Jarno Saarinen
Luottopelaaja
Olis luullut että aikuiset ihmiset olis palautunut jo eilispäiväisestä pelin surkeudesta, mutta ehei täälä edelleen naama vaahdossa etsitään syyllisiä.
Olis luullut että aikuiset ihmiset olis palautunut jo eilispäiväisestä pelin surkeudesta, mutta ehei täälä edelleen naama vaahdossa etsitään syyllisiä.
Perus Kissafoorumi.
Toki tähän ketjuun pahanmielenpurkaukset kuuluu.
Minä voin katkaista putken veikkaamalla torstaina Baptistea maalintekijäksi.Joku tilastokingi voisi kaivaa selville sen, kuinka monta kertaa oma koira puree Ilvestä verrattuna siihen, kuinka monta kertaa Ilveksen pelaaja tekee entistä seuraansa vastaan maalin.
Ootko kattonut kaikkien muidenki joukkueiden pelejä?Liigan paskin joukkue tällä hetkellä
KylläOotko kattonut kaikkien muidenki joukkueiden pelejä?
Kärpät suorittaa vahvasti?Kyllä
On ne paremmin pelissä mukana ku tää lammaslaumaKärpät suorittaa vahvasti?
Vähäiset on Rouhijankaan argumentit jos enään Kärpät on paskempi.. kertoo tilanteesta paljon.Kärpät suorittaa vahvasti?
Ootko kattonut kaikkien muidenki joukkueiden pelejä?
Se tästä vielä puuttuisi, että Torstaina olisi Ilves-Kärpät ja sekin hävittäisiin 1-5.Kärpät suorittaa vahvasti?
JOS homma ei lähde tällä kaudella toimimaan, niin on tässä se lohtu, että valmennuksen sijaan liipaisimella pitäisi olla Koskela. Josko saataisiin tuollekin tontille viimein ammattilainen, kun päävalmentaja ja toimari sellaisia jo on.
Itse jos pakko valita, niin Jarno Kultanen.Olen kysynyt tämän ennenkin.
Kenet Liigan urheilutoimenjohtajista ottaisit Tillun tilalle?
Aivan.