Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Meklari

Luottopelaaja
Minussa nostattaa ihan älyttömästi tuntemuksia. Vituttaa melkein enemmän kuin oma tippuminen Pelicansia vastaan. Silloin olin hetken vihainen, sen jälkeen pettynyt ja surullinen. Myöhemmin toki taas vihainen juopotteluhuhujen takia, mutta se nyt taas ei kuulu tähän.

Tämä mouhojen mestaruus taas vituttaa vielä pitkään. Ja kovaa.
Jotenkin ennen peliä en ollut yhtään pettynyt vaan pelkästään aika varma, että Tappara hoitaa tylsästi näytöstyyliin. Mutta, kyllä tuo lopun tasoitus ja kaksi kertaa areenan räjähtäminen pisti veren kiehumaan. Ei helvettu mitä paskaa.

FightBackIpa

Luottopelaaja
Minussa nostattaa ihan älyttömästi tuntemuksia. Vituttaa melkein enemmän kuin oma tippuminen Pelicansia vastaan. Silloin olin hetken vihainen, sen jälkeen pettynyt ja surullinen. Myöhemmin toki taas vihainen juopotteluhuhujen takia, mutta se nyt taas ei kuulu tähän.

Tämä mouhojen mestaruus taas vituttaa vielä pitkään. Ja kovaa.
Sama! Helvetti mä haluan sen mestaruuden meille! Ja sehän tulee ja pian. Sitten laitetaan kaupunki sekaisin!

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Siinä on se vaatimustaso mikä pitäisi saavuttaa. Ilveksenkin pitäisi pikku hiljaa alkaa vastata puhelimeen.

Kyllähän tämä vituttaa kun toiset juhlii jo n+1 kultaa ja itse nähnyt näiden kolmenkymmenen elinvuoden aikana yhden jalkapallon Suomen Cupin voiton ja siitäkin jäi kirjaimellisesti aika paha maku suuhun.

Les Stratocaster

Vakiokokoonpanossa
Pitäiskö itsekin siirtyä tähän ja muuttaa johonkin Parkanoon, niin pääsis helpommalla.

Liitteet

• received_627416775486183~2.jpeg
    received_627416775486183~2.jpeg
    155,2 KB · kertaa luettu: 384

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Vaikka sen tiesikin jo välierien jälkeen, että Tappara kävelee mestaruuteen niin nyt sen konkretisoituessa vituttaa toi Ilveksen touhu.

Osa on sitä mieltä, että oli hyvä ettei päästy häviämään finaaleissa Tapparalle. Itse olen täysin eri mieltä.

Tappara ei taaskaan pettänyt. Ilvekselle valahti paskat housuun kun tosipelit alkoi.

toskala

Luottopelaaja
Välillä tuntuu ettei ikinä…

Se on vaan isoin askel kun pystytään ottamaan. Siitä se on kiinni. Ei oltu vieläkään siihen valmiita, mutta kyllä tämä vitutus mitä 2x finaalista tippuminen aiheuttaa jotain auttaa varmasti.

Sitten kun isoimman askeleen pystyy ottamaan, menestys tulee menestyksen luokse.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Laitetaan nyt tänne, kun posiketju on suljettuna...

Seuraavat kaksi kevättä on meidän, en epäile hetkeäkään. Ja sitten kun mennään, kannattaa kuivata Tammerkoski ja sulkea Näsinneula. :cool:

Keltavihreä

Luottopelaaja
Tapparan mestaruus ei ole ikinä vituttanut näin vähän. Tämä oli niin selvää niin varhain, että nyt kun Tämä viimein tapahtui, niin tähän oli ehtinyt kypsytellä jo pitkän aikaa.

Ilveksen omat esitykset saivat taas ehkä jopa suuremman vitutuksen tällä kaudella, kun silloin kun Tapparalle tippuivat. Siihen päälle kaljarännit vielä. Ilveksen omat esitykset sain niin ison vitutuksen, ettei tää naapurin mestaruus tunnu enää oikein yhtään missään.

Kumminkin ite ajattelin ennen poffeja et Ilves on ainoo joukkue, joka Tapparan pystyy kaataan ja ajat si itelle selvisi, että eihän Ilves olekkaan lähelläkään sitä tasoa, millä Tappara kaatuu, joten mestaruus oli taputeltu mun mielessä jo ajat sitten.