Pentti Annanen
Luottopelaaja
Siihen pisteeseen ollaan taas kerran tultu, että jopa Pelicans fanit antaa tsemppiviestejä, että hoitakaa se pronssi kotiin tai että teidän aikanne koittaa vielä. Juuri niin, Lahden Pelicans.
Onhan tää nyt helvetin noloa mutta ilves rakentaa pitkäkestoista ja mestaruudesta joka vuosi taistelevaa suur seuraa pelicans taas voittaa mestaruuden kerran 50 vuoteen.Siihen pisteeseen ollaan taas kerran tultu, että jopa Pelicans fanit antaa tsemppiviestejä, että hoitakaa se pronssi kotiin tai että teidän aikanne koittaa vielä. Juuri niin, Lahden Pelicans.
Noloa, suorastaan hävetä saa. En lähtisi lainkaan kirkossa kuuluttamaan, että pitkäkestoinen menestys ja eteneminen finaaliin olisi jatkossa mitenkään selviö. Etenkään kun sitä mestaruudesta taistelevaa Ilvestä ei ole vielä nähty. Tosi paikan tullen alisuorittava kylläkin. Silloin pitäisi takoa kun rauta on kuumaa ja mahdollisuus aukeaa. Tie oli pedattu ruusuilla kohti kaikkien aikojen finaalia, jota koko maa odotti. Yllätä ei sinänsä että se oli pudotuspelien pitkän ajan alisuorittaja Ilves, jonka kantti ei kestänyt.Onhan tää nyt helvetin noloa mutta ilves rakentaa pitkäkestoista ja mestaruudesta joka vuosi taistelevaa suur seuraa pelicans taas voittaa mestaruuden kerran 50 vuoteen.
Tämmönen 10vuatta vanhempi on kokenut noita ihmeitä kolme. Ekasta ihmeestä on noi muistikuvat aika hataria mutta elinaikana kumminkin. Eikä tokan juhlinnastakaan krapulaa tullu.Pahaa pelkään että ei riitä meikäläisellä enää vuodet nähdäkseni taas Ilveksen voittavan, onneksi 10 vuotiaana tuli koettua sekin ihme.
Vaarallisen kuulosta tyytyväisyyttä mahdolliseen pronssiin eräässä ketjussa. Viime vuonna pronssi oli ihan kiva, mutta nyt ei.
Jos naapuri ei kävelis mestaruuteen se ois ehkä ihan kiva, mutta ikuinen kakkosjoukkue ollaan ja ei pystytä millään vastaamaan tapparan urheilulliseen menestykseen. Ottaa koville. Voisin juoda itseni sammuksiin, jos ei tarvis huolehtia vastuista.
Muutamat meidän pelaajat on ilmeisesti saaneet vähän liikaakin, kun ei näkynyt kentällä sitä kiimaa. Mä mitään biologiasta tiedä, mutta Ilveksen kiima-aika ei selvästikään ole huhtikuussa.Onkohan ton mestaruuden juhlinnan kanssa sama kun seksin. Sanovat että tuntuu sitten paremmalta kun ei liian usein saa. Sen tiätäs jos jompaakumpaa tai parempi vaikka molempia sain kokeilla sen toisenkin kerran.
Tuohon on niin helppo samaistua. Eka kausi, jota itse seurasin "tosimielellä" oli 1989-1990. Olin 10-v ja itkin viimeisen finaalin jälkeen.Poika otti aika raskaasti tappion. Lohdutin, että minun elinaikanani Ilves tuskin voittaa mitään, mutta sinun elinikänäsi voi voittaakin. Poika on 13v
Ilveksen kiima-aika sijoittuu maaliskuulle (tähän sellainen näsäviisastelijaemoji)Muutamat meidän pelaajat on ilmeisesti saaneet vähän liikaakin, kun ei näkynyt kentällä sitä kiimaa. Mä mitään biologiasta tiedä, mutta Ilveksen kiima-aika ei selvästikään ole huhtikuussa.
Ois pitäny vaan tankata kasseja kunnolla, mutta kun tyhjillä lähettiin ni tulos on tämä.Ilveksen kiima-aika sijoittuu maaliskuulle (tähän sellainen näsäviisastelijaemoji)
Tuollaisena se todellinen suru tuntuu. Jos jotain asiaa rakastaa noin paljon, niin suru tuntuu fyysisenä kipuna.Uneton yö takana tai ehkä pari tuntia meni horroksessa. Vittu kun tuntuu, kuin joku puristaisi sydämestä. Kuinka tää voikaan tuntua kuin fyysisenä kipuna. Ja vaimo ihmettelee, että tämähän on vain jääkiekkoa. Maksaisin mitä vain kun voisikin suhtautua asiaan noin, elämä olisi paljon helpompaa. Jaksa edes vastailla tapparalaisten vittuiluviesteihin. Saatana kun ei tule edes töistä mitään kun vituttaa. Olipa asiallinen viesti, mut ei voi mitään. Kohti uusia pettymyksiä.