SU 27.4.2025 IFK Mariehamn-Ilves

Kuka voittaa?

• ILVES

Ääniä: 49 94,2%
  • tasuri

Ääniä: 0 0,0%
  • wiklöf holdings

Ääniä: 3 5,8%

• Äänestäjiä
    52
  • Poll closed .
Me hävittiin tänään ekaa kertaa liigassa yli 8 kuukauteen ja jengi on jo heittämässä kirvestä kaivoon :D joo joo, pitkä pre-season välissä, mutta silti. 10 ottelun tappioton putki ennen tätä peliä.
Vihreillä paidoilla viimeisin pistemenetys ja tappio ennen tätä iltaa. Ja päälle vielä valmentajan jatkosopimus. Odottiko joku voittoa :D

Jep. Otso tuli aika kovaa tilanteeseen, joten kyllä siinä rike kuitenkin oli, mutta törmäyshän oli pääosin omaan puolustajaan. Minkähän säännön perusteella punainen tuomittiin?
Se ettö tuomari näki sen punaiseksi. VAR:in jälkeen tuo ei olisi ollut punainen.

Ihan itse hölmöiltiin

No kyllä siellä ihan itsekin muutama tilanne noloteltiin, oltiin vajaalla tai ei. Tuomari iso syy mutta ei kyllä kokonaan jos Mifkin tasoinen tekee meitä vastaan kolme.

Ihan mitkä vaan joukkueet Veikkausliigassa vastakkain, niin jos ekalla viidellä minuutilla vierasjoukkueelta ajetaan pelaaja ulos, niin kotijoukkue on massiivinen suosikki sen jälkeen voittamaan ottelun. Niin tälläkin kertaa ja todennäköisyydet pitivät.

Ihmeellistä vähättelyä ajatella, että "Mifkin tasoinen" joukkue olisi jotenkin oletusarvoista voittaa vaikka pelaisi koko pelin alivoimalla tai on jotain ryssimistä jos ei siihen pysty. Missä maailmassa elätte? Näin ehkä olisi jotain alasarjajoukkuetta vastaan cupissa, mutta Veikkausliigassa ei todellakaan ketään vastaan.

Ihan mitkä vaan joukkueet Veikkausliigassa vastakkain, niin jos ekalla kympillä vierasjoukkueelta ajetaan pelaaja ulos, niin kotijoukkue on massiivinen suosikki voittamaan ottelun. Niin tälläkin kertaa ja todennäköisyydet pitivät.

Ihmeellistä vähättelyä ajatella, että "Mifkin tasoinen" joukkue olisi jotenkin oletusarvoista voittaa vaikka pelaisi koko pelin alivoimalla tai on jotain ryssimistä jos ei siihen pysty.
Jep se, että me oltiin 11v10 pelillä parempi joukkue oli musta aika helvetin vakuuttavaa. Hävittiin, koska Riikonen pelasi hyvin ja me puolustimme pari tilannetta todella luokattomasti. Ensi pelissä Mäenpää kentälle ja kyllä tää tästä.

Ihan mitkä vaan joukkueet Veikkausliigassa vastakkain, niin jos ekalla viidellä minuutilla vierasjoukkueelta ajetaan pelaaja ulos, niin kotijoukkue on massiivinen suosikki sen jälkeen voittamaan ottelun. Niin tälläkin kertaa ja todennäköisyydet pitivät.

Ihmeellistä vähättelyä ajatella, että "Mifkin tasoinen" joukkue olisi jotenkin oletusarvoista voittaa vaikka pelaisi koko pelin alivoimalla tai on jotain ryssimistä jos ei siihen pysty.
Joo, todellista vähättelyä koska vastassa oli todella kova joukkue. Ihan kuten tilastotkin kertoo.

Liitteet

• Screenshot_2025-04-27-21-09-43-22_3e1730e409eaf7d1d25ede7155cc8a16.jpg
    Screenshot_2025-04-27-21-09-43-22_3e1730e409eaf7d1d25ede7155cc8a16.jpg
    126,9 KB · kertaa luettu: 88
Joo, todellista vähättelyä koska vastassa oli todella kova joukkue. Ihan kuten tilastotkin kertoo.

Tämähän vain alleviivaa Ilveksen hyvää suoritusta alivoimalla pelaamiseen nähden, eikä päinvastoin.

Ei vastassa ollut todella kova joukkue, mutta kuitenkin Veikkausliiga-joukkue ja sellaisen joukkueen voittaminen vieraissa yli 90 minuuttia vajaalla pelaten on äärimmäisen vaikeaa.

Toivottavasti Ilves tekee tuosta Virtasen punaisesta valituksen. Eikös tuollaisen selkeän tuomarivirheen voi saada kumotuksikin jälkikäteen kun kyse on nimenomaan ulosajosta?
Eiköhän. Ennenkin nähty esimerkiksi kun pallo on osunut päähän pilkkutuomiossa. Mitenhän muuten kävi Vaasassa kun oli juuri tällainen tilanne ”rikkeen” tehneelle pelaajalle.

E. Eihän siitä tullut punaista. Sekoilin omiani.

Viimeksi muokattu:
Ja silti päästettiin kolme. Pointti ohi siellä. Eikait siinä sitten. Helvetin hyvä matsi meiltä. Lisää tätä.

Ilves olisi täysin varmasti voittanut tämän jos olisi pelannut koko pelin 11 pelaajalla, eli en isossa kuvassa ole huolestunut tästä. Harmillisesti lähti 3 pistettä kuitenkin pois. Vaasasta olisi hyvä hakea täydet pisteet, kun itse olin vähän budjetoinut etukäteen, että sieltä olisi voinut tasuri riittää.

Ilves olisi täysin varmasti voittanut tämän jos olisi pelannut koko pelin 11 pelaajalla, eli en isossa kuvassa ole huolestunut tästä. Harmillisesti lähti 3 pistettä kuitenkin pois. Vaasasta olisi hyvä hakea täydet pisteet, kun itse olin vähän budjetoinut etukäteen, että sieltä olisi voinut tasuri riittää.
Kummaa Mifkin vähättelemistä jos oltaisiin tosta noin vain vieraissa heidät voitettu jos olisi yksi pelaaja enemmän ollut kentällä.

Se ettö tuomari näki sen punaiseksi. VAR:in jälkeen tuo ei olisi ollut punainen.

Ihan itse hölmöiltiin
Kyllä, mutta kiinnostaisi tietää, mitä sääntöä sovellettiin. Ei tuollaisista 3 pelaajan törmäyksistä punaisia ole tullut.

Siis eiks sen ekan maalin tehny Veteli??
En tiedä. Sen suuremmin faktoihin puuttumatta, itseäni tuossa ”artikkelissa” jäi vaivaamaan se että voisi olla mun ekaluokan ainekirjoitus.

Siis eiks sen ekan maalin tehny Veteli??
Teki, mutta jostain syystä Miettunen oli pitkään kirjattuna maalintekijäksi. Jopa ottelun päätyttyä Ruudun graffoissa.

Takaisin