Jäsen-J
Etä-fani
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa
Tämä. Ainut että tämän päivän otteilla ei olisi kaadettu ketään.
Eniten tässä vaiheessa iltaa vituttaa vastustajan ja muiden joukkueiden osoittama eräänlainen sääli Ilvestä kohtaan. "Hyvä taistelu", "Ensi vuonna uudestaan" yms. Tässä mitään sääliä kaivata, kun kaikki mahdollisuudet oli pudottaa hallitseva mestari ihan oman pelin hyvyyden asiosta. Ikään kuin Tappara olisi itse antanut Ilvekselle kolme voittoa, mutta ne kyllä ansaittiin ihan omalla hyvällä tekemisellä.
Vähän ohi aiheen, mutta pahaa oloa täällä podetaan.
Brooks sanoi:Minua ei niinkään harmita se, että Ilves tippui Tapparalle, vaan se, että nyt olisi tarjoutunut poikkeuksellisen hyvä tilaisuus mennä loppuun asti, kun vastaan olisi välierässä tullut KalPa. Ensi kaudella rikkaimmille seuroille tuskin tulee yhtä monta epäonnistumista kuin tällä kaudella: Tappara pysynee nykyisellä tasollaan, HIFK, TPS, Kärpät ja Lukko parantavat.
Tämä. Ainut että tämän päivän otteilla ei olisi kaadettu ketään.
Eniten tässä vaiheessa iltaa vituttaa vastustajan ja muiden joukkueiden osoittama eräänlainen sääli Ilvestä kohtaan. "Hyvä taistelu", "Ensi vuonna uudestaan" yms. Tässä mitään sääliä kaivata, kun kaikki mahdollisuudet oli pudottaa hallitseva mestari ihan oman pelin hyvyyden asiosta. Ikään kuin Tappara olisi itse antanut Ilvekselle kolme voittoa, mutta ne kyllä ansaittiin ihan omalla hyvällä tekemisellä.
Vähän ohi aiheen, mutta pahaa oloa täällä podetaan.