sentteri
Luottopelaaja
Trust, but verify.11 aloitusta menneellä kaudella. Aloitus prosentti 36,4%
Trust, but verify.11 aloitusta menneellä kaudella. Aloitus prosentti 36,4%
Blokkejahan yritettiin jossain vaiheessa tilastoida, mutta luvut heittelivät halleittain niin pahasti, että siitä luovuttiin.mutta mikä on torjuntaprosentti ?
11 aloitusta menneellä kaudella. Aloitusprosentti 36,4%
Sekin vielä,aika turhia tuntuu olevan nää uudet miehet(Floppeja)ei ehkä Airola.2+1 on sopimus.
Siinä oli kyllä jumalauta pelimies neloskenttää, kirsikaks 10 maalia jotka tais tippua aikalailla loppukauteen, useilla tärkeillä hetkillä. Harjoituskaudella nähnyt sen jo minkä heti tiesin ja kerroin, kun luin Taavin hankinnasta. Mies on hidas ja huono jääkiekkoilija, ei sitä mikään muuta muuksi, ei edes kerkiä taklaamaan. Muistaakseni oli vielä 18-19 aihiota parempaan, mutta viime kausi oli hirvittävä ja sama meno tulee jatkumaan. Tää hankinta oli missaus ipalta, mutta ei voi mitään, laituriosastolla on reserviä. Ilves pelasi viime kaudella hyvää kiekkoa ja en itse ainakaan omista sellaisia hitsarilaseja jonka läpi näkisin tarpeen hommata näitä helvetin Vartiaisia.Olen edelleen sitä mieltä, että Jasse Ikonen olisi ollut järkevä kiinnittää jatkosopparilla tuohon ja jättää tämä kaveri hankkimatta.
No joo siinä on kyllä kans toinen sankari. Suomi-sarjan tason luistelulla liigaanSe on vaan plussaa, jos Vartiainen on näkymätön, jää Salmelan eilisen tapaiset ylilyöntiminuutit ottamatta.
Jasse itse halusi muuttaa perheensä kanssa Kuopioon.Tämän takia jatko ei ollut mahdollinen.Olen edelleen sitä mieltä, että Jasse Ikonen olisi ollut järkevä kiinnittää jatkosopparilla tuohon ja jättää tämä kaveri hankkimatta.
Jouluun mennessä nähdään mikä on miehiään, annetaan nyt mahdollisuus näyttää.
Mielestäni reenikautta liikaa aliarvioidaan. Pelaajat ammattilaisia ja esim vartiaisen kohdalla, uusi kaveri, ja joukkueessa selkeä kilpailutilanne varsinkin laituriosastolla. Siinä ja tässä mahtuuko kauden avauskokoonpanoon.
3-4 kentän laitureita järventie, päkkilä, mieho, nalli, antonen, vartiainen. Jos kaikki terveinä niin ei aivan selvää ketkä 2 ei pelaa. Esim. Nalli yllättänyt positiivisesti ja tuntuu että myrrä antanut myös peliaikaa. Kyllä siinä terve kilpailutilanne .Ihan selkeästi mahtuu.