Samat ajatukset. Olin ja olen kyllä vihainen tuosta touhusta. Ite järjestänyt talvilomia ja vapaita finaaleja varten. Mä haluan olla paikalla ku Ilves voittaa kannun. Se on mulle helvetin tärkeä asia. Mitä ilmeisemmin Ilveksen mestaruus on mulle huomattavasti tärkeämpää kun osalle pelaajista. Siitä olen äärimmäisen pettynyt ja se pistää todella vihaiseksi.
Vastaan tähän niin on parempi ketju. Itsekin kävin katsomassa kaikki kotiottelut ja suureen osaan vieraspeleistäkin sain aikaa ja mahdollisuuden järjestettyä. Varsinkin vieraissa kiertämiseen meni aikaa, rahaa ja vaivaa tuhottomasti ja siinä kertyi mittariin kilometri jos toinenkin. Ja kaikki siksi, että niillä pelaajilla olisi siellä kaukalossa tai vaihtopenkillä edes vähän turvallisempi ja mukavampi olo sen takia että näkevät katsomossa Ilves-paidan. Se on merkki että katsomossa on joku, joka toivoo näiden onnistuvan ja pelaavan hyvän pelin, siellä kaikkien kotijoukkueen fanien paineessa. Kaikki oli siksi, että
luulin että meillä on yhteinen unelma, pelataan samasta asiasta ja kaikki tähtää vain siihen kevään tärkeimpiin peleihin.
Tuollaisen kunnon rännien vetämisen jälkeen kesken play-offien ei ole mitään syytä eikä mitään selityksiä voi siitä hyväksyä. Tässäkin organisaatiossa on kymmeniä ihmisiä, jotka on tehneet toukokuusta alkaen helvetisti töitä sen eteen, että pelaajien ei tarvitsisi muuta kuin mennä sinne kentälle ja antaa oma panoksensa. Toimistolla tehdään kovaa hommaa sen eteen että saadaan myytyä lippuja, aitioita, kausikortteja, fanituotteita ja voileipiä että saataisiin teille pelaajille palkat maksettua. On bussikuskit, jotka huolehtii että päästään pelipaikalle ajoissa ja turvallisesti. On huoltajat, jotka hoitaa kaikkea mitä vaan ikinä pelaaja keksii pyytää, oli se sitten erkkaa, jäägeeliä, välipalaa tai vaikka autoon stereot tarvittaessa. On valmentajat, joiden pitää elää hetkessä ja samalla viisi peliä etukäteen. Ja sitten on fanit, tuo porukka, joka seuraa teitä nurkumatta vaikka Nuorgamiin, jos Ilves siellä pelaa. On aina mukana ja tukena, koska tämä ei ole heille seura, vaan rakkaus ja elämäntapa.
Kaikkien näiden päälle nämä kuppimiehet sitten kusi ja petti näiden kaikkien luottamuksen. Ei tällaista voi ikinä hyväksyä ja anteeksiantaminenkaan ei tule ihan heti kysymykseen. Toivottavasti nämä kuppimiehet olivat tosiaan näitä, ketkä eivät jatkoa Ilvekseen saaneet tai halunneet. Sillä näitä en myöskään enää ikinä enää halua Ilveksessä nähdä. Menkää pilaamaan jonkun muiden unelmat, Ilveksessä ei teille ole enää ikinä sijaa. Ja nämä kaikki pitäisi saada sanottua näille päin naamaa ja niin ettei toisilla ole puheoikeutta. Ehkä se saisi nämä edes vähän häpeämään käytöstään.