Don Corleone
Luottopelaaja
Tuskin tämmöisenä rokulipäivänä julkaistaan mitään.19:31
Legendaarinen
Olisikin rokulipäivä.. en usko että juhlapäivänä mitään julkaistaanTuskin tämmöisenä rokulipäivänä julkaistaan mitään.
No perkele siitä vasta juhlapäivä tuliskin kun kunnon sentterin julkaisis.Olisikin rokulipäivä.. en usko että juhlapäivänä mitään julkaistaan
No perkele siitä vasta juhlapäivä tuliskin kun kunnon sentterin julkaisis.
Kyllä pelimies on pelimies vaikka pikku lomankin jälkeenJesse se ei ainakaan ole, sen verran lujaa on viikko mennyt thaikuissa ettei toivu tälle kaudelle…
Ei niin. Loput odottaa AreaEi ny varmaan ihan kaikki odota
Mua ihmetyttää edelleen toi Larsen tuolla IG seuraajissa. Toki kai se pakkikin tuohon menisi, mutta mieluummin haluaisin kuulla sentterihankinnasta
Jep. Varsinkin Utusen ja Parikan tilanteet on huolestuttavia. Ehtivätkö enää riittävän kovaan kuntoon loppukaudesta.Hankala sanoa meidän puolustustilanteesta, kun noista saikuista ei mitään kerrota. Utunen ja Johansson tulivat jo kerran pitkiltä saikuilta ja kummankin taso oli kaukana siitä millä pelasivat ennen loukkeja. Nyt vielä Parikkakin puuttuu. Nyberg taas on sen verran heikompi, että jos vaara on, että hän on isommassakin roolissa keväällä niin ymmärrän että kovempaakin kaveria tarvitaan.
Jep, taitaa olla puolustuksessa karu tilanne Utun ja Parikan kanssa, joten lienee pakko hommata lisää apuja sinnekkin. Harvinaisen v-mäinen kausi loukkien suhteen.Hankala sanoa meidän puolustustilanteesta, kun noista saikuista ei mitään kerrota. Utunen ja Johansson tulivat jo kerran pitkiltä saikuilta ja kummankin taso oli kaukana siitä millä pelasivat ennen loukkeja. Nyt vielä Parikkakin puuttuu. Nyberg taas on sen verran heikompi, että jos vaara on, että hän on isommassakin roolissa keväällä niin ymmärrän että kovempaakin kaveria tarvitaan.
Ottamatta kantaa IG:hen (puhumattakaan itse ketjun otsikosta), niin mä vaihtaisin kättelyssä Köntsän Larseniin - jopa vielä ilman sitä kakkossenaa. Varsinkin, jos akselilla Utu-Jakke jotain pidempää...Mua ihmetyttää edelleen toi Larsen tuolla IG seuraajissa. Toki kai se pakkikin tuohon menisi, mutta mieluummin haluaisin kuulla sentterihankinnasta
Ottamatta kantaa IG:hen (puhumattakaan itse ketjun otsikosta), niin mä vaihtaisin kättelyssä Köntsän Larseniin - jopa vielä ilman sitä kakkossenaa. Varsinkin, jos akselilla Utu-Jakke jotain pidempää...
Mutta nämä IG:t on näitä. Ja sori OT
IG:ssä vaikuttaa olevan usein Tietoa.Tarkoitat varmaan "näillä" sitä, että kertovat lähes aina tehdystä sopimuksesta?
Jos sieltä on joku pelaaja tulossa veikkaisin, että matsku on tehty valmiiksi ja painellaan näppäintä ja julkastaan.Toke oli perheen kanssa sorsussa luistelemassa, ei se mitään somea kerkeä tänään enää päivittelemään.