Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Ei kuullosta hyvälle.
Kuulostaa tepsukkajonnen proamiselta ainakin minun korvaani.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kuullosta hyvälle.
Rapalaahan tuo heittää, mutta taitaapa totuuden siemen olla tuolla silti.Kuulostaa tepsukkajonnen proamiselta ainakin minun korvaani.
Rapalaa tulee joka suunnasta näköjään. Vähän kulunutta oikeastaan
Noi on noita tepesläisten "läppiä" jotka ovat kyllä oikeesti mun mielestä todella väsyneitä.Tämä kyllä mietityttää.. kentällä ja penkillä hymyillään ja tuuletellaan toisten onnistumisia.
Joo en ymmärrä tätä "paskaa ilmapiiriä" laittaa miettimään kuinka huonoja muut on, jos joukkue jossa pelaajat eivät puhu valmennukselle ja kukaan ei halua pelata finaaleissa ja kaikki alle 30v haluaa pelata Ilveksessä, on finaaleissa. Ja mitä oikein tapahtuisi jos Tapparan ilmapiiri olisi hyvä?!Tämä kyllä mietityttää.. kentällä ja penkillä hymyillään ja tuuletellaan toisten onnistumisia yms.
Tyypillistä.. jakavat tätä, mutta eivät kestä, jos joku laittaa vastapalloon. Aika säälittävää touhua.Noi on noita tepesläisten "läppiä" jotka ovat kyllä oikeesti mun mielestä todella väsyneitä.
Toki se taitaa olla ihan kiistaton fakta, että Tapola ei ole mikään kamalan pidetty valmentaja. Eikä kyllä myöskään Tuokkola.
Siis miten olen itse ymmärränyt tämän asian niin Tapolalla on "välit poikki" muutaman vanhemman pelaajan kanssa, mutta kun yksi näistä pelaajista on Tapparan onneksi Jukka Peltola niin eipä siellä mitään draamaa arjessa ole. Kyllähän Peltola on tuon joukkueen kapteeni kopissa ja kopin ulkopuolella. Ainut paikka missä ei ole kapteeni on pöytäkirjat.Joo en ymmärrä tätä "paskaa ilmapiiriä" laittaa miettimään kuinka huonoja muut on, jos joukkue jossa pelaajat eivät puhu valmennukselle ja kukaan ei halua pelata finaaleissa ja kaikki alle 30v haluaa pelata Ilveksessä, on finaaleissa. Ja mitä oikein tapahtuisi jos Tapparan ilmapiiri olisi hyvä?!
Mitään merkitystä Tapparan ilmapiirillä ja harvemmin kivat joo joo miehet on ollut menestyvien joukkueiden takana.Tuolla kovalla johtamisella vaan nykypelaajilla lanka palaa nopeemmin ku TPS midas Jortikan aikoihin.Joo en ymmärrä tätä "paskaa ilmapiiriä" laittaa miettimään kuinka huonoja muut on, jos joukkue jossa pelaajat eivät puhu valmennukselle ja kukaan ei halua pelata finaaleissa ja kaikki alle 30v haluaa pelata Ilveksessä, on finaaleissa. Ja mitä oikein tapahtuisi jos Tapparan ilmapiiri olisi hyvä?!
Joo, mutta koko kauden on saanut lukea, kuinka Tapparassa on asiat TODELLA pielessä, kun ilmapiiri on paskaa. Vaikuttaa se varmasti, jos oma pomo on sellanen mitä ei jaksa katella. Noh en tiedä mikä se juttu on oikeasti, mutta Kuusela ainakin alkanut tuulettaa maaleja (melkein)Mitään merkitystä Tapparan ilmapiirillä ja harvemmin kivat joo joo miehet on ollut menestyvien joukkueiden takana.Tuolla kovalla johtamisella vaan nykypelaajilla lanka palaa nopeemmin ku TPS midas Jortikan aikoihin.
Eiköhän tässä tapauksessa vanha sanonta pidä paikkaansa ei savua ilman tulta.Peltola,Kuusela case on mistäs muualta kuin Tapparan omasta leiristä lähtöisin.Molemmat ovat kummiskin ammattilaisia ja pystyvät hoitaa tonttinsa vaikkei valmentajan naama miellytä.Kuten yllä sanoo heillä on ammattiylpeys.Joo, mutta koko kauden on saanut lukea, kuinka Tapparassa on asiat TODELLA pielessä, kun ilmapiiri on paskaa. Vaikuttaa se varmasti, jos oma pomo on sellanen mitä ei jaksa katella. Noh en tiedä mikä se juttu on oikeasti, mutta Kuusela ainakin alkanut tuulettaa maaleja (melkein)
Joo varmasti näin. Enkä kiellä sitä, etteikö tuollaista olisi. Ylempänä olevat tweetit ovat kuitenkin turhaa spekulaatiota. Se että kirjoittaa alkuun "tietojeni mukaan" ei tee siitä totta.Eiköhän tässä tapauksessa vanha sanonta pidä paikkaansa ei savua ilman tulta.Peltola,Kuusela case on mistäs muualta kuin Tapparan omasta leiristä lähtöisin.Molemmat ovat kummiskin ammattilaisia ja pystyvät hoitaa tonttinsa vaikkei valmentajan naama miellytä.Kuten yllä sanoo heillä on ammattiylpeys.
Aivan varmasti on, mutta onko sillä merkitystä. Elämme kuitenkin vielä vuonna 2022:kin ihan oikeassa elämässä, emme missään halvassa saippuaoopperassa.Joo varmasti näin. Enkä kiellä sitä, etteikö tuollaista olisi. Ylempänä olevat tweetit ovat kuitenkin turhaa spekulaatiota. Se että kirjoittaa alkuun "tietojeni mukaan" ei tee siitä totta.
Siis jos näitä kavereita yhtään seuraat twitterissä tiedät, että nää on aivan kieliposkella kirjoitettuja vitsejä.Joo varmasti näin. Enkä kiellä sitä, etteikö tuollaista olisi. Ylempänä olevat tweetit ovat kuitenkin turhaa spekulaatiota. Se että kirjoittaa alkuun "tietojeni mukaan" ei tee siitä totta.