Repomies
Tähtipelaaja
No ei nuo pleijarit nyt siltä näyttänyt että Liiga olisi läpi pelattu.En itse usko että rautiainen montaa luistimen piirrosta suomessa ens kaudella vetele.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei nuo pleijarit nyt siltä näyttänyt että Liiga olisi läpi pelattu.En itse usko että rautiainen montaa luistimen piirrosta suomessa ens kaudella vetele.
En itse usko että rautiainen montaa luistimen piirrosta suomessa ens kaudella vetele.
NHL tai tapparaEn itse usko että rautiainen montaa luistimen piirrosta suomessa ens kaudella vetele.
Tyhmä kaveri, jos lähtee mielummin änäriin, kun sais pelata TAPPARASSA.En itse usko että rautiainen montaa luistimen piirrosta suomessa ens kaudella vetele.
Olikos näissä Taapen hankinnoissa sentteriä vai vetääkö Taape koko kauden neljällä nelosketjun sentterillä?
Olikos näissä Taapen hankinnoissa sentteriä vai vetääkö Taape koko kauden neljällä nelosketjun sentterillä?
Sisäinen kasvu mainittu!”Ajatuksemme on, että menemme noilla senttereillä. Uskomme, että Suvanto pystyy kasvamaan isompaan rooliin. Hänen lahjakkuutensa ja työmoraalinsa pelaajat kehittyvät nopeasti”, Vuorinen muistuttaa.
Ei meidän Tappara sellaiseen luota….Sisäinen kasvu mainittu!
Ei niin, siellä on useampi kärkipelaaja jonka seurassa on hyvä nuorien kasvaa.Ei meidän Tappara sellaiseen luota….
Heillä sisäinen kasvu tarkoittaa oikeasti sisäistä kasvua.Ei meidän Tappara sellaiseen luota….
Aivan, tottakai on. Ilveksessähän ei niitä ole - unohdin että olin Ilveksen foorumillaEi niin, siellä on useampi kärkipelaaja jonka seurassa on hyvä nuorien kasvaa.
Ei samaa tasoa.Aivan, tottakai on. Ilveksessähän ei niitä ole - unohdin että olin Ilveksen foorumilla
Vetelee ellei saa Nhl paikkaa.En itse usko että rautiainen montaa luistimen piirrosta suomessa ens kaudella vetele.
Sehän tässä vituttaa. Ovat valovuoden edellä KAIKESSA ja KAIKKIA. Melkein tekisi mieli hattua nostaa.Tappara olisi tuossa tilaisuudessa voinut päästellä vaikka kainalopieruja. Siellä on tasan tiedossa mitä ollaan tekemässä. Ja kaikki muut tietävät, että Tappara kyllä tietää.