Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Parempi ketju olisi "Täällä puramme Tapparan aiheuttamaa pahaa oloa, mutta samat tunteet kyllä täälläkin. Voin fyysisesti pahoin, se on varmaan immuunipuolustus joka taistelee tätä reaktiota vastaan...
Lisäksi ärsyttää se, että kaikki ovat Pelsujen puolella.. ymmärrettävää, urheiluromantiikka ja altavastaaja.
Nuo lahtelaiset pellehyppääjät eivät ansaitse kuin saada rumasti turpiinsa. Ja sitten on vielä se Blood.

Ajatelkaa jos tulisikin uusi ilmiö.. tamperelaiset tukevat toisiaan ja ikuinen nokkapokka jäisi historiaan ;D

Never stop the madness

Luottopelaaja
Lisäksi ärsyttää se, että kaikki ovat Pelsujen puolella.. ymmärrettävää, urheiluromantiikka ja altavastaaja.
Nuo lahtelaiset pellehyppääjät eivät ansaitse kuin saada rumasti turpiinsa. Ja sitten on vielä se Blood.

Ajatelkaa jos tulisikin uusi ilmiö.. tamperelaiset tukevat toisiaan ja ikuinen nokkapokka jäisi historiaan ;D
Meidän kaupungissa on syystäkin kaksi joukkuetta.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Yllättävän vähän tuottaa pahennusta Tapparan mestaruus tänä vuonna. Varmaan sen takia, kun sen tiesi samantien siitä, kun Pelicans pääsi finaaliin - tiesi, että sarja tulee menemään 4-0. Kipuun tottuu ja mitä nopeemmin se on ohi sitä nopeemmin se on myös poissa mielestä.
Sama täällä. Toki aina ottaa päähän, ku naapuri kannun viä, mut tosiaan ite aattelin jo välierissä hyvissä ajoin, että sen näköistä peliä sekä Pelsulta, että Ilvekseltä, että sillä pelillä ei kummallakaan pienintäkään saumaa finaalissa.

Ässät-sarjassa jo rupesin ajatteleen, et pitää parantaa järkyttävän paljon, mikäli meinaa Tapparalle pärjätä, saatika edes mennä välieristä eteenpäin. Silloin silti uskoin, että Ilves parantaa välieriin. Ei parantanut.

Viime kaudella vitutti suunnattomasti. Tänä vuonna ei läheskään niin paljoa, ku hyvin varhaisessa vaiheessa kävi itelle selväksi, että välierissä on vain yksi kova joukkue ja muut todella huonoja, ku ajatellaan et pelataan Liigan välieriä kumminkin.

Ikinä ennen mulle ei ole näin selvää välierävaiheessa jo ollut, että kuka vie mestaruuden. Melkonen pannukakku mun mielestä koko välierät siinä mielessä.

Joku täällä kirjoittikin, et ei oo ikinä ennen näin monta kovaa flopannut. Tällä kaudella poffeissa kaikki muut ennakkoon kovat oli aivan paskoja, paitsi Tappara. Pelsut rosteriinsa nähden suoritti ihan hyvin, mutta ei sekään olisi pitänyt riittää välierissä yhtään mihinkään. Vastassa sattu vaan oleen todella huono Ilves.

Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ikinä ennen mulle ei ole näin selvää välierävaiheessa jo ollut, että kuka vie mestaruuden. Melkonen pannukakku mun mielestä koko välierät siinä mielessä.
Itsellä vahvasti samat tuntemukset, mutta täytyy sanoa, että kyllä se myös viime kaudella aikas saletilta mestaruudelta Tapparalle näytti kun oli 4 joukkuetta jäljellä.
Viime kauden välierä vaiheessa Tapparan mestaruuden todennäköisyys omissa papereissa 90%. Tänä vuonna samassa vaiheessa 95%.

jurgen

Tähtipelaaja
Mielestäni on hyvä, että naapuri näyttää edelleen voittamisen kulttuuria ja sitä, että miten asiat tehdään oikein.

Ilves vaan uhoaa, somettelee ja jää kiekonpeluussa sitten oikeasti valovuoden päähän.

Toivoa sopii, että Tillu hankkii meille ykköstason rosterin ja Pendo keksii uutta.

Muussa tapauksessa petymme kerta toisensa jälkeen.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Yllättävän vähän tuottaa pahennusta Tapparan mestaruus tänä vuonna. Varmaan sen takia, kun sen tiesi samantien siitä, kun Pelicans pääsi finaaliin - tiesi, että sarja tulee menemään 4-0. Kipuun tottuu ja mitä nopeemmin se on ohi sitä nopeemmin se on myös poissa mielestä.
Ei sillä oikeastaan ole enää väliä kuka voittaa, jos se ei ole Ilves.
Joskus Tappara aiheutti vihaa ja katkeruutta.. nyt oikeastaan se ja sama. Yksi mestaruus heille enemmän tai vähemmän. Ei mene tunteisiin ainakaan itselläni.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Ei sillä oikeastaan ole enää väliä kuka voittaa, jos se ei ole Ilves.
Joskus Tappara aiheutti vihaa ja katkeruutta.. nyt oikeastaan se ja sama. Yksi mestaruus heille enemmän tai vähemmän. Ei mene tunteisiin ainakaan itselläni.
Sama. Oikeastaan muuta en toivo, kun että menis seittemään peliin, ja molemmat murjois toisilleen mahdollisimman monta mustelmaa ja löystynyttä kulmahammasta. Ja tietty helvetisti ulinaa ja parkua valkkujen ja fanien toimesta tuomarilinjasta ja vääristä tuomioista.

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Niin voidaanko me palata nyt tähän 4-0 sarjaan.

Pelicans on hyvä joukkue

toskala

Luottopelaaja
Samat ajatukset. Olin ja olen kyllä vihainen tuosta touhusta. Ite järjestänyt talvilomia ja vapaita finaaleja varten. Mä haluan olla paikalla ku Ilves voittaa kannun. Se on mulle helvetin tärkeä asia. Mitä ilmeisemmin Ilveksen mestaruus on mulle huomattavasti tärkeämpää kun osalle pelaajista. Siitä olen äärimmäisen pettynyt ja se pistää todella vihaiseksi.

Vastaan tähän niin on parempi ketju. Itsekin kävin katsomassa kaikki kotiottelut ja suureen osaan vieraspeleistäkin sain aikaa ja mahdollisuuden järjestettyä. Varsinkin vieraissa kiertämiseen meni aikaa, rahaa ja vaivaa tuhottomasti ja siinä kertyi mittariin kilometri jos toinenkin. Ja kaikki siksi, että niillä pelaajilla olisi siellä kaukalossa tai vaihtopenkillä edes vähän turvallisempi ja mukavampi olo sen takia että näkevät katsomossa Ilves-paidan. Se on merkki että katsomossa on joku, joka toivoo näiden onnistuvan ja pelaavan hyvän pelin, siellä kaikkien kotijoukkueen fanien paineessa. Kaikki oli siksi, että luulin että meillä on yhteinen unelma, pelataan samasta asiasta ja kaikki tähtää vain siihen kevään tärkeimpiin peleihin.

Tuollaisen kunnon rännien vetämisen jälkeen kesken play-offien ei ole mitään syytä eikä mitään selityksiä voi siitä hyväksyä. Tässäkin organisaatiossa on kymmeniä ihmisiä, jotka on tehneet toukokuusta alkaen helvetisti töitä sen eteen, että pelaajien ei tarvitsisi muuta kuin mennä sinne kentälle ja antaa oma panoksensa. Toimistolla tehdään kovaa hommaa sen eteen että saadaan myytyä lippuja, aitioita, kausikortteja, fanituotteita ja voileipiä että saataisiin teille pelaajille palkat maksettua. On bussikuskit, jotka huolehtii että päästään pelipaikalle ajoissa ja turvallisesti. On huoltajat, jotka hoitaa kaikkea mitä vaan ikinä pelaaja keksii pyytää, oli se sitten erkkaa, jäägeeliä, välipalaa tai vaikka autoon stereot tarvittaessa. On valmentajat, joiden pitää elää hetkessä ja samalla viisi peliä etukäteen. Ja sitten on fanit, tuo porukka, joka seuraa teitä nurkumatta vaikka Nuorgamiin, jos Ilves siellä pelaa. On aina mukana ja tukena, koska tämä ei ole heille seura, vaan rakkaus ja elämäntapa.

Kaikkien näiden päälle nämä kuppimiehet sitten kusi ja petti näiden kaikkien luottamuksen. Ei tällaista voi ikinä hyväksyä ja anteeksiantaminenkaan ei tule ihan heti kysymykseen. Toivottavasti nämä kuppimiehet olivat tosiaan näitä, ketkä eivät jatkoa Ilvekseen saaneet tai halunneet. Sillä näitä en myöskään enää ikinä enää halua Ilveksessä nähdä. Menkää pilaamaan jonkun muiden unelmat, Ilveksessä ei teille ole enää ikinä sijaa. Ja nämä kaikki pitäisi saada sanottua näille päin naamaa ja niin ettei toisilla ole puheoikeutta. Ehkä se saisi nämä edes vähän häpeämään käytöstään.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Noniin nyt on nämä finaalit pelattu niin voidaan taas keskittyä tärkeimpiin asioihin kuten vaikka Launch. ;)

Tampereen Ilves, estradi on teidän.