viltur
Vakiokokoonpanossa
Minä nauran sinulleKuopijossa nauretaan. Tuomarit, selostaja ja studio nauraa. Mouhijärviki nauraa. Itteasiassa kaikki nauraa.
Hävetkää. Ittekkin häpeen.
Minä nauran sinulleKuopijossa nauretaan. Tuomarit, selostaja ja studio nauraa. Mouhijärviki nauraa. Itteasiassa kaikki nauraa.
Hävetkää. Ittekkin häpeen.
Älä, tuntuu jo muutenkin pahaltaMinä nauran sinulle
Eikö noi ny ole vaa hyviä juttuja?SIIS ONKO TÄMÄ(KIN) KEVÄT YHTÄ KIVESKIERTYMÄÄ?!? Viime vuonna meni niin pahasti kalpasarjasta pää jumiin että laihdutin 8vko 12kg ja koko vuonna lähes 25kg koska vitutus oli maximus, lisäksi olin tuon sarjan jälkeen 3kk tipatta. En tiedä kuinka pahasti sekoan tänä vuonna..
No Kärpät ei edes päässyt pudotuspeleihin.KYLLÄ NYT VITUTTAA!! Onko paskempaa joukkuetta olemassa?
Eniten ehkä vituttaa se, että miten se oma mieliala voikin olla niin riippuvainen sellaisesta asiasta, että liikkuuko joku musta kuminpala 60 minuutin aikana enemmän paikkaan A vai paikkaan B.
Kiinnostaa ku kilo paskaa jotkut EVVK kärpät kun tänään meni niin päin persettä!!!!!!!!!!No Kärpät ei edes päässyt pudotuspeleihin.
On tietenkin, oli pakko tehdä muutos kun aiheutti niin pahaa oloa. Tämän kevään jälkeen varmaan muutan tiibettiin johkin munkkiluostariin tms pohtimaan 15v että miksi me sulamme..Eikö noi ny ole vaa hyviä juttuja?
Jos yhtään lohduttaa niin kattokaa mitä Kärppien molari teki.. onneksi ei sentään Ilveksellä mitään tällaistaaika paha moka vei koko joukkueen lomille. Toki tuli heti mieleen Malekin vastaava moka muutama peli sitten.. panokset ei toki ollut siinä näin kovat
Ajatus juu oikea mutta syöttö suoraan Pakarisen lapaan. Aika kovan riskin otti tossa tilanteessa kun 1-1 ja 30sec jäljelläAjatus oli ihan oikea. Yritti vetää kiekon tyhjään maaliin, ja sillä maalilla Kärpät ois mennyt pleijareihin. Ei vaan noussut.
Saatan lähtee mukaan. Tässä alkaa mennä jo usko.On tietenkin, oli pakko tehdä muutos kun aiheutti niin pahaa oloa. Tämän kevään jälkeen varmaan muutan tiibettiin johkin munkkiluostariin tms pohtimaan 15v että miksi me sulamme..
Juu. On vaan kovin vaikeaa luottaa kun joka vuosi saa pettyä. Yritetään.Ainoa mikä tällä hetkellä harmittaa, on tämä aivan älytön rypeminen ja paniikin lietsominen täällä palstalla. Voisi kuvitella lukevansa Kärppien foorumia.
Koko ajan on joukkueesta tullut signaalia, että millään muulla ei ole merkitystä tässä vaiheessa kuin neljän joukkoon sijoittumisella. Se saavutettiin, ja voi osoittautua että ekan kierroksen vastustaja on jopa otollisempi kuin olisi ollut kärkipaikalta.
Yhtään mitään merkityksellistä ei tänään hävitty, ja nyt vasta oikeat pelit alkaa. Lopettakaa nyt ihmeessä tuo alistunut vinkuna ja luottakaa vähän tuohon porukkaan.
Meillä on sellainen joukkue ja valmennus tällä kaudella, että olen aivan varma että Ilves tulee ja saatanan lujaa kun aletaan pelaamaan kannusta.
Mua ei huoleta tappio. Tai kakkossija. Ainoastaan tapa miten tuo ykkössija lähti. Miten joukkue reagoi pieneen panokseen.Ainoa mikä tällä hetkellä harmittaa, on tämä aivan älytön rypeminen ja paniikin lietsominen täällä palstalla. Voisi kuvitella lukevansa Kärppien foorumia.
Koko ajan on joukkueesta tullut signaalia, että millään muulla ei ole merkitystä tässä vaiheessa kuin neljän joukkoon sijoittumisella. Se saavutettiin, ja voi osoittautua että ekan kierroksen vastustaja on jopa otollisempi kuin olisi ollut kärkipaikalta.
Yhtään mitään merkityksellistä ei tänään hävitty, ja nyt vasta oikeat pelit alkaa. Lopettakaa nyt ihmeessä tuo alistunut vinkuna ja luottakaa vähän tuohon porukkaan.
Meillä on sellainen joukkue ja valmennus tällä kaudella, että olen aivan varma että Ilves tulee ja saatanan lujaa kun aletaan pelaamaan kannusta.
Ei ne ota teitä vastaan kun kerrotte olevamme Ilveksen kannattajiaSaatan lähtee mukaan. Tässä alkaa mennä jo usko.