Kaukofani
Luottopelaaja
Juu pikku hiljaa itekkin alkanut poistaan soiton estoja porkkana kavereilta…Helvetin syvissä vesissä menny pari päivää, mutta jotenkin oudosti en vaan jumalauta suostu luovuttamaan.
Juu pikku hiljaa itekkin alkanut poistaan soiton estoja porkkana kavereilta…Helvetin syvissä vesissä menny pari päivää, mutta jotenkin oudosti en vaan jumalauta suostu luovuttamaan.
Luulenpa, että KalPa laittoi kaikki paukut Ilveksen ylivoiman eliminoimiseen ja luottivat siihen, että 5vs5-pelissä ovat siinä määrin tasoissa, että se riittää voittoon.
Koska tuskin sun Ilves-tuskaasi siellä Ranskan maalla kukaan ymmärtää. Täällä saa ymmärrystä ja itseeni helpottaa lukea, etten ole pahan oloni kanssa yksin.Miksi hitossa tulen edelleen refleksinomaisesti tänne foorumille monta kertaa päivässä? Kausi loppui, eikä mitään tapahdu ainakaan kuukauteen. Jalkapalloakaan en pysty katsomaan täältä asti.
Vaikeaa on.
Juuri näin. Täältä saa myös paljon helpommin tietoon asiat liittyen Ilvekseen, sen sijaan että selaisi sataa eri uutislähdettä. Nyt varsinkin kiinnostaa, että tuleeko mitään ulosantia vai ei.Täällä saa ymmärrystä ja itseeni helpottaa lukea, etten ole pahan oloni kanssa yksin.
Samaa mietin, että hittoako mä täällä roikunMiksi hitossa tulen edelleen refleksinomaisesti tänne foorumille monta kertaa päivässä? Kausi loppui, eikä mitään tapahdu ainakaan kuukauteen. Jalkapalloakaan en pysty katsomaan täältä asti.
Vaikeaa on.
Tätä oon nyt tässä viime aikoina miettinyt, että eikö pelaajillakin luulis olevan ekstrahalu voittaa mestaruus just Ilveksessä. Jos mietin, että ite olisin anmattikiekkoilija ja en olisi Ilveksen kasvatti ja mulle tarjottais mahollisuus tulla Ilvekseen, niin olishan se nyt iha helvetin nättiä voittaa mestaruus paikassa jossa se merkkais aivan älyttömästi. Väitän että Palvekin kun ois vetäny unelmapleijjarit ja ratkassu jonku ratkasevan finaalin, niin sillä olis ikuisesti tarjoajia Tampereen yössä ja Tampereen ravintoloissaKyllähän nyt kuka tahansa voittaa mestaruuden Tapparassa, mutta voitappa mestaruus Ilveksessä.
Niinpä, vielä sekin päivä koittaa ja silloin niistä miehistä tulee ikuisia sankareita ja profeettoja, oli rooli siinä joukkueessa mikä tahansa.
Naureskelkoon vielä, kun voi. Kyllä se Roomakin aikanansa romahti niinkuin neuvostoliittokin. Vain muutos on pysyvää.Vittu että vituttaa edelleen! Paskanpuhuja Pendo vedätti koko vitun organisaatiota! Huomenna töissä jonossa Tapparanmiehiä kysymässä, noh kuinkas tässä nyt taas näin kävi? (vittumainen virne naamalla) Vittu vituttaa tää paskaseura saatana!
Mä en ottanut yhtään.. Vitut, pullo Gambiinaa ja Finlandiaa kahteen päivään!Perjantaista asti ryypätty ja nyt krapulassa vituttaa kyllä 100x enemmän.
Täytyy myöntää, että tissuteltua on tullut. Pahaa krapulaa ei kannata hankkia. Vitutusta ei ole vielä oikein tullut. Edelleen pöyristynyt ja turta olo. Ehkä sisimmissäni tunsin näin tapahtuvan.Perjantaista asti ryypätty ja nyt krapulassa vituttaa kyllä 100x enemmän.
Anteeksi, pyrskähdin hörähdykseen. Nyt tuli aika painavaa settiä aivan puun takaa.VITTU!
KAIKKIEN AIKOJEN SULAMINEN!
TÄMÄ HÄPEÄ EI LOPU ENNEN KESÄÄ.
HUOMENNA TÖIHIN KUUNTELEEN VITTUILUT.
VAI PITÄISKÖ JÄÄDÄ ILVES-SAIKULLE?
KIITOS ILVES TAAS ELÄMYKSISTÄ!
KIITOS PENDO JOHTAJUUDESTA!
No niin, ei mulla muuta tähän iltaan. Jatkakaa.
Pisut pesut ja nukkumaan. Muuta neuvoa ei tule.VITTU!
KAIKKIEN AIKOJEN SULAMINEN!
TÄMÄ HÄPEÄ EI LOPU ENNEN KESÄÄ.
HUOMENNA TÖIHIN KUUNTELEEN VITTUILUT.
VAI PITÄISKÖ JÄÄDÄ ILVES-SAIKULLE?
KIITOS ILVES TAAS ELÄMYKSISTÄ!
KIITOS PENDO JOHTAJUUDESTA!
No niin, ei mulla muuta tähän iltaan. Jatkakaa.
Sama.. en saa täältä oikeastaan mitään ja vielä vähemmän minulla on annettavaa tänne. Silti palaan lukemaan ja kirjoittamaan jotakin.. kuten nyt tämän.Miksi hitossa tulen edelleen refleksinomaisesti tänne foorumille monta kertaa päivässä? Kausi loppui, eikä mitään tapahdu ainakaan kuukauteen. Jalkapalloakaan en pysty katsomaan täältä asti.
Vaikeaa on.