Ainoa kupla tässä on teikäläinen![]()
Kiitos neutraalista vastauksesta, vitutuksen keskellä raapustettuun viestiini.Otapahan rauhassa taas...
Mä neutraalisti pohdin ykkösketjun kohtaloon liittyvää asiaa kummaltakin kantilta, kun on päivänselvää, että siinä on puolensa ja puolensa. Aina jos kuvittelee näkevänsä jonkin peluuttamiseen liittyvän itsestäänselvyyden, ja kovan luokan ammattilainen kuitenkin toimii toisin, kannattaa miettiä, että onko se sittenkään itsestäänselvyys. Etenkin, kun puhutaan niin isosta ja näkyvästä asiasta kuin ykkösketjun hajoittaminen. Eli mä en ole väittänyt, että olisi väärin hajoittaa se, vaan toin vain ilmi niitä tekijöitä, jotka varmasti painavat siinä, miksi näin ei ole tässä tilanteessa tähän mennessä tehty.
Esitykset ovat olleet Ilveksellö suurimmilta osin hyviä. Ei voi olettaa että jokainen peli voitaisiin voittaa.Noo tai sitten aika moni katsoo rosteria liian värilaseilla. Esityksetkin kertoo sen.
Vituttaa kyllä sössiä liigan naurunaiheelle ja Bartosakille. Hävettävä suoritus valmennuksen piikkiin.
Onko ne muka jollain jo poistuneet? Ei täälä ainakaan. Luotto Ilvekseen viime kauden ekan puolivälierän jälkeen on ollut yhtä luja kuin Antosen asenne keväisin.Alkaa viime kevään traumat hiipiä taas ajatuksiin. Luotetaan nyt kuitenkin Hölöön ja joukkueeseen.
Esitykset ovat olleet Ilveksellö suurimmilta osin hyviä. Ei voi olettaa että jokainen peli voitaisiin voittaa.
Liigan taso on sinänsä joo heikko kun joku hiton tappara voittanut muutaman mestaruuden putkeen surkeilla rostereilla
Otapahan rauhassa taas...
Mä neutraalisti pohdin ykkösketjun kohtaloon liittyvää asiaa kummaltakin kantilta, kun on päivänselvää, että siinä on puolensa ja puolensa. Aina jos kuvittelee näkevänsä jonkin peluuttamiseen liittyvän itsestäänselvyyden, ja kovan luokan ammattilainen kuitenkin toimii toisin, kannattaa miettiä, että onko se sittenkään itsestäänselvyys. Etenkin, kun puhutaan niin isosta ja näkyvästä asiasta kuin ykkösketjun hajoittaminen. Eli mä en ole väittänyt, että olisi väärin hajoittaa se, vaan toin vain ilmi niitä tekijöitä, jotka varmasti painavat siinä, miksi näin ei ole tässä tilanteessa tähän mennessä tehty.
Toisaalta ihmettelen kun pari kertaa on pelien aikana vaihdettu esim. Mese-Lööke päittäin, että miksi vaihdokset ovat olleet niin lyhytaikaisia.Otapahan rauhassa taas...
Mää oon kietonut sen verran folioo pääni ympärille, että voisko siinä olla kyse ihan vaan jostain lepuutuksesta? Kun siis se on näyttänyt siltä, että Lööke jättää vaan yhden vaihtokierroksen väliin.Toisaalta ihmettelen kun pari kertaa on pelien aikana vaihdettu esim. Mese-Lööke päittäin, että miksi vaihdokset ovat olleet niin lyhytaikaisia.
Niin tai sitten vain jääkiekosta ymmärtävät tajusivat viestin sisällön. Ei sillä, hienoa että ollaan kärjessä.Oli kyllä harvinaisen paska trollausyritys![]()
Aika uskomatonta, että joku uskoo vieläkin lujasti torijuhliin. Peleissä on ihan liikaa tollasta paskaa pörräämistä. Eikä tämä ole ainoa tällainen peli. Aloitukset hävittiin 36-16 liigan toiseksi huonoimmalle aloittaja joukkueelle, tämä asia ei tule korjaantumaan. Aloitukset yksinään ei ratkaise, mutta olisi poffeissa todella arvokasta, että joskus aloitukset voitettaisiin.
Ilves aloituksissa sijalla 13 ja Pelsut sijalla 15.
Se tarkoittaa ihan juuri sitä mitä siinä lukee. Onko ymmärryksessä jotain?Mitä boldattu tarkoittaa? Onko se uskomatonta, jos pitää Ilvestä yhtenä todennäköisimmistä mestareista? Jos, niin näitä uskomattoman hölmöjä ovat suurin piirtein kaikki asiantuntijat, myös ne, jotka arvioivat näitä töikseen.
Se tarkoittaa ihan juuri sitä mitä siinä lukee. Onko ymmärryksessä jotain?
OKEi ole. Ymmärrän tyhmiäkin juttuja uskomattoman hyvin. Joskus vain varmistelen.
Iskikö taas känkkäränkkäpäivä?OK
Tämä hyvä. Tuli sellainen tunne, että vielä tietääkseni "vapaassa maassa suomi" mielipiteensä saa ilmaista.
Toinen asia on, että joku "pohjoiskorealainen" moderaattori puuttuu jopa profiilikuvaan.
Eikö muuta tekemistä ole ?????? Ei ilmeisesti.