Tässä ketjussa odotamme sentterivahvistusta Ilvekseen

Status
Viestiketju on suljettu.

yellowgreen

Luottopelaaja
Mä en oo kuullu mistään Gagneriin viittaavastakaan ja ainoostaan kuullu, että vielä ei oo mitään mainittavaa.

Veikkaisin todennäköisimmäksi vuokraa Ruotsista jostain seurasta, missä sentterikyvykkyyttä on enemmän kuin tarpeeksi. Esim. Växjöllä on leveyttä näemmä reippaasti.

Mikähän on muuten MoDon ja Jasekin tilanne? Nopealla vilkaisulla ei oo ollu peleillä nyt?

IhanJuniori

Junioripelaaja
Mää en jaksanut nyt tätä ketjua kokonaan lukea, että voisko joku tehdä mulle tiivistelmän tästä ketjusta.

-Mistä huhu on lähtenyt
-Onko mitään vinkkiä pelaajasta
-Onko mitään lihaa luiden ympärillä ollenkaan

Mortal

Vakiokokoonpanossa

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Mä en oo kuullu mistään Gagneriin viittaavastakaan ja ainoostaan kuullu, että vielä ei oo mitään mainittavaa.

Veikkaisin todennäköisimmäksi vuokraa Ruotsista jostain seurasta, missä sentterikyvykkyyttä on enemmän kuin tarpeeksi. Esim. Växjöllä on leveyttä näemmä reippaasti.

Mikähän on muuten MoDon ja Jasekin tilanne? Nopealla vilkaisulla ei oo ollu peleillä nyt?

Jasek oli eilen peleillä Timråa vastaan ykkösketjussa. 16:38 peliaikaa, yksi laukaus maalia kohti ja -3. -17 koko kaudelta. Itse kääntäisin katseet johonkin toiseen pelaajaan.

M22

Luottopelaaja
Mää en jaksanut nyt tätä ketjua kokonaan lukea, että voisko joku tehdä mulle tiivistelmän tästä ketjusta.

-Mistä huhu on lähtenyt
-Onko mitään vinkkiä pelaajasta
-Onko mitään lihaa luiden ympärillä ollenkaan

- EFM
- kasa epämääräsiä höpöhöpövinkkejä EFMltä
- Ei
Mä tiivistän vielä lyhyemmin:
EFM ;)

Ei vaan, ei pahalla, toivottavasti joku hyvä tulee.

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Toivottavasti tulee nyt ees joku hyvä ratsu keskelle, Gagnerin sopparin uskon vasta kun näen ja on muutenkin vähän epäilyksiä tätä kohtaan kun ei ole juurikaan pelannut missään

Status
Viestiketju on suljettu.