitä stadissa tehtiin ennen ryssille huoraamista. Kannattajakulttuuri voi hyvin myös tulevaisuudessa mikäli, jatkatte samaa hyvää duuni niin kendon kuin futiksen puolella. Mikäli keskuudessanne on henkilöitä, jotka harhaisesti kuvittelee, että suomessa on yhtäkään seuraa, joka pystyisi vastaamaan vierasjoukkueen massiiviseen invaasioon on todella harhainen.

Viikon päästä tulemme kylään vuoroin vieraissa, ja varmasti annamme kaikkemme katsomossa, vaikka ”Megamatkamme” on toistaiseksi menettänyt loistonsa.

PS. Ryssitelkää rauhassa. Me idän imemisestä irtautuneet saamme siitä vain extra buustia.

Takaisin