Luchs
Luottopelaaja
Kärpät suorittaa vahvasti?
'Suorittamisesta' en osaa sanoa, mutta
onhan peli heillä selvästi paremman näköistä, onko se sitten meriitti on toinen aihe.
Kärpät suorittaa vahvasti?
Noh noh, kyllä hpk ja saipa ovat kuitenkin vielä heikompia.Liigan paskin joukkue tällä hetkellä
Jos se nyt välttämättä Liigan nykyisiin urheilutoimenjohtajiin pitää rajata, niin Janne Laukkasen tai Antti Tuomenoksan esimerkiksi.Olen kysynyt tämän ennenkin.
Kenet Liigan urheilutoimenjohtajista ottaisit Tillun tilalle?
Aivan.
Tobias Salmelaisen, tietystiOlen kysynyt tämän ennenkin.
Aivan.
Niin siis kyllä täytyy vähän antaa rapaa T. Koskelalle.Suurseura jolla on maalivahteina kaksi kakkoskassaria ja rosterissa Gregoiren kaltaisia turisteja? Anna mun nauraa.
Nollan pisteen viikko luvassa eikä tee edes tiukkaa.
Ei nyt suoraan Ilveksen aiheuttamaa ahdistusta mutta perkele kun ottaa päähän nuo tuomarit jotka antaa hakata ja kahvata niin paljon kuin kehtaa. Oikeasti tulee mieleen että toivottavasti joku testaisi tota linjaa tuossa lopussa ja vaan antaumuksella hakkaisi kepillä, riittäisikö noilla tuomareilla viheltää edes sitä? Mitä taitopeliä tuo kahvaaminen edistää? Mihin sarjaan tuo valmistaa?
Vituttaa ihan vitusti, että ostin lipun paikalliseen
Otetaas tästä koppi. Teidän leirissä on monta kertaa nähty jo tää, että syksyllä sakkaa ja keväällä kulkee. Ipan kannattajilla tää on ihan uus tunne. Toivon tosiaan, että oot oikeassa. Nyt ainakin kolmannen lopussa näytti siltä, että jokainen oli ihan puhki ja jalat spagettia.Hengittäkää nyt CHL:n asti.
Jos siellä ei kulje=jotain pielessä.
Jos kulkee = reenijumi
Väärä ketju.Hengittäkää nyt CHL:n asti.
Jos siellä ei kulje=jotain pielessä.
Jos kulkee = reenijumi
Pakisto ja hyökkäyksen kärki riittää kyllä, ei huolta. Veskareihin ja ns. rouhijakenttiin pitäs saada pikkasen eri tason kaveria ja ASAP.Niin siis kyllä täytyy vähän antaa rapaa T. Koskelalle.
Onko jengi nyt sen näköinen että siihen on reilu 3 miljoonaa pumpattu? Pakistoon ehkä, mutta kun molarit/hyökkäys ei ole kyllä vaaditulla tasolla.
Jos se nyt välttämättä Liigan nykyisiin urheilutoimenjohtajiin pitää rajata, niin Janne Laukkasen tai Antti Tuomenoksan esimerkiksi.
Oisko Juupe vapaana?Olen kysynyt tämän ennenkin.
Aivan.