Tampereen Tappara

Onko tähän hallilta kuultuun Blichfeldin jatkosoppariin olemassa jotain lihaa luiden ympärille?

Olisi ensimmäinen jättiluokam sopimus paljon huudettuun "superkauteen".

No varmaan ne on siellä hallilla sen täältä lukeneet hyvistä lähteistä. Eiväthän ne ukkelit muuten siellä mitään tiedäkään. Eli on siitä.

Vian ei tarvi olla kyllä suuri kun se on mouholla päässä. Vai että oikein Török esitti kauden hienoimman filmauksen.

Liitteet

• Screenshot_2025-12-30-23-09-36-52_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2025-12-30-23-09-36-52_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    179,1 KB · kertaa luettu: 143
Vian ei tarvi olla kyllä suuri kun se on mouholla päässä. Vai että oikein Török esitti kauden hienoimman filmauksen.
En tiedä oliko filmaus, korostamista varmasti jonkin verran.

Tilanteessa silti ärsyttävää, että videolle tarkistukseen pääsi vain koska jäi makaamaan. Aina kannattaa oikeasti vähän makoilla kun kolahtaa, se on joukkueen etu ja Liigan linja, tyhmä se on joka ei sitä käytä.

Ymmärrän kyllä ettei omista haluaisi uskoa moista, mutta kyllä tuo ihan selvä filmaus oli. Naamaa pidellään, jäähän jäädään makaamaan ja hetken päästä ollaankin taas elävien kirjoissa. Sama juttu kuin Espoossa.

Ymmärrän kyllä ettei omista haluaisi uskoa moista, mutta kyllä tuo ihan selvä filmaus oli. Naamaa pidellään, jäähän jäädään makaamaan ja hetken päästä ollaankin taas elävien kirjoissa. Sama juttu kuin Espoossa.
Höpö höpö

Kyllä mä oon nähnyt omien filmaavan monta kertaa. Tämä ei vain sitä nyt ollut.

Erholtzin olkapää tulee suht. kovalla voimalla Törökiä pään sivuun/poskeen. Pysäytyskuvasta vaikea hahmottaa muuta kuin nuo pelaajien asennot osumahetkellä, mutta kyllä siitäkin varmaan jotain näkee(?) Kun kelaat tuota itse lähetyksestä, niin näet kyllä varmasti kuinka Törökin pää oikein retkahtaa ja mies lentää kontaktin seurauksena ilmassa pyörähtäen jäähän.

1767130499615.png

Erholtzin olkapää tulee suht. kovalla voimalla Törökiä pään sivuun/poskeen. Pysäytyskuvasta vaikea hahmottaa muuta kuin nuo pelaajien asennot osumahetkellä, mutta kyllä siitäkin varmaan jotain näkee(?) Kun kelaat tuota itse lähetyksestä, niin näet kyllä varmasti kuinka Törökin pää oikein retkahtaa ja mies lentää kontaktin seurauksena ilmassa pyörähtäen jäähän.

katso liitettä 16559

Tuleehan tuossa jalkoihinkin aika kova isku

katso liitettä 16559
No näinhän se sitten on oltava kun kerran itse Toutain näin sanoo. Tuomarit, tai muutkaan ottelua katsoneet eivät tätä kuvausta allekirjoita, mutta luonnollisesti ovathan he kaikki Ilvestä vastaan.

Naurettavaa puhua jostain filmauksesta, kun olet itse paikoillasi ja toinen ajaa kovalla vauhdilla kylkeen kiinni vieläpä hieman pimeästä kulmasta.

No näinhän se sitten on oltava kun kerran itse Toutain näin sanoo. Tuomarit, tai muutkaan ottelua katsoneet eivät tätä kuvausta allekirjoita, mutta luonnollisesti ovathan he kaikki Ilvestä vastaan.

Eivät tuomarit sentään filmaamisesta mitään puhuneet :)

Sanoi ainoastaan, että Kärppä-pelaaja tulee tilanteeseen, tavoittelee kiekkoa, eikä suorita taklausta ja tästä syystä tilanteesta ei tuomita rangaistusta.

Katsottiin siis yhteentörmäykseksi kiekontavoittelutilanteessa. Sellainen voi sattua, kun sopivasti osuu.

(Vastaaviahan on päähänkohdistuneksi taklauksiksikin tuomittu, mutta en nyt mene sanomaan, kuinka tämä olisi kuulunut siltä osin tuomita).

Kyllähän jääkiekossa filmataan ja Ilves-pelaajat filmaavat siinä missä muut, mutta sitä oon aina vähän ihmetellyt, kuinka joka kerta, kun jotain tärähtää päähän ja iskun saanut pitelee hetken päätään/kasvojaan ja nousee sitten ylös "niin kuin ei mitään" siitä puhutaan kuin todisteena filmauksesta. Maailman luonnollisin spontaani reaktio ihmiselle, jolle tulee yllättävä kova isku mihin tahansa pään seudulle on painaa kädet pään ympärille/kasvoille - ja aika usein siitä ollaan hetken päästä niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Toki Török nyt tässä makasi jonkin aikaa jäässä, enkä lähde arvailemaan, olisiko voinut nousta nopeamminkin.

Minusta näytti isolta rangaistukselta, mutta ihan vähintään tuossa nyt kamppi oli ja koska peliä oli vähän yli minuutti jäljellä joten Ilveksen kannalta olisi myös ollut semantiikkaa tuleeko kakkonen vai vitonen.

Jälkikäteen Ilveksen kannalta toisaalta se ja sama vaikka tuli 0 minuuttiakin kiitos Kucerikin ja Kärppien ihmeellisesti pelanneen puolustuskaksikon.

Kyllähän jääkiekossa filmataan ja Ilves-pelaajat filmaavat siinä missä muut, mutta sitä oon aina vähän ihmetellyt, kuinka joka kerta, kun jotain tärähtää päähän ja iskun saanut pitelee hetken päätään/kasvojaan ja nousee sitten ylös "niin kuin ei mitään" siitä puhutaan kuin todisteena filmauksesta. Maailman luonnollisin spontaani reaktio ihmiselle, jolle tulee yllättävä kova isku mihin tahansa pään seudulle on painaa kädet pään ympärille/kasvoille - ja aika usein siitä ollaan hetken päästä niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Toki Török nyt tässä makasi jonkin aikaa jäässä, enkä lähde arvailemaan, olisiko voinut nousta nopeamminkin.
Ne jotka aina sanoo, että filmaa. Niin eivät ole eläessään olleet jäällä jossa tulee iskua pään alueelle. Voin sanoa että ottaa ihan helvetin kipeetä pienikin osuma. Hetki kestää aina ennen kun kipu lakkaa, jos ei pahemmin kolahda.

Takaisin