Tampereen Tappara

Ilves97

Luottopelaaja
Puhuin tuosta yksittäisestä tiedotteesta mitä tällä foorumilla nyt pidettiin hyvinkin heikkotasoisena. Kertaat asioita molemmista tiedotteista, mutta lisäksi kerrot, että tässä odotellaan seuran omien lääkäreiden ohjeita. Missä näin on kerrottu? Lisäksi miksi tätä kyseistä asiaa pidetään tällä foorumilla näin negatiivisessa valossa? Eikö tässä ole nyt vastuullisesti toimittu? Siellä on myös SaiPan pelejä peruttu.

Näykki sanoi, että katsotaan mitä lääkintähenkilöstömme päättää. Itse otin kantaa vain yleisesti tiedottamiseen, ja siihen kuinka näitä kahta tiedotetta on turha verrata tilanteiden erilaisuuden vuoksi. Mielestäni Ilves on tiedottamisessa aika selkeästi edellä.

Vastuullisestihan tässä on toki toimittu ja mihinkään nyt päästään levänneenä CHL-otteluihin salaliittoihin en uskonut missään kohtaa. Ja onhan tuo pelien pelaaminen ihan urheilullisesta näkökulmastakin täysi mahdottomuus, jos edelliseen peliin saatiin kolme ketjua kasaan ja tartuntoja on nyt tullut lisää.

Tämän palstan negatiivisuus tätä asiaa kohtaan on varmaan vain yleistä negatiivisuutta Tapparaa kohtaan, eipä sielläkään foorumilla Ilves-kirjoitukset hirveän positiivisia ole. Toki osa kirjoittajista täällä nyt kaivaa väkisin negaa kaikesta Tapparaan vähänkin liittyvästä, mutta eiköhän sitäkin ole molempiin suuntiin. Turha sitä on sen vakavammin ottaa.

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Puhuin tuosta yksittäisestä tiedotteesta mitä tällä foorumilla nyt pidettiin hyvinkin heikkotasoisena. Kertaat asioita molemmista tiedotteista, mutta lisäksi kerrot, että tässä odotellaan seuran omien lääkäreiden ohjeita. Missä näin on kerrottu? Lisäksi miksi tätä kyseistä asiaa pidetään tällä foorumilla näin negatiivisessa valossa? Eikö tässä ole nyt vastuullisesti toimittu? Siellä on myös SaiPan pelejä peruttu.

"En tiedä vielä kuinka kauan olemme omaehtoisessa karanteenissa. Katsotaan, mitä lääkintähenkilöstömme päättävät”, Näykki lisäsi.

Lerppu

Luottopelaaja
Tulipa tuosta naisten maajoukkueen "kohusta" taas mieleen yksi asia.

Tämä ei ole kirjoitus siitä että asiat olisivat olleet ennen paremmin mutta yhteen asiaan on puututtava ja se on valmentajien asema. Nykyään kun pelaajat ovat yhteyksissä kaikissa some kanavissa ja media repii kohuotsikoita jokaisesta vellihoususta jolleka on tullut paha mieli kun ei pääsekään pelaamaan niin paljoa kun itse haluaisi.

Olen aina ollut sitä mieltä että naapurin Tapola on todella suoraselkäinen mies joka pyrkii puhumaan asiat totuuden mukaan. Liigassakin on suuri määrä päävalmentajia jotka rutisevat ja kitisevät illasta toiseen mutta täytyy olla tyytyväinen siitä että kummankaan joukkueen valmentajat täällä Tampereella sorru moiseen vaan tunnustetaan vastustajan paremmuus ja pyritään tekemään asiat paremmin jos peli on hävitty.

No miten tämä liittyy Tapparaan koko kirjoitus?

Suoraselkäiset ja rehelliset ihmiset jotka puhuvat suoraan keräävät aina näiden vellihousujen vihan. Nurkissa kuiskutellaan ja supatetaan mutta asioista ei uskalleta puhua päin naamaa. Tapparan kapteenikohussa on valitettavasti taas tälläisia piirteitä missä päävalmentaja demonisoidaan ja pyritään (huom) median toimesta rakentamaan sankaritarinaa kaltoin kohdellun pelaajan ympärille.

En varsinaisesti toivo Tapparalle menestystä kaukalossa mutta Tapolan onnistuminen näiden "kohupäätösten" jälkeen on mukavaa seurattavaa.

Ilves97

Luottopelaaja
Ovat yrittäneet useasti, mutta on kuulemma käytössä nimi minkä haluaisivat, ei voi mitään.

Tapparaofficial tiliä ei ainakaan ole olemassa. En tiedä onko tuo se minkä haluaisivat, mutta olisi ainakin parempi kuin tämän hetkinen. Varmasti jotain VOISI tehdä, jos vaan oikeasti halua olisi. Samaan tapaan kun Areenan avauspelistäkin olisi voinut twiitata, vaikka takkiin tulisikin, mutta halua tuota somea kehittää ei ilmeisesti ole. Toki taitaa olla aika fanipohjalla tuo toiminta. Some vaan olisi kohtalaisen tärkeä kanava nykypäivänä.

Janne45

Vakiokokoonpanossa
Tapparaofficial tiliä ei ainakaan ole olemassa. En tiedä onko tuo se minkä haluaisivat, mutta olisi ainakin parempi kuin tämän hetkinen. Varmasti jotain VOISI tehdä, jos vaan oikeasti halua olisi. Samaan tapaan kun Areenan avauspelistäkin olisi voinut twiitata, vaikka takkiin tulisikin, mutta halua tuota somea kehittää ei ilmeisesti ole. Toki taitaa olla aika fanipohjalla tuo toiminta. Some vaan olisi kohtalaisen tärkeä kanava nykypäivänä.

Sitä ei kuitenkaan saa, koitappa. Siellä on toimistolla yritetty ja myös vastattu foorumille, kun siitä on kyselty.

Ilves97

Luottopelaaja
Sitä ei kuitenkaan saa, koitappa. Siellä on toimistolla yritetty ja myös vastattu foorumille, kun siitä on kyselty.

Ja mitään muita vaihtoehtoja ei sitten ole? Ei voi jotain näistä fanitileistä pyytää vaihtamaan nimeään? Kaikki on yritetty ja tapparafansofficial on ihan oikeasti ainoa ja paras vaihtoehto?

Neljätoista

Luottopelaaja
Ja mitään muita vaihtoehtoja ei sitten ole? Ei voi jotain näistä fanitileistä pyytää vaihtamaan nimeään? Kaikki on yritetty ja tapparafansofficial on ihan oikeasti ainoa ja paras vaihtoehto?

Minusta se on hyvä ja sopiva. Voitto se on pienikin voitto. :)

Janne45

Vakiokokoonpanossa

Niin, minä oon siihen väärä ihminen vastaamaan, pistäppä sinne Tapparan toimistolle viestiä.

Laiska

Vakiokokoonpanossa

Ai että se hiertää niinku kivi kengässä :D

Ilves97

Luottopelaaja

Ei se mitään hierrä. Ihmetyttää vaan lähinnä ja antaa epäammattimaisen kuvan tuosta sosiaalisen median toiminnasta, ja se some olisi nykyään aika tärkeä olla kunnossa. Koko Liigan etu olisi, että joka seuralla olisi hyvät sosiaalisen median kanavat. Nyt näin ei ole ja Tappara kuuluu tässä aika heikkoihin suorittajiin. Toki jos kaiken kritiikin haluaa nähdä jonain Tappara-vihana niin ei siinä.

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Ei se mitään hierrä. Ihmetyttää vaan lähinnä ja antaa epäammattimaisen kuvan tuosta sosiaalisen median toiminnasta, ja se some olisi nykyään aika tärkeä olla kunnossa. Koko Liigan etu olisi, että joka seuralla olisi hyvät sosiaalisen median kanavat. Nyt näin ei ole ja Tappara kuuluu tässä aika heikkoihin suorittajiin. Toki jos kaiken kritiikin haluaa nähdä jonain Tappara-vihana niin ei siinä.

Ollaanpa rehellisiä. Kyllä siellä hiertää varsinkin jos tartutaan seikkoihin mallia ig-tilin nimi. Tämä Tappara-osio on tämän foorumin parasta antia juuri tästä syystä.

Asiallista kritiikkiä saa antaa, mutta jos kykenee näitä hommia katsomaan yhtä objektiivisesti kuin tarhaikäinen niin ainakin minua se pistää vaan huvittamaan.

Ilves97

Luottopelaaja
Ollaanpa rehellisiä. Kyllä siellä hiertää varsinkin jos tartutaan seikkoihin mallia ig-tilin nimi. Tämä Tappara-osio on tämän foorumin parasta antia juuri tästä syystä.

Asiallista kritiikkiä saa antaa, mutta jos kykenee näitä hommia katsomaan yhtä objektiivisesti kuin tarhaikäinen niin ainakin minua se pistää vaan huvittamaan.

No sinä ilmeisesti tunnet minut paremmin kuin minä itse. Mutta jos ollaan hetki rehellisiä niin henkilö jonka twiitistä tämä ig-nimi keskustelu lähti taitaa olla puolueeton, ei minkään liigaseuran kannattaja, joka tekee sosiaalista mediaa ja markkinointia työkseen. Voisi kuvitella, että hän siis nostaa tuon esiin juuri siksi, että se antaa epäammattimaisen kuvan sometoiminnasta. Nostin esiin myös esimerkiksi sen, että joukkueen Twitter-tilille ei ilmestynyt historiallisessa Areenan avausottelussa yhtään twiittiä, koska siellä taisi hiertää tappio. Mutta turha jatkaa keskustelua, sinä et nyt näytä näkevän missään Tapparan tekemisessä mitään negatiivista. Sovitaan vaikka, että siellä on sosiaalista mediaa myöten kaikki loistavalla tasolla.

Janne45

Vakiokokoonpanossa
No sinä ilmeisesti tunnet minut paremmin kuin minä itse. Mutta jos ollaan hetki rehellisiä niin henkilö jonka twiitistä tämä ig-nimi keskustelu lähti taitaa olla puolueeton, ei minkään liigaseuran kannattaja, joka tekee sosiaalista mediaa ja markkinointia työkseen. Voisi kuvitella, että hän siis nostaa tuon esiin juuri siksi, että se antaa epäammattimaisen kuvan sometoiminnasta. Nostin esiin myös esimerkiksi sen, että joukkueen Twitter-tilille ei ilmestynyt historiallisessa Areenan avausottelussa yhtään twiittiä, koska siellä taisi hiertää tappio. Mutta turha jatkaa keskustelua, sinä et nyt näytä näkevän missään Tapparan tekemisessä mitään negatiivista. Sovitaan vaikka, että siellä on sosiaalista mediaa myöten kaikki loistavalla tasolla.

Niinku sanoin aikasemmin, niin Tappara ei ole saanu useista yrityksistä huolimatta sitä nimeä mitä haluavat, tällä mennään nyt.

Laiska

Vakiokokoonpanossa

Tämähän se homma on juuri. Täällä moni tarttuu aivan kaikkeen mistä jollain tavalla saa jotain negatiivista keksitty ja välillä pitää alkaa satujakin keksimään, mutta kuten olen jo aiemmin sanonut niin minulta löytyy jollakin tavalla ymmärrystä tällaiselle toiminnalle.

Prophet

Luottopelaaja
Tämähän se homma on juuri. Täällä moni tarttuu aivan kaikkeen mistä jollain tavalla saa jotain negatiivista keksitty ja välillä pitää alkaa satujakin keksimään, mutta kuten olen jo aiemmin sanonut niin minulta löytyy jollakin tavalla ymmärrystä tällaiselle toiminnalle.

Ja tällaiselle toiminnalle ominaista on myös se, että omassa pesässä tapahtuvaa, täysin identtistä toimintaa ei nähdä tai myönnetä sellaista tapahtuvan tai ainakin sitä vähätellään railakkaasti. Jaksetaan olla katkeraan loppuun saakka sitä mieltä, että "joo, saattaa tätä tapahtua meidänkin leirissä, muttei lähellekään siinä mittakaavassa kuin teidän leirissä." Kuulostaako tutulta?

Viimeksi muokattu:

Ilves97

Luottopelaaja

Juu näinhän minä itsekin ihan myönsin tällä samalla sivua tätä kyseistä ketjua, että negaa haetaan väkisin. Ihan samanlaista toimintaa se on kuitenkin, että riennät todella nopeasti puolustelemaan jokaista negatiivista asiaa joka Tapparasta sanotaan, ja lyömään sen lähinnä sen piikkiin että nyt vaan hiertää Ilves-faneilla.

KissaKala_

Luottopelaaja
Ehkä jätän tämän vain tähän. Itse tulee provosoimaan kriittistä, mutta asiallista keskustelua ja sitten alkaa jauhaa tälläistä tekopyhää settiä :D Kenties paljastit tässä vain itsesi ja sen, että kritiikkiä toista seuraa kohtaan varmasti löytyy kummaltakin puolelta. Tämäkin keskustelu olisi ollut täysin asiallinen ilman tätä turhaa provoasi.

Ihan voin itsekin sanoa, että luulin pitkään tapparafansofficialin olevan jokin fanien ylläpitämä sivu ja ihmettelin, että eikö tapparalla ole ollenkaan omia sivuja. Kertoo siis ehkä jotain kritiikin/ihmettelyn aiheellisuudesta.