• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Se Ilves buumi käytettiin loistavasti, potkittiin kaikki kasvatit kurvissa ja palkattiin ulkit pelaan ja hakataan päätä seinään eikä menestytä. Sit kehdataan ulvoa lehdessä kun ne kirjottanut pahasti ettei käy porukka katsomassa. Ajatella.
Joku sanoisi ilkeilyksi, itse, niinkuin luultavasti moni muukin täältä totuudeksi. Hyvin kirjoitettu.

Sauma taittaa niskat täysin unessa olevaa vastustajaa vastaan, mutta ainakaan vielä kypsyys ei riittänyt.

Toivottavasti Utunen on kunnossa torstaina. Soinilla ei riitä.

Ja tuomarit oli pelin tasolla - aivan kukalla.

Kyllä mua Oton mailankäyttö vähäsen vituttaa. Olishan tuo varmaan ilman sitä vitosta hoidettu. Nyt saa Hölö tehdä taikojaan seuraavaan peliin.

Harmittaa kun peli oli 5min jäähystä huolimatta ihan voitettavissa. Sitten ammuttiin taas jalkaan itseämme. Kalpapelissä siitä vielä selvittiin, mutta ei onni jatku ikuisuutta.

Pakko purkaa tänne, kun muualle ei voi. Kyllä vituttaa eilinen tappio vielä näin herätessäkin. Kyllä pitäisi niinkun luovia keinoja keksiä, että miten itse valmentajana purkaisin yhden kaverin virheestä aiheutuneen tappion joukkueen edessä siten, että en nolasi, häpäisisi, alentaisi, solvasi tahi muutoin kaltoin kohtelisi tuota virheen tehnyttä pelaajaa. Prkl!!!

Mutta se pakollinen hopeareunus: Jos vastustajan pärjääminen on filmien ja rikkeiden korostamisien kautta saatujen jäähyjen ja erityisesti isompien rangaistusten varassa, niin en ole kovin huolissani kuitenkaan itse sarjasta.

Sami Hintsanen special.
Äärimmäisen noloa kyllä kesken sarjan seuran virallisiin kanaviin tumpata tälläistä "eI TäTä SarJAa VOidA MiteNkään HäViTä, IlVes On niiN PalJOn PAreMpi KaikESsa" -settiä. Muistan jo siltä kaudelta kun tiputtiin Pelicansile kun Hintsanen & co. roastasi Pelicansin kokoonpanoa että sieltä kukaan ei mahtuisi Ilvekseen jne. Jos pitää playoffien aikana näitä tehdä, niin voisivat tehdä ainoastaan sarjojen välissä yhteenveto- ja ennakkojaksot.

Takaisin