Poissafoorumilta
Luottopelaaja
Moni ajattelin tällein jo keväällä 1986. Kyllä se sieltä tulee vielä vuonna 2xxx.Sama! Helvetti mä haluan sen mestaruuden meille! Ja sehän tulee ja pian. Sitten laitetaan kaupunki sekaisin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moni ajattelin tällein jo keväällä 1986. Kyllä se sieltä tulee vielä vuonna 2xxx.Sama! Helvetti mä haluan sen mestaruuden meille! Ja sehän tulee ja pian. Sitten laitetaan kaupunki sekaisin!
Joku päivä me koetaan tämä mestaruuden riemu. Painosanalla joku päivä.
Mahdollisesti. Gloryhunttaaminen on yllättävän mukavaa hommaa!Ehkä se Sinulla on jo huomenna?
Joo, tapparan juhlilla pyyhitään persettä meidän mestaruuden jälkeen. En tiedä riittääkö siihenkään.Sama! Helvetti mä haluan sen mestaruuden meille! Ja sehän tulee ja pian. Sitten laitetaan kaupunki sekaisin!
Kirjoititko tuon nyt vai ilmestyykö ajastimella 12kk välein?Sama! Helvetti mä haluan sen mestaruuden meille! Ja sehän tulee ja pian. Sitten laitetaan kaupunki sekaisin!
Voi jumalauta.Pitäiskö itsekin siirtyä tähän ja muuttaa johonkin Parkanoon, niin pääsis helpommalla.
Ei tää jumalauta voi olla todellinen? Sano, että kukaan ei ole oikeesti sanonut noin ja tuo teksti on joku ihan keksittyPitäiskö itsekin siirtyä tähän ja muuttaa johonkin Parkanoon, niin pääsis helpommalla.
Tässä sitä aitoa kannattamistaPitäiskö itsekin siirtyä tähän ja muuttaa johonkin Parkanoon, niin pääsis helpommalla.
Kiekkokulttuuria parhaimmillaanTässä sitä aitoa kannattamista![]()
Välillä tuntuu ettei ikinä…Joku päivä me koetaan tämä mestaruuden riemu. Painosanalla joku päivä.
Välillä tuntuu ettei ikinä…
Ja pitää suljettuna kauden alkuun asti.Laitetaan nyt tänne, kun posiketju on suljettuna...
Seuraavat kaksi kevättä on meidän, en epäile hetkeäkään. Ja sitten kun mennään, kannattaa kuivata Tammerkoski ja sulkea Näsinneula.![]()
AjastimellaKirjoititko tuon nyt vai ilmestyykö ajastimella 12kk välein?
Onko jääny levy nyt päälle?Sehän tässä onkin. Ja siksi vituttaakin nämä antaa muiden tankata horinat. Toivottavasti ei tarvitse vittuuntua seuraavassa launchissa, vaikka vähän pahaa huhujen perusteella osaa pelätäkin.