Masse Majava
Vakiokokoonpanossa
Isot plussat Putin huilolle ja muille Venäjä-seikkailun kuittailuille!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isot plussat Putin huilolle ja muille Venäjä-seikkailun kuittailuille!
Kyllä niitä järkkiä sitten tuli kun lähelle pääsivät.Saiko Eteläpäädyn pirpanat painiseuraa, vai mitä koittivat uhitella kellarista yläkatsonoon?
Ihmettelin vain, missä järkkärit siinä kohtaa, kun mustapaidat lähtivät kohti toista päätyä
Erittäin hieno kirjoitus.
Niin en nyt allekirjoita ja se tietysti oma mielipiteeni…se on vähän niin et sitä saa mitä tilaa….se millä tyylillä lähtivät siitä saa pienen palkinnon näin…toivottavasti juissi soittelee vaikka moskovan valoja ens lauantaina..Oli upee tunnelma pelissä tänään!
Ne r*ssät vittuun huudot ois voinut silti jättää väliin. Aika mautonta ja hävetti kuunnella katsomossa.
Mun mielestä ihan oikein narreille. Näyttivät persettä suomalaiselle jääkiekolle ja lähti ryssäliigaan. Sitten tultiinki kabinetti nousulla takas liigaan. tilanne olis mun mielestä eri jos olisivat edes voittaneet tiensä takasiOli upee tunnelma pelissä tänään!
Ne r*ssät vittuun huudot ois voinut silti jättää väliin. Aika mautonta ja hävetti kuunnella katsomossa.
Niin ymmärrän ja minustakin voi vähän kuittailla tuosta historiasta.Niin en nyt allekirjoita ja se tietysti oma mielipiteeni…se on vähän niin et sitä saa mitä tilaa….se millä tyylillä lähtivät siitä saa pienen palkinnon näin…toivottavasti juissi soittelee vaikka moskovan valoja ens lauantaina..
Mun mielestä ihan oikein narreille. Näyttivät persettä suomalaiselle jääkiekolle ja lähti ryssäliigaan. Sitten tultiinki kabinetti nousulla takas liigaan. tilanne olis mun mielestä eri jos olisivat edes voittaneet tiensä takasi
Se on kuitenkin iso luku heidän seuransa historiassa jota eivät pois saaVenäjän seikkailun suurimpia faneja olleetkaan...