Tampereen Tappara

Kyllä tuossa sevverran faktaakin oli, että Tappara on pisteen jos pari hävinnyt omaan löysäilyyn kun peli on tuntunut liian helpolta ekan ja joskus tokan erän jälkeen.

No tällaista vastaan ei kai kukaan ole argumentoinut. Jos mä väitän, että Tappara hävisi KooKoo:lle asenteen takia, niin ei mun väitteessäni välttämättä ole pisaraakaan faktaa, vaikka Tappara olisi joskus löysäilyyn jotain menettänytkin. Eipä me koskaan saada tietää totuutta siitäkään, oliko asenne KooKoo-pelissä kohdallaan vai ei, mutta todella laiskaa analyysia niputtaa tappio siitä johtuneeksi.

No tällaista vastaan ei kai kukaan ole argumentoinut. Jos mä väitän, että Tappara hävisi KooKoo:lle asenteen takia, niin ei mun väitteessäni välttämättä ole pisaraakaan faktaa, vaikka Tappara olisi joskus löysäilyyn jotain menettänytkin. Eipä me koskaan saada tietää totuutta siitäkään, oliko asenne KooKoo-pelissä kohdallaan vai ei, mutta todella laiskaa analyysia niputtaa tappio siitä johtuneeksi.
Paskaa puolustamista ja avauspelaamista se oli eilen toki. Se mistä johtuu ni Herra Luojamme sen kertokoon

Kävin vähän porkkanamaalla katselemassa, että kuka kerää kritiikkiä ja Oiva Keskinen näyttäis saavan aikas paljon raippaa.

Haluaako joku Tapparan pelejä seuraava kertoa mistä Oivalla kiikastaa?

Ei tee peliä edistäviä ratkaisuja. Sinänsä yrittää kaikenlaista ihan näppärää kiekolla, mutta ei saa sitä valjastettua joukkueen eduksi. Pitäisi ehkä yrittää leipoa hänestä enemmän sellaista kahden suunnan kolmossentteriä, eikä mitään tehovastuussa olevaa maestroa.

Takaisin