Meinaat että vuodesta 1931 kannattajat on hävenneet silmät päästään huonojen esitysten takia?Tuttua Ilvestä. Jo vuodesta 1931.
Olen syntynyt 1971, elänyt Ilves sydäntä koko elämäni. Nyt, jos ei tule menestystä jänne katkeaa. En vaan enää pysty pettymään enempää. Elämässä on muutakin kuin ainainen vitutus, mitä Ilves on pääsääntöisesti tarjonnut, kun puhutaan kevään kovista peleistä.
Vitutukseen voi myös kuolla, mutta sitä en halua kokea. Haluan joskus voittaa ja nauttia. Sitä minä kaipaan.
Toivottavasti Ilves tämän kuulit tai ainakin luit!
Anteeksi avautuminen. Nyt tekee vaan pirun tiukkaa.
Mietin että miksi olen näin helvetin ahdistunut ja allapäin vaikka tämähän oli vasta sarjan 1. peli. Ja kotimatkalla sen keksin. Koska minä olen nähnyt ja kokenut tämän ennenkin. Se hetki oli välieräsarjan 5. peli ja Pelicansin 0-2 maali. Ja sen jälkeen sen tiesi että Ilves häviää tämän(kin). Aivan samalla tavalla Ilvekseltä katosi KalPan tasoituksen jälkeen kaikki usko omaan tekemiseen ja se alkoi vain pelätä tappiota ja KalPa taas uskoi voittoon ja niinhän se sen voiton ansaitusti otti.
Koko kausi odotettu tätä. Ja luulisi että on aika monta palaveria tästä pidetty ja käyty näitä asioita läpi kuinka pitää sietää epämukavuutta ja uskoa omaan tekemiseen silloinkin kun näyttää huonolta. Ja eiköhän kun tulee taas se ensimmäinen vaikeampi paikka niin tämä kyökkipsykologi onkin täysin aseeton ja tuijottaa jonnekin kaukaisuuteen että pääsispä jo kotiin! Peli hävittiin jo siinä kun KalPan annettiin pelata omilla vahvuuksillaan eikä edes yritetty ohjata peliä kulmiin ja hakea sieltä riistoja ja ohjureita.
Kyllä tässä niin vuoden 1988 ennusmerkit on ilmassa. Ei voi mitään. Ahdistaa.
Juu paskat ja kuset housuissa….ellei sitten jo horsmaa kasva….Ollaan pojat jo vanhainkodissa silloin lusikalla syötettävinä. Puuroa pyyhitään rinnuksilta, kun x ratkaisee 7 pelin jatkoajalla, eikä meillä enää ilme värähdäkään
Jaa. Miks?@PUMPPU aletaan lähestymään aikaa, jolloin saan naureskella sulle ensi syksyyn asti. Hahaha.
Rakiticin pleijarit kestää vaan yhden pelin. Se on nyt kuule homma siinä ja paketissa.Jaa. Miks?
Mieti sitä, arvon palstatietäjä. Naurettava jätkä, ei edes laatuoluelle lämpee.Jaa. Miks?
Jes.Mieti sitä, arvon palstatietäjä. Naurettava jätkä, ei edes laatuoluelle lämpee.
Ja sitten kun se uni tulee niin siellä karkaa Levtchi läpi game 7. jatkoajalla...Pitäis mennä pikkuhiljaa nukkuun. Ei tämmösessä vitutuksessa vaan uni ole tulossa ihan heti.
Oli varmaan kymmenes kotipeli tällä kaudella mistä kesken pelin helvettiin, ja kertaakaan ei ole käynyt niin että olisi kannattanut jäädä. Tosin tänään ensimmäistä kertaa tasatilanteessa riitti.Vaikea ymmärtää että lähtee kesken pelin pois hallista. Kukin tyylillään, kannattaa ehkä keksiä joku uusi harrastus. Pilkkiminen voisi olla mukava ja halpa harrastus ♂️
Käyttäydytääs taas, jookos?Mieti sitä, arvon palstatietäjä. Naurettava jätkä, ei edes laatuoluelle lämpee.