Hampaaton ruotsalainen
Luottopelaaja
Olen ymmärtänyt, että melkeinpä koko joukkueTänään julkaistaan ainakin valmentajat ja ilmeisesti pelaajasopimuskin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen ymmärtänyt, että melkeinpä koko joukkueTänään julkaistaan ainakin valmentajat ja ilmeisesti pelaajasopimuskin.
Kova on valmennusporukka kieltämättäKari Jalonen uusi päävalmentaja, sopimus kevääseen 2028.
Muut valmentajat
Matti Tiilikainen
Fredrik Norrena
Kristian Kuusela
Ville Nieminen
Pitää antaa propsit tuosta julkaisuvideosta, tyylikäs kuten oli Grönborgin kohdalla myös.
Vaihtuiko tuossa nyt kaikki valmentajat? Paitsi Nieminen joka taisi olla taitovalmentajana aiemmin mukana.
Mä luulin että Norrena on maalivahtivalmentaja mutta ilmeisesti eiNäykki pysyy. Muuten joo. Ja toki tosiaan Nemo Nieminen.
Mä luulin että Norrena on maalivahtivalmentaja mutta ilmeisesti ei![]()
Näemmä myös Emil Järventie jatkaa Tapparassa kolmatta kauttaan. Toivotaan, että tulisi vihdoin enemmän liigapelejä vyölle.
Taitaa olla Tapparan näkökulmasta jonkinlainen solidaarisuus-sopimus.Varmaan oli ehtona sille, että lupaavampi Max jatkaa myös. Tai muuten en kyllä käsitä Tapparan kannalta.
Mutta en kyllä käsitä E.Järventien uravalintojakaan. Jätkä on katsottu riittämättömäksi TOP3-joukkueessa, niin siirtyy ähäkuttina sen arkkiviholliseen, mutta TOP1-joukkueeseen ja kun ei sielläkään tietenkään pääse pelaamaan, niin tekee silti sinne vaan jatkosopimusta. Kun uran kannalta olisi tietysti kannattanut ottaa vauhtia merkittävästi alemman tason joukkueesta.
E.Järventie tehnee ensi kaudella Suomen ennätyksen pelaamalla 7. kaudella A-junioreiden SM-sarjaa.