Poissafoorumilta
Luottopelaaja
Luulen, että Tapparan kauden jälkeen asiat tulee lujaa jokapuolelta julki. Oon 99% varma asiasta.
No joo, kyllä minäkin maksaisin satasen, ettei naapuri saa viittäkymppiäMulle ku Ilveksen kohdallakaan ei kelpaa ikinä muu kuin mestaruus, niin jos ite pystyisin valkata, et Ilves saa pronssia vain siinä tapauksessa, että tappara voittaa mestaruuden ja vaihtoehtona olisi Ilveksen neljäs sija ja Tepsin mestaruus, niin ei tarvii miettiä hetkeäkään. Sata kertaa sadasta neljäs sija Ilvekselle.
Mun kohdalla ei ole kyse naapureista, työkavereista tai kestään muustakaan ihmisistä. En ajattele ihmisistä näin voimakkaasti. Muut ihmiset ei herätä tällaista vitutusta, mitä nyt Putin pääsee lähelle.No joo, kyllä minäkin maksaisin satasen, ettei naapuri saa viittäkymppiä
Keskitytään vaan omaan menestykseen, sillä on merkitystä!! Tottakai Tepsi on jotenkin sytyttävä porukka, eikä oikein pahaa sanottavaa (Nurmi vähän oksetti, muut ok), mutta olisi hyvää vaihtelua mestarille, ettei Tappara nyt aina olisi siellä, tai Kärpät!
Piristävää nähdä tälläistä some työskentelyä myös Tapparalta.
Täytyyhän sitä kunniaa antaa siihenkin suuntaan kun sen paikka on
Faneilta rajuja syytöksiä Tapparalle: ”Suosivat fanejaan lompakon paksuuden perusteella” – näin vastaa seura
Aikuiset pääsevät Tapparan finaalipeleihin vain täysihintaisilla lipuilla.www.is.fi
Sen siitä saa kun liikaa totuttaa jengiä alennus-lippuihin
Ladatkaahan toimistollakin se 3310 täyteen!
Haetaankohan tässä pientä semikryptistä vastakuittia Ipan puolesta. 33100=Nokia Arenan suuntanumero. Ipa vetää hallin täyteen ja Tappara..?Vaikeaksi menee... mitähän tällä tarkoitetaan? Ei tuosta 3310:stä tule mieleen kuin vanha nokialainen.
Vaikeaksi menee... mitähän tällä tarkoitetaan? Ei tuosta 3310:stä tule mieleen kuin vanha nokialainen.
Tätä epäilen itsekin. Nokia 3310 halli.Haetaankohan tässä pientä semikryptistä vastakuittia Ipan puolesta. 33100=Nokia Arenan suuntanumero. Ipa vetää hallin täyteen ja Tappara..?
Kovaa suorittamista ei voi muuta sanoa.