Rauman Kukko
Vakiokokoonpanossa
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa
Kyllähän ihmissuhteet kannattaisi asettaa edelle näissä asioissa. Ihmiset meidän ympärillämme kuitenkin rakentavat meidän elämämme ja ovat apuna tiukan paikan tullessa. Myös tuollainen "ilkkuminen" on varmaankin ollut pikemminkin kaverillista kiusaamista, jos he ovat oikeasti olleen sinun kavereitasi. Itse luopuisin mieluummin jääkiekosta kuin yhdestäkään ystävästäni.
Ilves sanoi:Itselläni on oikeasti ollut tällä kaudella Ilveksen takia suhteellisen paha olla, joten olen jopa pistänyt pari kaverisuhdettakin poikki vain siksi, että kannustavat tapparaa ja ovat ilkkuneet minulle Ilveksestä. Hölmöltä kun se kuulostaakin mutta Ilves on itselleni tärkeämpi kuin nämä kaverit.
Kyllähän ihmissuhteet kannattaisi asettaa edelle näissä asioissa. Ihmiset meidän ympärillämme kuitenkin rakentavat meidän elämämme ja ovat apuna tiukan paikan tullessa. Myös tuollainen "ilkkuminen" on varmaankin ollut pikemminkin kaverillista kiusaamista, jos he ovat oikeasti olleen sinun kavereitasi. Itse luopuisin mieluummin jääkiekosta kuin yhdestäkään ystävästäni.