Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Ei aiheuta ja se se paha juttu onkin. Juuri nyt ei kiinnosta, en kuuntele peliä edes Ilvesplussasta.
Nojoo, Ilves kun on ”ainoa” mahdollisuus harrastaa jalkapalloa Tampereella. Juu, muitakin on, mutta Ilves kovin. Ja en tiedä käykö kaikki kannustamassa Ilvestä, pääasia että käyvät tapahtumissa sillä yleisöä niihin tarvitaan.On toki Ilveksen etu, kun peleissä käy mahdollisimman paljon väkeä. Tämä siis talouden kannalta. Mutta jos tosiaan tulevat kannattamaan Ilvestä niin on se omasta mielestäni kummallista.
Ja junnufutiksen puolella varsinkin näkee paljon tätä Ilveksen verkkarit ja Tappara lippis yhdistelmää.
On ollut kyllä iso sulaminen vahvan alun jälkeen, enkä keksi enää yhtäkään tekosyytä pitää kolmikko yhdessä. Terävämmällä viimeistelyllä Lööke olisi voinut laittaa sekä eilen että Turussa, mutta Jensin lapa ei ole nyt kuuma. Supilla on pakko olla jotain pikkuvammaa. Mänty katosi kuvasta ensimmäisenä - jo monta ottelua sitten - eikä mielestäni ole se ykkössentteri mitä vaaditaan. Ei ainakaan vielä.Ykköskenttä edelleen ihan luvattoman surkea. Ei saa mitään aikaiseksi hyökkäyspäässä, ei erikoistilanteissa ei missään.
Mä ainakin iloitsen tuloksesta ja kaikista onnistujista, kuten nelosesta kokonaisuudessaan. Kriittinen saa ja pitää olla meidän ykkösen romahdukselle.Mää kun ajattelin, että eilisestä voitosta olisi voinut vähän iloita.
En tarkoita, että peli olisi hyvää tai, että meidän kokoonpano huolet olis ohitse, mutta olis ollut kiva vähän iloita kolmea pistettä, mutta ilmeisesti näin ei saa toimia.
Mää löydän kritiikkiä myös nelosen pelistä, mutta iloitsen pisteistä tässä kohtaa vaikka ne tulisi minkälaisilla esityksillä tahansa.Mä ainakin iloitsen tuloksesta ja kaikista onnistujista, kuten nelosesta kokonaisuudessaan. Kriittinen saa ja pitää olla meidän ykkösen romahdukselle.
Tällä hetkellä Lööke on aivan eri tasolla kuin kaksi muuta kentästä. Vaikeannäköistä on ketjun peli nyt.Ykköskenttä edelleen ihan luvattoman surkea. Ei saa mitään aikaiseksi hyökkäyspäässä, ei erikoistilanteissa ei missään.
Samaistun tähän vahvasti.Sen verran hyvin menee että Ilves on kurjin juttu mun elämässä
Voisi peliä luonnehtia perseen hajuiseksi, mutta sekin olisi kehu. Ei se edes haissut...Nyt loppu muutamaksi peliksi ilveksen seuraaminen. Kyllä mä pystyn koti sohvalla samalaiseen munien puhalteluun mitä noi. Missä vitussa se logolle pelaaminen on. Saatana... kun pistää vituttaa. Äijät vetää tumput ja selät suorana 3 erää. Vittu mikä pubi liiga joukkue.. Tästä ei saa muutakuin traumoja.
Nipullisen terapeutteja, psykiatreja yms ihmisiä tavattavissa tyyppejä koppiin.En kans tiiä... eihän tossa ole mitään järkeä. En edes tiedä kuinka tämmöstä solmua pitäs alkaa purkaan. Olisko järkevin alottaa Tillusta? Nyt se kumminkin kasailee jo ens vuoden joukkuetta, että kohta sekin on jo pilalla.