Tampereen Tappara

Uskallan olla kyllä erimieltä Jokipakasta. On erinomainen peluri Liigaan ja itse olisin ottanut mielelläni myös Ilvekseen.
Kausi täällä riitti, ei uudestaan. Kyseisen herran näytöt ovat enemmänkin baarissa, kuin kentältä. Onnea mouhot. Saitte patalaiskan pakin, joka mieluummin upottaa holia, kuin kiekkoja maaliin.

Kausi täällä riitti, ei uudestaan. Kyseisen herran näytöt ovat enemmänkin baarissa, kuin kentältä. Onnea mouhot. Saitte patalaiskan pakin, joka mieluummin upottaa holia, kuin kiekkoja maaliin.
Voit höpöttää kaukalotapahtumista miten haluat mutta älä viitsi syytellä noista baaritouhuista, kun se ei liity Jokipakkaan kyllä mitenkään.

Latvalako on nyt juossut baareissa vai mikä tämä ”whataboutismin” tarkoitus on?
Sillä kaudella kuppi maistui Kontiolan lisäksi kotimaisista aika paljon Tikalle, Jokipakalle ja Latvalalle.

Ihan huhu puheita tuolta tampereen yöstä, mutta ei mulla ole syytä epäillä.

Sillä kaudella kuppi maistui Kontiolan lisäksi kotimaisista aika paljon Tikalle, Jokipakalle ja Latvalalle.

Ihan huhu puheita tuolta tampereen yöstä, mutta ei mulla ole syytä epäillä.

Varmasti maistui monelle muullekin eri joukkueista kohtaamisista päätellen.

Edit. Sen verran vanhemman koulukunnan edustaja olen, että olen nähnyt pelaajia iät ja ajat käymässä ravintoloissa kauden aikana. Tuskin tämä tulee muuttumaan, mutta ehkä annosten määrä pienenee.

Viimeksi muokattu:
Itse en jaksa tehdä mitään johtopäätöksiä pelaajista suuntaan tai toiseen harkkapelien perusteella. Nyt on vielä menossa rankka treenivaihe kaikilla, mikä vääristää kaikkea mahdollista.
Näin myös Ilveksen kannattajat uskottelivat itselleen. Ensiksi odoteltiin heräämistä syksyn peleihin. Seuraavaksi talven ja viimeiseksi kevään peleihin. Sitä ei koskaan tapahtunut, vaikka minimaalinen tason nostaminen tulikin loppukaudelle. Oli jatkuva rasite kentällä ja aina pelko perseessä mitä tapahtuu omiin päin.

Takaisin