Tampereen Tappara

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Juu näinhän minä itsekin ihan myönsin tällä samalla sivua tätä kyseistä ketjua, että negaa haetaan väkisin. Ihan samanlaista toimintaa se on kuitenkin, että riennät todella nopeasti puolustelemaan jokaista negatiivista asiaa joka Tapparasta sanotaan, ja lyömään sen lähinnä sen piikkiin että nyt vaan hiertää Ilves-faneilla.

Sieltähän tulee lisää satua. Täällä käsitellään Tapparaa lähinnä negatiivisessä näkykulmassa ja kaikkiin asioihin minulla ei ole tarve lisätä mitään, koska allekirjoitan osan niistä. Täällä tulee myös hyvin paljon paskapuhetta ja siinä vaiheessa joskus liityn keskusteluun.

Ilves97

Luottopelaaja
Sieltähän tulee lisää satua. Täällä käsitellään Tapparaa lähinnä negatiivisessä näkykulmassa ja kaikkiin asioihin minulla ei ole tarve lisätä mitään, koska allekirjoitan osan niistä. Täällä tulee myös hyvin paljon paskapuhetta ja siinä vaiheessa joskus liityn keskusteluun.

Juu selvä. Kerrotko vielä mikä tässä some-keskustelussa oli sitä paskapuhetta? Jos vielä samalla kerrot miksi sitä tilin nimeä kritisoi muutkin kuin Ilves-fanit? Hiertääkö niitäkin vai onko patoutumia Tapparaa kohtaan?

Janne45

Vakiokokoonpanossa

JiiikooJuha Kivelä / Tamhockey Oy

syys 21

Tästä on yritetty laittaa viestiä Instagram/Facebook osastolle lukuisia kertoja → tuloksetta.
Ongelma on se, että esim. Tapparaofficial nimimerkki on ollut joskus käytössä jollain henkilöllä, eikä nimen muuttaminen ole onnistunut. Jatkamme ns. pommitusta isojen tahojen suuntaan
:blush:

Nähdään illalla Hallissa!

polvipetteriAn nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
118549_2.png
Jiiikoo
syys 21

OfficialTappara?

JiiikooJuha Kivelä / Tamhockey Oy
23532_2.png
Yagge
syys 21

“käyttäjänimi ei ole saatavilla”

Mun osalta asia on nyt tässä, hyvää viikonloppua kaikille.

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Juu selvä. Kerrotko vielä mikä tässä some-keskustelussa oli sitä paskapuhetta? Jos vielä samalla kerrot miksi sitä tilin nimeä kritisoi muutkin kuin Ilves-fanit? Hiertääkö niitäkin vai onko patoutumia Tapparaa kohtaan?

Satuina nuo, kun väität minun tekevän jotain mitä en ole tehnyt.

Paskapuhetta eli tuollaisia satuja mitkä eivät ole totta (enkä tarkoita tässä selkeästi huumoriviestejä) löytyy tästä ketjusta paljon eikä tarvitse montaa viestiä edes palata taaksepäin, kun tulee ensimmäinen vastaan.

Kuinka paljon sitä nimeä kritisoidaan? Eikö tuo aiemmin mainittu yksittäinen twiittikin ole jotain muuta kuin kritiikkiä? Ja kyseisen twiitin kysymykseen löytyy vielä hyvinkin selkeä vastaus mistä johtuu ettei nimeä ole vaihdettu. Some on tärkeää tähän maailman aikaan, mutta tämä ei laivaa kaada tai edes heiluta.

Ilves97

Luottopelaaja
Satuina nuo, kun väität minun tekevän jotain mitä en ole tehnyt.

Paskapuhetta eli tuollaisia satuja mitkä eivät ole totta (enkä tarkoita tässä selkeästi huumoriviestejä) löytyy tästä ketjusta paljon eikä tarvitse montaa viestiä edes palata taaksepäin, kun tulee ensimmäinen vastaan.

Kuinka paljon sitä nimeä kritisoidaan? Eikö tuo aiemmin mainittu yksittäinen twiittikin ole jotain muuta kuin kritiikkiä? Ja kyseisen twiitin kysymykseen löytyy vielä hyvinkin selkeä vastaus mistä johtuu ettei nimeä ole vaihdettu. Some on tärkeää tähän maailman aikaan, mutta tämä ei laivaa kaada tai edes heiluta.

Juu, eli se että hieman kärjistäen käytin sanaa ”jokaista” puhuessani sinun Tapparan puolustelusta on nyt sitä järkyttävää paskapuhetta ja satuilua. Okei. Kohtalaisen koomista on myös puhua kuinka on satua kun väitetään sinun tehneen jotain, mitä et ole tehnyt, kun samaan aikaan itse kerroit minulle kuinka minua hiertää Tappara ja siksi puhun heidän ig-tilinsä nimestä. Kyllähän näistä sinun viesteistäsi aika paljon Tapparan puolustelua kuitenkin löytyy. En nyt edelleenkään saanut mitään konkreettisia esimerkkejä siitä, mikä sitä paskapuhetta on, omasta mielestäni paskapuhetta on esimerkiksi pistekeskiarvon rinnastaminen aloitusvoittojen määrään, mutta jätetään keskustelu tähän. Sovitaan, että sinä olet se objektiivinen keskustelija, kiva kun olet saapunut tänne meidän Ilves-fanien keskuuteen korjaamaan paskapuheita. Mukavaa viikonloppua!

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Juu, eli se että hieman kärjistäen käytin sanaa ”jokaista” puhuessani sinun Tapparan puolustelusta on nyt sitä järkyttävää paskapuhetta ja satuilua. Okei. Kohtalaisen koomista on myös puhua kuinka on satua kun väitetään sinun tehneen jotain, mitä et ole tehnyt, kun samaan aikaan itse kerroit minulle kuinka minua hiertää Tappara ja siksi puhun heidän ig-tilinsä nimestä. Kyllähän näistä sinun viesteistäsi aika paljon Tapparan puolustelua kuitenkin löytyy. En nyt edelleenkään saanut mitään konkreettisia esimerkkejä siitä, mikä sitä paskapuhetta on, omasta mielestäni paskapuhetta on esimerkiksi pistekeskiarvon rinnastaminen aloitusvoittojen määrään, mutta jätetään keskustelu tähän. Sovitaan, että sinä olet se objektiivinen keskustelija, kiva kun olet saapunut tänne meidän Ilves-fanien keskuuteen korjaamaan paskapuheita. Mukavaa viikonloppua!

Parempi tehdä näin, kun asialliseen keskusteluun ei sinulla ollut mitään annettavaa. Viikonloppuja!

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Enpä olisi uskonut että lukemalla Ilvesfoorumia siellä jäsenet saisi minut vihaamaan Tapparaa lisää mutta niin vain pääsi käymään. Kamala sakki.:rolleyes:

Minusta tuo on vain inhimillistä pelkoa ja ahdistusta mikä Tappara-faneilla purkautuu tälläkin foorumilla. Mieti nyt, vuosikausia jatkunut ylivoima Ilvekseen nähden on murentunut hiljalleen ja Ilveksen tulevaisuus näyttää vahvalta jatkossakin.

Ei ihme, että Lauri Marjamäki Ilvekseen huhut ahdistavat heitä. Sehän tietäisi sitä, että Ilveksen nousukiito ei jää tähdenlennoksi, vaan hyvin todennäköisesti ollaan kärkikahinoissa jatkossakin. Tätä tukee äskettäin julkaistut hienot jatkosopimukset - runko on väkevä ja Ilveksestä ei enää lähdetä heti ensimmäisen tilaisuuden tullen.

Samaan aikaan hirvittävän taloudellisen panostuksen joukkueeseensa vuodesta toiseen tekevä Tappara on tilanteessa, jossa seura etenee kohusta toiseen. Joukkue on tilassa, jossa pelaajat eivät kehtaa tuulettaa maalejaan ja virkamiesmäisyys leimaa tekemistä. Hienosta voittoputkesta huolimatta pelaajien naamat jatkuvasti norsunvitulla ja varsinkin nuoren herran Tanuksen kehonkieli on melkoista katsottavaa, kun vertaa Ilveksen vastaavassa iässä pelaaviin.

Sijoitus on pistekeskiarvolla 3. mikä on tuolla materiaalilla varsin humoristinen suoritus. Entisiä mestareita ja maajoukkuekokemusta vilisevän joukkueen pitäisi ehdottomasti olla kärjessä jopa ylivoimaisesti, ottaen huomioon että oikeastaan kaikki muutkin suuret ovat alisuorittaneet, osa jopa rankasti. (Kärpät ja TPS)

WillieGunn

Luottopelaaja
On ketjun viesteissä asiaakin. Jonkinmoinen alemmuuskompleksia jengillä päällä siittä, että Tappara on niin hyvin menestynyt 2000-luvun. Pitää tehdä tikusta asiaa ja joka hiton asiasta täällä ilkkua ja räksyttää. Pääosin turhasta. Ketä ilvesläistä lopulta kiinnostaa Tapparan sometilin nimi? Olkoon mikä tahansa. Eikä se katsomokulttuurin ja meininginkään ilkkuminen oikeastaan lämmitä. Nautitaan siittä, että meillä on hyvä meno? Hyviä bileitä olen ollut Tapparankin taholta nautimassa. Mestaruuksien jälkeen esim keskustorilla. Hyvä meno aina! Ilveksenkin mestaruuden livenä päässyt näkemään. Siinä iässä ei vielä silloin "juhlittu", mutta onhan tässä kerennyt fiilisteleen. Ilves on mun joukkue, mutta molemmissa tullut pelattua ja molempien peleissä kasarin alusta tähän päivään paljon tullut käytyä. On sitä tullut nähtyä tyhjiä Ilveksenkin fanikatsomoita ja ihan hiton ankeeta menoo siellä tyhjissä katsaomoissa. Nyt on saatu hyvää meininkiä, mikä on hienoa! Vittuilu kuitenkin pois! "Äijät" (alle 30v peleissä käyneet) nyt kuitenkin vähän "hirnuu dildot kädessä, ilman stondista ikuna". Nöyryyttä ja fokus olennaiseen. Tälläkään kaudella Ilves ei vielä ole edes playoffeissa varmuudella.... Voi käydä, kuten hetki sitten Ruotsalaisten ja Leinojen kanssa, notta tikkari vetästiinkin pois...

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
On ketjun viesteissä asiaakin. Jonkinmoinen alemmuuskompleksia jengillä päällä siittä, että Tappara on niin hyvin menestynyt 2000-luvun. Pitää tehdä tikusta asiaa ja joka hiton asiasta täällä ilkkua ja räksyttää. Pääosin turhasta. Ketä ilvesläistä lopulta kiinnostaa Tapparan sometilin nimi? Olkoon mikä tahansa. Eikä se katsomokulttuurin ja meininginkään ilkkuminen oikeastaan lämmitä. Nautitaan siittä, että meillä on hyvä meno? Hyviä bileitä olen ollut Tapparankin taholta nautimassa. Mestaruuksien jälkeen esim keskustorilla. Hyvä meno aina! Ilveksenkin mestaruuden livenä päässyt näkemään. Siinä iässä ei vielä silloin "juhlittu", mutta onhan tässä kerennyt fiilisteleen. Ilves on mun joukkue, mutta molemmissa tullut pelattua ja molempien peleissä kasarin alusta tähän päivään paljon tullut käytyä. On sitä tullut nähtyä tyhjiä Ilveksenkin fanikatsomoita ja ihan hiton ankeeta menoo siellä tyhjissä katsaomoissa. Nyt on saatu hyvää meininkiä, mikä on hienoa! Vittuilu kuitenkin pois! "Äijät" (alle 30v peleissä käyneet) nyt kuitenkin vähän "hirnuu dildot kädessä, ilman stondista ikuna". Nöyryyttä ja fokus olennaiseen. Tälläkään kaudella Ilves ei vielä ole edes playoffeissa varmuudella.... Voi käydä, kuten hetki sitten Ruotsalaisten ja Leinojen kanssa, notta tikkari vetästiinkin pois...
Siinä ei ole mistään alemmuuskompleksista kyse että tuota seuraa vihaa. He ovat sen itse suurimmaksi osaksi aiheuttaneet vuosien ylimielisellä käytöksellä ja vittuilulla Ilveksestä kun meillä pahimmat ajat oli menossa. Kyseessä lisäksi paikallisvastustaja ja heitä kuuluu jo muutenkin vihata. Ihmeellistä kommentointia. Ei muuta kun kimpassa porkkanoiden kanssa leirinuotiolle laulamaan jotain Kumbayaata.

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Siinä ei ole mistään alemmuuskompleksista kyse että tuota seuraa vihaa. He ovat sen itse suurimmaksi osaksi aiheuttaneet vuosien ylimielisellä käytöksellä ja vittuilulla Ilveksestä kun meillä pahimmat ajat oli menossa. Kyseessä lisäksi paikallisvastustaja ja heitä kuuluu jo muutenkin vihata. Ihmeellistä kommentointia. Ei muuta kun kimpassa porkkanoiden kanssa leirinuotiolle laulamaan jotain Kumbayaata.
Kyllä Tapparaa vihata saa, itsekin vihaan. Itseäni vaan ärsyttää tietyn porukan lapsellinen käytös kaikkea Tapparan tekemistä kohtaan, keksitään väkisin kaikesta Tapparaan liittyvästä negaa. Kuten vähän aika sitten se "miksi Tappara mainostaa alkoholia lasten tapahtumassa"-kuva esimerkkinä. Vaikka todella toivon että se oli enemmänkin huumoria. Eikä se ole Tapparan puolustamista jos ihmisten, vielä ikäänkuin oman porukan, typerä käytös ärsyttää.

Puujalka

Luottopelaaja
Mitä ihmeen touhua tää on, kyllä osa Tapparaa koskevista jutuista on niin pikkunokkaista touhua että ei uskoisi Ilveksen faneilta, keksitään oikein väen vängällä joku syy mistä heittää negaa.. kasvakaa hyvät ihmiset. Ollaan me vähän parempia kun naapurin fanit.

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Ainakin tällä vastakkainasettelulla on hyvin nostettua yleisömääriä ja tunnelmaa peleissä. Toivoisin että sieltä mouhareiden puolelta tulisi samaa ja molemmille olisi vielä makeampaa voittaa se toinen osapuoli. Katsokaa nyt maailmaa kuinka tunnelmallisia pelejä voidaan saada vastakkainasettelulla.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Pienet meillä on ongelmat. Mieluummin luen tätä kuin lehdestä että
taas on paikallisessa fanit tapelleet, kuten "oikean fanikulttuurin" omaavissa maissa ja seuroissa tehdään.

Ei se niin toimi, että sanotaan että kyllähän naapuria vihata saa mutta sitten sitä ei saa näyttää mitenkään. Jos maailmassa on yksi paikka missä voi vittuilla Tapparalle niin se on nimenomaan netissä nimimerkkien taakse piiloutuneena täällä Ilvesfoorumilla. Jos pahin asia on se että se on noloa, niin aika pientä on vittuilu silloin.

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Ainakin tällä vastakkainasettelulla on hyvin nostettua yleisömääriä ja tunnelmaa peleissä. Toivoisin että sieltä mouhareiden puolelta tulisi samaa ja molemmille olisi vielä makeampaa voittaa se toinen osapuoli. Katsokaa nyt maailmaa kuinka tunnelmallisia pelejä voidaan saada vastakkainasettelulla.

Kuka ihme täällä on sitä vastakkainasettelua vastaan?

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Itselle on aivan sama mitä Tappara touhuaa/tekee.
Iloinen olen vain siitä, että Ilves on poistunut otsikoista mailalaskujen maksun myöhässä olemisesta, lisenssin maksamattomuudesta ym. negatiivisista asioista.

Nyt siellä on viihtynyt viimeaikoina tamperelaisista joukkueista se nannaanaanana joukkue esim. koronassa reenaamisesta ym.

Pok

Tähtipelaaja
Siirretty Tapparan CHL-peli yritetään pelata 1.2. ja hyvänä tuurina Tapparalle vastustajasta on valittu kuusi avainpelaajaa olympialaisiin, jotka eivät tuossa ottelussa enää ehdi pelaamaan.