Anapoli
Guest
Vs: Syksyn harjoitusottelut
En mielestäni sitä kiistänytkään etteikö klotenin peliin olisi vaikuttanut useampi peli pienen ajan sisään ja viellä kaikki vieraassa maassa. Tarkoitin nyt lähinnä tilannetta esim. tavallista runkosarjaa pelatessa.
Ja kyllä, olen pelannut itse aina A-junnuihin asti ja meillä pelejä oli yleensä joka la ja su. Itse en ainakaan kokenut ettei olisi virta riittänyt enää sunnuntain pelissä. Mutta kai sitä junnuna jaksaa sitten paremmin.
Mutta yhtä kaikki. Minun hekilökohtainen mielipiteeni on, että se on paska selitys, että tuli takkiin kun oli ollut edellispäivänä peli ja kaveri oli saanut huilta.
jokke sanoi:Niin, ei sinun kuin tarvitse katsoa vaikka viimekauden otteluita jossa pelasivat "Levännyt" ja "Väsynyt" niin yleisemmin "levännyt" voittaa. Kyllä, he ovat ammattiurheilijoita, mutta niin ovat vastustajatkin, "Levännyt" ammattiurheilija on pirteämpi kuin "väsynyt" ammattiurheilija. Jos sinä väität että "eilinen" peli ei vaikuta mitään "tämänpäivän" peliin niin et kyllä ole itse pelannut ikinä. He ovat ammattiurheilijoita, mutta eivät sentään mitään robotteja. Johan se "eilinen" peli otetaan huomioon aina kaikissa pelivihjeissäkin mitä lukee/kuulee nykyään melkein joka paikassa. KYLLÄ, SILLÄ ON TODELLA SUURI MERKITYS, VARSINKIN KUN JOUKKUE ON PELANNUT 4 PELIÄ KUUTEEN PÄIVÄÄN, JA VIELÄ "EILEN" OLI PELI. Mutta sinänsä kyllä näitäkin voittoja mielummin katselee kuin häviöitä. Mutta faktat kannattaa silti pitää mielessä, pelkällä tunteella ei ole pärjännyt edes Ilveksen johto.
En mielestäni sitä kiistänytkään etteikö klotenin peliin olisi vaikuttanut useampi peli pienen ajan sisään ja viellä kaikki vieraassa maassa. Tarkoitin nyt lähinnä tilannetta esim. tavallista runkosarjaa pelatessa.
Ja kyllä, olen pelannut itse aina A-junnuihin asti ja meillä pelejä oli yleensä joka la ja su. Itse en ainakaan kokenut ettei olisi virta riittänyt enää sunnuntain pelissä. Mutta kai sitä junnuna jaksaa sitten paremmin.
Mutta yhtä kaikki. Minun hekilökohtainen mielipiteeni on, että se on paska selitys, että tuli takkiin kun oli ollut edellispäivänä peli ja kaveri oli saanut huilta.