Tampereen Tappara

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Tappara ja Ilves ovat vihollisia keskenään, aina kun pelataan vastakkain ja muulloinkin, se ei silti estä minua olemasta tapparalaisten kaveri, itseasiassa paras ystävä on verivihollisen kannattaja, mutta meillä on muitakin puheenaiheita kuin jääkiekko, joten en oikein ymmärrä tuota logiikkaa.
Täällä myös. Itse asiassa minulla on selvästi enemmän Tapparaa kannattavia ystäviä kuin Ilvestä kannattavia. Onhan se välillä ollut hieman ikävää, mutta kyllä tulen hyvin toimeen heidän kanssaan. Jääkiekostakin pystyn puhumaan usein hyvin sivistyneesti näiden Tapparalaisten kanssa, vaikka vihollisia sillä saralla ollaankin. Täällä tämä asia onneksi tajutaan paljon paremmin kuin tuolla.

Aloin lukemaan viestiä. Pääsin kohtaan "mansessa" siiten tuli vähän oksennusta suuhun...
Se. On. Tampere.
Nimenomaan. Tästä myös nimimerkki @salmela61 mainitsi tuolla palstalla, ja näköjään siitäkin syntyi hirveä haloo.

CTS

Vakiokokoonpanossa
Ja nyt nimimerkki salmela61 on loppuvuoden bännissä :D Vaikka mitä esittävät, niin kyllä meidän forkalla tapparalaisiin huomattavasti suopeammin suhtaudutaan kun ilvesläisiin tuolla.
Joo, näköjään Salmela61 sai bännit "jankuttamisesta" kun puolusti näkemyksiään.
Näin se homma etenee, eri mieltä olevat ulos ja jatketaan hymistelyä omassa kuplassa.
On se porkkanafoorumi vaan hieno paikka ja tapsukat vähän muita parempia ihmisiä

Meklari

Luottopelaaja
Itse usein täällä meidän foorumilla pyrin vastustamaan näitä värilasi postauksia ja kaksinaismoralismia. En myöskään hirveästi välitä noista Mouho ja Kahvara nimityksistä.

Mutta, ihan samanlaista väheksymistä ja alaspäin katsomista se on myös tuolla Tapparan foorumilla jollei vielä ylimielisempää. Hyvin sumea on monen nimimerkin katse. En ymmärrä kuinka vaikea se on esimerkiksi antaa krediittiä toiselle joukkueelle, kun siihen on aihetta. Eikä höpistä jatkuvasti jostain tuurista tai samat mantrat kuinka Ilves keväällä sulaa yms.

Moni vielä muka ”haluaa, että molemmat Tamperelaiset menestyy”. Ja ihan samantien ollaan ilkkumassa oli se sitten CHL tippuminen tai kuinka ”törkeästi Myrrää kohdellaan”. Ei niitä siellä kiinnosta mikään Myrrä , on vain aina pakko aukoa päätä.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Siis ei helvetti, kyllä saa kerta toisensa jälkeen kunnon naurut tuolta naapurin palstalta :D .
Nyt nämä itkevät tuolla tätä C Moren lähetyksestä ohi kulkenutta henkilöä joka totesi että "Tepes on paska", ja peräänkuuluttavat jotain "turvallista tilaa" ja seuroilta kannanottoja :D.
Ei helvetti, minusta tuo oli ihan hauska ja näytti olevan sitä myös Timosta. Vaan eihän tämä Tapparalaisille käy, kamalaa huligaanikulttuuria jälleen à la Ilves.

Viimeksi muokattu:

Janko

Luottopelaaja
Siis ei helvetti, kyllä saa kerta toisensa jälkeen kunnon naurut tuolta naapurin palstalta :D .
Nyt nämä itkevät tuolla tätä C Moren lähetyksestä ohi kulkenutta henkilöä joka totesi että "Tepes on paska", ja peräänkuuluttavat jotain "turvallista tilaa" ja seuroilta kannan ottoja :D.
Ei helvetti, minusta tuo oli ihan hauska ja näytti olevan sitä myös Timosta. Vaan eihän tämä Tapparalaisille käy, kamalaa huligaanikulttuuria jälleen à la Ilves.
Kumma juttu ettei kukaan tuolla vaadi seuralta kannanottoa tai turvallista tilaa sen jälkeen kun joku yksittäinen mouhari on hölmöillyt.

Tapparalainen

Rivipelaaja
Viikonlopun ajan mietittyäni päätin rekisteröityä tänne palstalle. Olen puhtaasti tapparalainen, mutta minulla ei ole mitään antipatioita Ilvestä kohtaan. Syynä tähän on varmasti Tapparan menestys viimeisen kymmenen vuoden ajalta. Mutta oma kannatus on alkanut jo 90-luvulla, joten myös ne huonommat ajat on tullut nähtyä.

Mutta itse pidän Tapparan foorumista, se on ympäri vuoden aktiivinen ja siellä on paljon aktiivisia käyttäjiä. Suurelta osin meininki ja kirjoittelu on hyvää ja asiallista. Mutta tietyt nimimerkit, esim. Oijennus käyttäytyy kuin koulukiusaaja. En ymmärrä, että miten nimimerkki Salmela sai ainoana rangaistuksen, kun Oijennus saa jatkaa omaa vinoilua ja vittuiluaan useammassa ketjussa muille kirjoittajille. Myös itse olen ollut hänen 'hyökkäyksensä' kohde. Ilmeisesti hän on modejen mielestä ns. koskematon, koska paikoitellen ala-arvoiseen kirjoitteluun ei tule muutosta. Useita nimettömämpiä kirjoittajia on kyllä palstalla hiljennetty.

En tule olemaan tällä foorumilla aktiivi, mutta toivon monen ilvesläisen tulevan Tapparan foorumille käymään asiallista keskustelua kiakosta ja muistakin asioista. Moniääninen keskustelu voittaa aina yksiäänisen. Tietenkin ilvesläiset ovat alakynnessä, mutta asiallisilla avauksilla ja kommenteilla saadaan aikaan hyvää keskustelua riippumatta foorumien kusipäistä.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Modulight noi maksoi.
Jaettiin "ilmaiseksi", mutta ei ilmaiseksi.
Olisihan sitä voinut mennä kannustamaan raivoisasti Sporttia ;)
Lätkä on kuitenkin mukavaa katseltavaa ja jos ei tarvitse jännittää kummankaan puolesta, niin voi ihan eri tavalla keskittyä itse pelin seuraamiseen. Itsekkin ollut mm. TPS - KooKoo pelissä...

pelikirja

Luottopelaaja
Olisihan sitä voinut mennä kannustamaan raivoisasti Sporttia ;)
Lätkä on kuitenkin mukavaa katseltavaa ja jos ei tarvitse jännittää kummankaan puolesta, niin voi ihan eri tavalla keskittyä itse pelin seuraamiseen. Itsekkin ollut mm. TPS - KooKoo pelissä...
Ohan joskus ihan kiva käydä kattoo puolueettomana kiekkomatseja.Ystävien mukana ollu joskus kattoo Tappara-Jyp matsia ja silloinhan siellä pelasi muuan Kontiolakin.Mikäs siin sumpit,höyrymakkarat nauttia ja jutella tuttujen kaa.Tähän sen suuremmin liittymättä näky viikonloppuna pari kertaa Sportin päävalmentajakin.

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viikonlopun ajan mietittyäni päätin rekisteröityä tänne palstalle. Olen puhtaasti tapparalainen, mutta minulla ei ole mitään antipatioita Ilvestä kohtaan. Syynä tähän on varmasti Tapparan menestys viimeisen kymmenen vuoden ajalta. Mutta oma kannatus on alkanut jo 90-luvulla, joten myös ne huonommat ajat on tullut nähtyä.

Mutta itse pidän Tapparan foorumista, se on ympäri vuoden aktiivinen ja siellä on paljon aktiivisia käyttäjiä. Suurelta osin meininki ja kirjoittelu on hyvää ja asiallista. Mutta tietyt nimimerkit, esim. Oijennus käyttäytyy kuin koulukiusaaja. En ymmärrä, että miten nimimerkki Salmela sai ainoana rangaistuksen, kun Oijennus saa jatkaa omaa vinoilua ja vittuiluaan useammassa ketjussa muille kirjoittajille. Myös itse olen ollut hänen 'hyökkäyksensä' kohde. Ilmeisesti hän on modejen mielestä ns. koskematon, koska paikoitellen ala-arvoiseen kirjoitteluun ei tule muutosta. Useita nimettömämpiä kirjoittajia on kyllä palstalla hiljennetty.

En tule olemaan tällä foorumilla aktiivi, mutta toivon monen ilvesläisen tulevan Tapparan foorumille käymään asiallista keskustelua kiakosta ja muistakin asioista. Moniääninen keskustelu voittaa aina yksiäänisen. Tietenkin ilvesläiset ovat alakynnessä, mutta asiallisilla avauksilla ja kommenteilla saadaan aikaan hyvää keskustelua riippumatta foorumien kusipäistä.
Kiitos asiallisesta kirjoituksesta ja tervetuloa.
Itsekin sanoin aikaisemmin tuolla, että tapparafoorumilla on paljon hyvääkin ja on aktiivista keskustelua.

Mutta sinne ei Ilves-kannattajia taideta haluta mukaan.
Kaikki kommentit ymmärretään tahallaan väärin tai liputetaan. Mielipidettään ei voi puolustaa koska se on jankuttamista.

On siellä toki asiallisiakin nimimerkkejä, mutta iso osa aktiivikirjoittajista suhtautuu meihin melko negatiivisesti, vaikka omaa paremmuuttaan meitä vastaan kovasti koitetaankin alleviivata.

En aio sinne koskaan rekisteröityä, enkä kovin usein sivulla edes vieraile.

Luchs

Luottopelaaja
Kaikista onnettomimpia tapauksia niin tappara.co kuin jatkoaika.com puolella ovat ilvesnickit, jotka menevät ilman itsekritiikkiä ja -suojeluvaistoa muiden seurojen otteluseurantaketjuihin besserwisseröimään.

Ns. rakentavatkin kritiikit pitää jättää aina seuran omille kannattajille.
Vaikka kuinka säälimättömiä ja häijyjä omat fanit ovatkin joukkueelleen häviön hetkellä, sitä ei suvaita ulkopuolisille.

Pok

Tähtipelaaja
Täytyy sanoa, että Tappara-forumilla käyn yleensä katsomassa Ilveksen voittamien paikallispelien jälkeen, että millä tuurilla ja tuomaripelillä tällä kertaa voitto tuli, vai eikö taaskaan oikein kiinnostanutkaan Tapparaa voittaa. Haapala-ketjua kävin lukemassa, kun mies tulikin Ilvekseen ja luin sitä melkein alusta asti. Messias muuttui nopeasti "no ei olis haluttukaan" -kaveriksi, kun karu totuus paljastui.

No, samahan se on kaikilla palstoilla. Ei kyllä tulisi mieleenkään mitään sinne kirjoittaa. Tapparan vastoinkäymisten kohdalla on sinänsä nautittavaa lukea tuollaisia ketjuja, kun ei tarvitse tuntea tippaakaan sääliä, kun tietää kuinka paljon porkkanoita on viimeisen vuosikymmenen aikana hemmoteltu. Jonkun SaiPan uusien vastoinkäymisten kohdalla on aina tämä "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä" -aspekti, niin se varjostaa vahingoniloa kun taas joku kritiikittä etukäteen ylihehkutettu McIntyre, Koskiranta tai Lakatos osoittautuukin nallipyssyksi.

Cigaro

Luottopelaaja
-----

Ns. rakentavatkin kritiikit pitää jättää aina seuran omille kannattajille.
Vaikka kuinka säälimättömiä ja häijyjä omat fanit ovatkin joukkueelleen häviön hetkellä, sitä ei suvaita ulkopuolisille.
Näinhän se menee. Tässä on sama ilmiö kyseessä, kuin ihmissuhteissa läheisten ihmisten kohdalla. On ihan ok välillä itse moittia omaa puolisoa, sisarusta, äitiä, isää tai hyvää ystävää. Sitten kun ulkopuolinen ihminen yhtyy samaan moittimiseen tai tuo ulkopuolelta omia negatiivisia havaintojaan ihmisestä, niin mielen pahoittaminen/paskamyrsky on taattu.

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Höhöhö, naamakirjassakin noita tapun kannsttajs tyrkytti kaikille, että olis lippuja saatavilla. Säälittävää touhua.

tietäjä

Rivipelaaja
Tappara-raamattu hehkuttaa.

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Tappara-raamattu hehkuttaa.

Jaa että oikein vuoden urheiluteko
Tainnut Kirsi, tuo oman elämänsä - muka tappara VIP- saada ilmaiset liput suoraan tapparalta. Sen verta kovaa hehkutusta perus lapsi/perhe-pelistä, mitä muutkin seurat tarjoavat.
11000 kova suoritus kyllä, isoin kiitos ja kunnia kuitenkin mouholightille ei tapparalle.